Kód obstarávania | DUR000035 |
Názov obstarávania | Zlepšenie dopravnej dostupnosti Myjavska a Horňácka (Rekonštrukcia cesty č. II/499 Brezová pod Bradlom - hr. ČR v úseku 4,768-9,200 km) |
Značka obstarávania vo vestníku verejného obstarávania | 8615 - MSP |
Lehota predkladania ponúk | 13.08.2019 10:00:00 |
Otváranie ponúk | 14.08.2019 09:30:00 |
Názov verejného obstarávateľa | Trenčiansky samosprávny kraj |
Ulica | K dolnej stanici 7282/20A |
PSČ | 911 01 |
Mesto | Trenčín |
IČO | 36126624 |
Kontakt | Mgr. Matej Gál |
Telefonický kontakt | N/A |
Kontaktný e-mail | N/A |
Zverejnené vo vestníku | N/A |
Pod značkou | 8615 - MSP |
Linka na vestník | https://www.uvo.gov.sk/vestnik/oznamenie/detail/402850 |
Dátum odoslania súťažných podkladov do vestníka verejného obstarávania | 2019-04-18 |
Linka profil obstarávateľa na ÚVO | https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/2812 |
Linka profil zákazky na ÚVO | N/A |
V tejto sekcii sú sprístupnené Súťažne podklady a sprievodná dokumentácia. V sekcii sú resp. budú sprístupňované aj doplňujúce dokumenty resp. upravené Súťažné podklady, ktoré vznikli na základe žiadosti o vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky, návrhu alebo na preukázanie splnenia podmienok účasti. Sekcia obsahuje záznamy o zverejnených súťažných podkladov vo forme dátumu zverejnenia, odkaz na zverejnené oznámenie ako aj odkaz na profil vereného obstarávateľa, osoby podľa § 8 resp. obstarávateľa a profil zákazky.
Evidencia oznámení obstarávateľa zverejnených na portáli IS PLUTO obsahuje záznamy o zverejnených oznámeniach vo forme dátumu a času zverejnenia a textu oznámenia.
Zverejnené | Oznámenie |
---|---|
2019-07-24 15:41:08 |
Verejný obstarávateľ rozhodol o predĺžení lehoty na predkladanie ponúk. Pôvodne stanovená lehota na predkladanie ponúk: 29.7.2019 10:00 hod. Pôvodne stanovený termín otvárania ponúk: 30.7.2019 9:30 hod. Predĺžená lehota na predkladanie ponúk: 13.08.2019 10:00 hod. Upravený termín otvárania ponúk: 14.08.2019 9:30 hod. Odoslané Oznámenie nájdete na portáli PLUTO, a je tiež zverejnené v profile verejného obstarávateľa na webovom sídle ÚVO. |
2019-07-08 08:52:48 |
Na základe rozhodnutia Úradu pre verejné obstarávanie o zastavení konania o preskúmanie úkonov kontrolovaného v predmetnom verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ stanovuje lehotu na predkladanie ponúk v dotknutom verejnom obstarávaní nasledovne: Lehota na predkladanie ponúk je týmto oznámením stanovená na 29.7.2019 10:00 hod. Termín otvárania ponúk je týmto oznámením stanovený na : 30.7.2019 09:30 hod. Oznámenie o zmene je zverejnené na portáli PLUTO, ako aj na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie. |
2019-06-07 09:10:14 |
Verejný obstarávateľ oznamuje uchádzačom, že Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len „Úrad“) predbežným opatrením zo dňa 4.6.2019 pozastavil konanie verejného obstarávateľa a rozhodol, že lehoty v predmetnom postupe zadávania zákazky neplynú. Na základe uvedeného neplynie ani lehota na predkladanie ponúk. Lehota na predkladanie ponúk bude stanovená a oznámená všetkým záujemcom po meritórnom rozhodnutí Úradu. Informácia o vydaní predbežného opatrenia je zverejnená aj na portáli PLUTO. |
2019-06-04 15:55:07 |
Verejný obstarávateľ rozhodol o predĺžení lehoty na predkladanie ponúk. Pôvodne stanovená lehota na predkladanie ponúk: 10.06.2019 10:00 hod. Pôvodne stanovený termín otvárania ponúk: 11.06.2019 09:30 hod. Predĺžená lehota na predkladanie ponúk: 24.6.2019 10:00 hod. Upravený termín otvárania ponúk: 25.6.2019 09:30 hod. Odoslané Oznámenie nájdete na portáli PLUTO, a je tiež zverejnené v profile verejného obstarávateľa na webovom sídle ÚVO. |
2019-05-14 16:55:06 |
Dňa 14.5.2019 bolo do systému UVO odoslané OZNÁMENIE O DODATOČNÝCH INFORMÁCIÁCH, INFORMÁCIÁCH O NEUKONČENOM KONANÍ ALEBO KORIGENDE, ktorého predmetom je zmena znenia podmienok účasti. Z uvedeného dôvodu verejný obstarávateľ rozhodol o predĺžení lehoty na predkladanie ponúk. Pôvodne stanovená lehota na predkladanie ponúk: 03.06.2019 10:00 hod. Pôvodne stanovený termín otvárania ponúk: 04.06.2019 09:30 hod. Predĺžená lehota na predkladanie ponúk: 10.6.2019 10:00 hod. Upravený termín otvárania ponúk: 11.6.2019 09:30 hod. Odoslané Oznámenie nájdete na portáli PLUTO, a je tiež zverejnené v profile verejného obstarávateľa na webovom sídle ÚVO. |
2019-04-25 15:24:22 |
Dňa 25.04.2019 bola nahradená Projektová dokumentácia k predmetnému verejnému obstarávaniu. Verejný obstarávateľ žiada uchádzačov, aby pri vypracovaní svojej ponuky postupovali podľa aktuálnej projektovej dokumentácie. Z uvedeného dôvodu verejný obstarávateľ rozhodol o predĺžení lehoty na predkladanie ponúk. Pôvodne stanovená lehota na predkladanie ponúk: 24.5.2019 10:00 hod. Pôvodne stanovený termín otvárania ponúk: 27.5.2019 9:30 hod. Predĺžená lehota na predkladanie ponúk: 3.6.2019 10:00 hod. Upravený termín otvárania ponúk: 4.6.2019 9:30 hod. Informácia o predĺžení lehoty na predkladanie ponúk je tiež zverejnená v profile verejného obstarávateľa na webovom sídle ÚVO. |
Evidencia žiadostí o vysvetlenie súťažných podkladov a ich zodpovedania. Obsahuje dátum a čas vytvorenia žiadosti, dátum a čas odpovede na žiadosť. Ďalej tu sú zobrazené plné textácie žiadosti a odpovede na žiadosť o vysvetlenie.
Číslo žiadosti | Znenie žiadosti o vysvetlenie | Žiadosť prijatá | Text odpovede na žiadosť | Odpoveď zverejnená | |
---|---|---|---|---|---|
1. Položka Podkladné a krycie vrstvy z asfaltových zmesí, bitúmenové vrstvy, asfaltový betón Celkový výmera 4 047,20 m3 V podrobnom výkaze výmer k objektu SO 102 je nasledovné rozdelenie AC 22 P –133 m3 (v mieste rozpadnutých krajníc - 2216 m2 * 0,06) AC 16 L PMB –110,80 m3 (v mieste rozpadnutých krajníc - 2216 * 0,05 ) AC 16 L PMB – 2254 m3 (v mieste výmeny krytu - v projektovej hrúbke 60 mm tomu zodpovedá plocha 37566,67 m2) AC 11 O PMB – 1549,4 m3 (v projektovej hrúbke 50 mm tomu zodpovedá plocha 30988 m2) To by znamenalo, že ložná vrstva bude v celkovej ploche 2216 + 37566,67 = 39782,67 m2. Obrusná vrstva bude v ploche 30988 m2. Môže verejný obstarávateľ vysvetliť prečo je rozdiel v ložnej a obrusnej vrstve cca 9000 m2, resp. uviesť ako vypočítal hodnoty 2254 m3 pre ložnú asfaltovú zmes a 1549,40 m3 pre obrusnú asfaltovú zmes? |
19.07.2019 12:19:09 |
|
29.07.2019 15:02:21 | Otvoriť celú žiadosť | |
OTÁZKA č. 11: Chápeme správne, že do kritéria č. 2 sa zaratávajú iba realizačné dni, teda bez dní zimnej výluky? |
19.07.2019 11:23:14 |
|
20.07.2019 14:19:14 | Otvoriť celú žiadosť | |
OTÁZKA č. 10: Môže uchádzač v prípade, že mu doba realizácie spolu so zimnou výlukou bude presahovať predpokladanú dobu výstavby 12 mesiacov, spracovať HMG aj na dlhšie obdobie (napr. 13 mesiacov vrátane zimnej výluky)? |
19.07.2019 11:23:06 |
|
20.07.2019 14:16:08 | Otvoriť celú žiadosť | |
OTÁZKA č. 9: Chápeme správne, že predpokladaná doba výstavby 12 mesiacov je čisto na realizáciu a teda bez zimnej výluky? |
19.07.2019 11:22:59 |
|
20.07.2019 14:13:36 | Otvoriť celú žiadosť | |
OTÁZKA č. 8 V odseku 1/ Detailná technická a cenová špecifikácia predmetu zákazky sa uvádza: „...vrátane oceneného výkazu výmer (Príloha E.2) doplneného uchádzačom o identifikáciu konkrétnych výrobkov ponúkaných uchádzačom.“ Chápeme správne, že vyššie uvedenú identifikáciu konkrétnych výrobkov požaduje obstarávateľ uviesť iba u výrobkov vykázaných vrámci materiálových položiek prílohy E.2 - Výkaz Výmer ? |
19.07.2019 11:22:52 |
|
20.07.2019 14:10:31 | Otvoriť celú žiadosť | |
Otázka č. 7: V SP je uvedené: „Zhotoviteľ má označiť stavenisko, prípadne oplotiť také časti, kde si to situácia z hľadiska bezpečnosti vyžaduje ...“ Vzhľadom na to, že sa jedná o líniovú stavbu, nie je reálne a ani ekonomické takú stavbu oplotiť. Za pravdu nám dáva aj bod 6.1 zo Sprievodnej technickej správy, kde je uvedené: „S ohľadom na charakter a funkciu stavby, žiadny zo stavebných objektov nebude oplotený.“ a) Je prípadné oplotenie predmetom VO? b) Ak áno, žiadame obstarávateľa o jasné definovanie predmetu VO a doplnenie príslušnej položky do VV s presnou výmerou. |
19.07.2019 11:22:44 |
|
20.07.2019 14:07:31 | Otvoriť celú žiadosť | |
Otázka č. 6: V SP je uvedené: „Súčasťou budú aj práce na vyčistení plôch.“ a) Je toto predmetom VO? b) Ak áno, žiadame obstarávateľa o jasné definovanie predmetu VO a doplnenie príslušnej položky do VV s presnou výmerou. |
19.07.2019 11:22:36 |
|
20.07.2019 13:59:40 | Otvoriť celú žiadosť | |
OTÁZKA č. 5: Musí každý uchádzač dokladovať „Návrh technického riešenia“ alebo až úspešný uchádzač? |
19.07.2019 11:22:29 |
|
20.07.2019 13:51:38 | Otvoriť celú žiadosť | |
OTÁZKA č. 4: Dovolí investor zabudovať vybúraný materiál aj keď je v projekte presne definovaný materiál? |
19.07.2019 11:22:22 |
|
20.07.2019 13:47:54 | Otvoriť celú žiadosť | |
OTÁZKA č. 3: Ak nie, kde si má zhotoviteľ započítať náklady na manipuláciu s recyklovaním materiálu? |
19.07.2019 11:22:14 |
|
20.07.2019 13:45:14 | Otvoriť celú žiadosť | |
OTÁZKA č. 2: Môže zhotoviteľ ponechať plné výmery na uvedených položkách “NAKLADANIE ODPADU” a “ODVOZ ODPADU” a znížiť si výmeru len na položke “POPLATOK NA SKLÁDKE“ o množstvo recyklovaného materiálu? |
19.07.2019 11:22:07 |
|
20.07.2019 13:43:07 | Otvoriť celú žiadosť | |
OTÁZKA č. 1: V rámci kritéria č. 3 sa majú upravovať výmery položiek, ktoré sú spojené s recykláciou odpadu. Jedná sa o položky: NAKLADANIE ODPADU ODVOZ ODPADU POPLATOK NA SKLÁDKE Keďže zhotoviteľ bude uvedený odpad recyklovať, musí ho naložiť a aj odviezť, či už na medziskládku, inú stavbu alebo na iné miesto recyklácie. Preto na položkách “NAKLADANIE ODPADU” a “ODVOZ ODPADU” by sa nemali znižovať výmery o množstvo recyklovaného materiálu, pretože potom budú chýbať uvedené položky na manipuláciu s recyklovaním materiálu. Z tohto dôvodu navrhujeme, aby sa v rámci kritéria č. 3 mohla upravovať iba výmera položky “POPLATOK NA SKLÁDKE“. |
19.07.2019 11:21:59 |
|
20.07.2019 13:41:30 | Otvoriť celú žiadosť | |
1. V predloženom upravenom výkaze výmer v Súpise prác v pol. č. 45.00.00 00000109 Poplatok za skládkovanie vybúraných hmôt a sutí je uvedené množstvo 889,459 t. Toto množstvo vychádza zo súčtu položiek 45.00.00 00000109 SO 102 a SO 402. Jedno z kritérií pre vyhodnotenie ponuky je aj množstvo recyklovaného odpadu, no v hárku „Časti stavby“ sú bunky zamknuté, čiže nie je možné upraviť výmeru, ktorá sa vyskytuje aj v „Súpise prác“. Otázka: Môže verejný obstarávateľ upraviť výkaz výmer? |
08.07.2019 13:24:16 |
|
10.07.2019 12:06:55 | Otvoriť celú žiadosť | |
Vo vysvetlení súťažných podkladov zverejnených na portáli Verejného obstarávateľa z dňa 02.07.2019 odpovedal verejný obstarávateľ na otázku : "Vo VV je pol.č. 45.11.11.05030264 „Odstránenie spevnených plôch a vozoviek, podkladov z kameniva hrubého drveného“ o ploche 2216 m2. Z PD nie je možné zistiť priemernú hrúbku odstraňovaného kameniva. Upresní verejný obstarávateľ aká priemerná hrúbka kameniva sa má odstrániť v tejto položke?" nasledovné: "Priemerná hrúbka je zrejmá z popisu uvedenej položky v podrobnom výkaze výmer." Môže Verejný obstarávateľ bližšie špecifikovať, kde sa v súťažných podkladoch daný podrobný výkaz výmer nachádza? |
02.07.2019 16:36:01 |
|
04.07.2019 09:22:38 | Otvoriť celú žiadosť | |
Verejný obstarávateľ žiada od uchádzačov vyjadriť v tonách na 3 des.miesta množstvo recyklovaného materiálu, pričom týkajúcich položkách vo VV sú jednotlivé množstvá vyjadrené len v m2 bez určenej hrúbky a objemovej hmotnosti. Môže verejný obstarávateľ určiť objemové hmotnosti v tonách na m2 na 3 desatinné miesta pri týchto položkách (45.11.11.05030262; 05030264 a 05090362) ? |
25.06.2019 14:47:39 |
|
27.06.2019 08:25:05 | Otvoriť celú žiadosť | |
Vo VV je pol.č. 45.11.11.05030264 „Odstránenie spevnených plôch a vozoviek, podkladov z kameniva hrubého drveného“ o ploche 2216 m2. Z PD nie je možné zistiť priemernú hrúbku odstraňovaného kameniva. Upresní verejný obstarávateľ aká priemerná hrúbka kameniva sa má odstrániť v tejto položke? |
25.06.2019 14:41:27 |
|
02.07.2019 13:53:41 | Otvoriť celú žiadosť | |
Otázka č. 1: V PD č.4 (Vzorové priečne rezy) sú zakreslené bet. vegetačné tvárnice. Táto skutočnosť je uvedená aj v TS. Vo VV však taká položka chýba. Môže verejný obstarávateľ poskytnúť informáciu, v akom množstve sú bet. veget.tvárnice na tomto úseku? Otázka č. 2: V PD č.4 (Vzorové priečne rezy) sú zakreslené bet. tvárnice-žľabovky v priekope. Táto skutočnosť je uvedená aj v TS. Vo VV však taká položka chýba. Môže VO poskytnúť informáciu v akom množstve sú bet. žľabovky v tomto úseku? Otázka č. 3: V TS je zmienka o inštalovaní plašičov zvery. Koľko plašičov zvery (typ) má nainštalovať uchádzač v danom úseku? Otázka č. 4: VO vo svojej odpovedi uvádza: „Áno, predmetom tejto zákazky je len Rekonštrukcia cesty č. II/499 Brezová pod Bradlom - hr. ČR v úseku 4,768-9,200. To znamená len časť z poskytnutej projektovej dokumentácie v rozsahu stavebných objektov uvedených v poskytnutom výkaze výmer: 102. Rekonštrukcia cesty II/499 v km 4,768 - 9,20 204. Most ev. č. 499 020 v km 15,977 na ceste II/499 502. Dopravné značenie na ceste II/499 v km 4,768 - 9,200 Dokumentácia bola vypracovaná ako celok aj na II/499 aj na II/500 spolu. Jednotlivé časti boli spracované v samostatných stavebných objektoch.“ VV je spracovaný pre objekty 102, 402 a 502, kde je navyše priepust a chýba most(obj.204). Na základe odpovede môže verejný obstarávateľ predložiť nový VV pre objekty 102,204 a 502 ? |
20.06.2019 13:43:04 |
|
01.07.2019 15:10:47 | Otvoriť celú žiadosť | |
Dobrý deň, na základe oznámenia zo dňa 7.6.2019 "Verejný obstarávateľ oznamuje uchádzačom, že Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len „Úrad“) predbežným opatrením zo dňa 4.6.2019 pozastavil konanie verejného obstarávateľa a rozhodol, že lehoty v predmetnom postupe zadávania zákazky neplynú. Na základe uvedeného neplynie ani lehota na predkladanie ponúk. Lehota na predkladanie ponúk bude stanovená a oznámená všetkým záujemcom po meritórnom rozhodnutí Úradu. Informácia o vydaní predbežného opatrenia je zverejnená aj na portáli PLUTO." Vás CS, s.r.o. žiada o potvrdenie lehoty na predkladanie ponúk predmetnej zákazky 24.6.2019. Vopred ďakujem za Vaše vyjadrenie. |
19.06.2019 12:36:38 |
|
19.06.2019 16:24:07 | Otvoriť celú žiadosť | |
Obstarávateľ uvádza v súťažných podkladoch "Uchádzač v prílohe E.2 týchto súťažných podkladov primerane podľa svojho návrhu na plnenie Kritéria č. 3 upraví množstvo materiálu v nasledovnej položke Výkazu výmer: 45.00.00 00000109 Poplatok za skládkovanie vybúraných hmôt a sutí". Takisto v rámci kritéria č. 2 uchádzač upravuje počet mesiacov pri Dočasnej svetelnej signalizácií. Žiadame obstarávateľa o poskytnutie editovateľného výkazu výmer v zmysle zmeny množstva jednotlivých položiek, vzhľadom na to, že výkaz výmer, ktorý je súčasťou súťažných podkladov, takým nie je. |
04.06.2019 09:23:44 |
|
13.06.2019 09:27:39 | Otvoriť celú žiadosť | |
Projekt dopravného značenia v pdf súbore E.1 - PD 7 z 7, ktorý je súčasťou súťažných podkladov je nekompletný. Žiadame obstarávateľa o poskytnutie úplného projektu trvalého aj dočasného dopravného značenia. |
04.06.2019 09:10:20 |
|
04.06.2019 16:04:27 | Otvoriť celú žiadosť | |
Otázka č. 19: Vo vysvetlení súťažných podkladov zverejnených na portáli Verejného obstarávateľa z dňa 29.05.2019 odpovedal verejný obstarávateľ na otázku č. 9/10.3 „10.3 - v závislosti od návrhu na plnenie kritéria uchádzač zníži množstvá uvedené v definovaných položkách“. Vzhľadom k tomu, že verejný obstarávateľ poskytol ako súčasť súťažných podkladov Výkaz Výmer s uzamknutými bunkami (t. j. uzamknutie nám neumožňuje upravovať a zasahovať do žiadnych buniek výkazu výmer), žiadame verejného obstarávateľa o poskytnutie Výkazu výmer bez uzamknutia buniek. |
30.05.2019 10:10:12 |
|
13.06.2019 09:28:06 | Otvoriť celú žiadosť | |
Otázka č.1 Uchádzač v prílohe E.2 týchto súťažných podkladov primerane podľa svojho návrhu na plnenie Kritéria č. 2 upraví množstvo materiálu v nasledovnej položke Výkazu výmer: 45.00.00 00000109 Poplatok za skládkovanie vybúraných hmôt a sutí Príloha E.2 súťažných podkladov - výkaz výmer je uzamknutý. Poskytne verejný obstarávateľ Prílohu E.2 súťažných podkladov v editovateľnej forme ? |
29.05.2019 10:31:27 |
|
13.06.2019 09:28:19 | Otvoriť celú žiadosť | |
V rámci poskytnutých súťažných podkladov v časti: Detailná technická a cenová špecifikácia predmetu zákazky je uvedené cit.: „V detailnej technickej a cenovej špecifikácii uchádzač uvedie konkrétne typy a množstvá výrobkov a konkrétne technologické postupy, ktoré uchádzač hodlá pri realizácii zákazky použiť. Taktiež uvedie, akým spôsobom konkrétny výrobok alebo technologický postup spĺňa požiadavky verejného obstarávateľa uvedené v súťažných podkladoch. Pre kľúčové stavebné materiály a výrobky uvedené v prílohe E.3 predloží ich technickú špecifikáciu (napr. katalógový list s detailným technickým popisom a vyobrazením). Zároveň pre kľúčové stavebné materiály a výrobky uvedené v prílohe E.3 predloží kópiu (kópia nemusí byť úradne overená) skúšobného protokolu alebo osvedčenia vydaného orgánom posudzovania zhody výrobku. Táto detailná technická a cenová špecifikácia sa stane prílohou zmluvy uzavretej medzi verejným obstarávateľom a úspešným uchádzačom. Poznámka: V prípade keď súťažné podklady obsahujú definíciu konkrétneho výrobku a výrobcu pre daný výrobok a zároveň uchádzač hodlá dodať zhodný výrobok od toho istého výrobcu, postačí, keď uchádzač vo svojej ponuke potvrdí, že sa zaväzuje dodať rovnaký produkt od rovnakého výrobcu. Túto informáciu uvedie v danom riadku výkazu výmer. V takomto prípade sa pre daný výrobok predloženie technickej špecifikácie (napr. katalógový list s detailným technickým popisom a vyobrazením) a skúšobného protokolu alebo osvedčenia vydaného orgánom posudzovania zhody výrobku nepožaduje.“ Vyššie uvedeným má uchádzač rozumieť, že ku každej položke vo výkaze výmer musí uchádzač uviesť konkrétny typ výrobkov ponúkaných uchádzačom? Ak áno, pod požiadavkou uvedenia akým spôsobom konkrétny výrobok spĺňa požiadavky verejného obstarávateľa má uchádzač ku každému výrobku dodať napr. katalógový list s detailným technologickým popisom a vyobrazením? Zároveň pre kľúčové stavebné materiály a výrobky uvedené v prílohe E.3 má uchádzač predložiť kópiu skúšobného protokolu alebo osvedčenia? Alebo v prípade použitia zhodného výrobku podľa definície súťažných podkladov postačuje, keď uchádzač uvedie v danom riadku informáciu, že sa zaväzuje dodať rovnaký produkt od rovnakého výrobcu? A zároveň pre tento prípad platí, že uchádzač nemusí predkladať katalógové listy a kópie skúšobných protokolov alebo osvedčení? Ďakujem S pozdravom |
29.05.2019 10:03:33 |
|
29.05.2019 13:41:48 | Otvoriť celú žiadosť | |
Otázka č.18: V projektovej dokumentácii je riešené zosilnenie vozovky po celkovej dĺžke riešeného úseku 4,768-9,2 km cca šírka 2 bm. Vo výkaze výmer počítate všetky vrstvy vozovky na plochu 2216 m2. Pri Vašom výpočte a danej dĺžke vychádza zosilnenie asfaltu len na 0,5 bm šírky vozovky. Môže verejný obstarávateľ vysvetliť nesúlad medzi projektovou dokumentáciu a výkazom výmer? Žiadame o prehodnotenie plochy a prislúchajúcich položiek na zosilnenie vozovky. |
23.05.2019 15:21:39 |
|
03.06.2019 08:24:36 | Otvoriť celú žiadosť | |
Otázka č.17: Vo výkaze výmer v záložke Súpis prác v časti Všeobecné položky v procese obstarávania stavieb uvažujete v položke - Dočasná svetelná signalizácia s dobou 30 mesiacov. Podľa našich odhadov úsek, ktorý máme riešiť v dĺžke 4,768-9,2 nebude trvať 30 mesiacov a aj samotný verejný obstarávateľ vo výzve na predkladanie ponúk uviedol v bode II.2.7) dĺžku trvania zákazky: obdobie : v dňoch 98. Žiadame o prehodnotenie množstva danej položky a jej upravenie vo výkaze výmer. 45.00.00 00000105 Dočasná svetelná signalizácia mes. 30,000 |
23.05.2019 15:21:22 |
|
23.05.2019 16:04:10 | Otvoriť celú žiadosť | |
Otázka č.16: Podľa tretieho kritéria môžeme zhodnotiť odpad vzniknutý na stavbe v max. množstve. 889,459t. Chceme sa opýtať, kde môžeme použiť zhodnotený odpad na stavbe ? Prípadne do ktorej položky ho môžeme počítať. V PD je všade uvažované s novými vrstvami a ešte aj nákupom zeminy. |
23.05.2019 15:21:08 |
|
23.05.2019 16:00:49 | Otvoriť celú žiadosť | |
Otázka č.15: Vo výkaze výmer v záložke Súpis prác v časti Všeobecné položky v procese obstarávania stavieb je uvedená položka Poplatok za skládkovanie vybúraných hmôt ktorej množstvo je 889,459 t. Podľa kritéria E.3 môžeme zhodnotiť maximálne množstvo odpadu v hodnote 889,459 t, pričom podľa položky časť demolačné práce – doprava vybúraných hmôt vodorovná odvážame 6798,879 t. V zmysle vyššie uvedeného nám vo výkaze výmer chýba poplatok za uskladnenie zvyšného množstva odpadu, ktorý vznikne na stavbe a nemôžeme ho zhodnotiť. 45.00.00 00000109 Poplatok za skládkovanie vybúraných hmôt a sutí T 889,459 45.11.11 05080200 Doprava vybúraných hmôt vodorovná T 6797,542 Žiadame verejného obstarávateľa o vysvetlenie tohto nesúladu a určenie do akej položky máme poplatok za uskladnenie zvyšného množstva odpadu zahrnúť ? |
23.05.2019 15:20:56 |
|
13.06.2019 13:37:47 | Otvoriť celú žiadosť | |
Otázka č.14: V súťažných podkladoch v projektovej dokumentácii pre stavebný objekt 402. Priepusty na ceste II/499 v km 4,768 - 9,200 je v rámci tohto objektu riešené aj zábradlie. Vo Výkaze výmer tohto stavebného objektu sa takáto položka nenachádza. Máme uvažovať so zábradlím v danom stavebnom objekte? Ak, áno žiadame o doplnenie tejto položky spolu s definovaním množstva do výkazu výmer daného stavebného objektu. |
23.05.2019 15:20:31 |
|
03.06.2019 08:20:36 | Otvoriť celú žiadosť | |
Otázka č.13 V súťažných podkladoch v časti E. Opis predmetu zákazky v bode 2 návrh technického riešenia a projektový plán realizácie predmetu zákazky v písm. a) požaduje verejný obstarávateľ spracovať podrobný časový plán výstavby s predpokladaným začiatkom výstavby 01.03.2019 rozpracovaný na jednotlivé dni a jednotlivé (atomické) pracovné úkony a aktivity, spracovaný vo forme Ganttovho diagramu alebo v ekvivalentne deskriptívnej forme. Vzhľadom k tomu, že verejné obstarávanie bolo vyhlásené dňa 24.04.2019 t.j. po predpokladanom začiatku výstavby, žiadame verejného obstarávateľa o definovanie nového predpokladaného začiatku výstavby, s ktorým máme v danom časovom pláne uvažovať. |
22.05.2019 15:20:54 |
|
22.05.2019 17:11:27 | Otvoriť celú žiadosť | |
Otázka č. 12 V súťažných podkladoch v časti B. Obsah a predkladanie ponuky požaduje verejný obstarávateľ predložiť vyplnený formulár – zoznam subdodávateľov. Môže verejný obstarávateľ objasniť aký formulár má namysli a aké údaje majú byť obsahom tohto formulára, nakoľko poskytnuté súťažné podklady takýto formulár neobsahujú? |
22.05.2019 15:10:08 |
|
22.05.2019 17:09:19 | Otvoriť celú žiadosť | |
Otázka č.11 V súťažných podkladoch v časti B. Obsah a predkladanie ponuky požaduje verejný obstarávateľ predložiť vyplnený formulár – Návrh na plnenie kritérií. Môže verejný obstarávateľ objasniť aký formulár má namysli a čo má obsahovať, nakoľko poskytnuté súťažné podklady takýto formulár neobsahujú? Môže verejný obstarávateľ daný formulár doplniť? |
22.05.2019 15:09:43 |
|
22.05.2019 17:09:08 | Otvoriť celú žiadosť | |
Otázka č.10 V súťažných podkladoch v časti E. Opis predmetu zákazky v podrobnom opise predmetu zákazky verejný obstarávateľ uvádza: „Predmetom zákazky sú stavebné práce spojené s rekonštrukciou cesty č. II/500 Vrbovce – hr. ČR a rekonštrukcia cesty č. II/499 Brezová pod Bradlom – hr. ČR). Realizácia predmetu zákazky pozostáva z: • realizácie diela podľa technickej špecifikácie - viď Príloha E.1 a Príloha E.2 týchto súťažných podkladov • záručnej doby po dobu 5 rokov od dokončenia a odovzdania diela.“ Prílohu E.1 tvorí projektová dokumentácia, ktorá má skladbu členenia stavby uvedenú v sprievodnej správe zloženú z nasledovných objektov: 101. Rekonštrukcia cesty II/499 v km 0,000 - 4,768 102. Rekonštrukcia cesty II/499 v km 4,768 - 9,200 103. Rekonštrukcia cesty II/499 v km 9,200 - 14,200 104. Rekonštrukcia cesty II/499 v km 14,200 - 19,172 111. Rekonštrukcia cesty II/500 v km 0,000 - 4,656 201. Most ev. č. 499 014 v km 2,769 na ceste II/499 202. Most ev. č. 499 016 v km 10,353 na ceste II/499 203. Most ev. č. 499 019 v km 14,986 na ceste II/499 204. Most ev. č. 499 020 v km 15,977 na ceste II/499 205. Most ev. č. 499 022 v km 17,305 na ceste II/499 211. Most ev. č. 500 025 v km 0,477 na ceste II/500 212. Most ev. č. 500 026 v km 1,078 na ceste II/500 213. Most ev. č. 500 027 v km 4,472 na ceste II/500 401. Priepusty na ceste II/499 v km 0,000 - 4,768 402. Priepusty na ceste II/499 v km 4,768 - 9,200 403. Priepusty na ceste II/499 v km 9,200 - 14,200 404. Priepusty na ceste II/499 v km 14,200 - 19,172 411. Priepusty na ceste II/500 v km 0,000 - 4,656 501. Dopravné značenie na ceste II/499 v km 0,000 - 4,768 502. Dopravné značenie na ceste II/499 v km 4,768 - 9,200 503. Dopravné značenie na ceste II/499 v km 9,200 - 14,200 504. Dopravné značenie na ceste II/499 v km 14,200 - 19,172 511. Dopravné značenie na ceste II/500 v km 0,000 - 4,656 Príloha č. E.2 Výkaz výmer obsahuje však len stavebné objekty: 102. Rekonštrukcia cesty II/499 v km 4,768 - 9,20 204. Most ev. č. 499 020 v km 15,977 na ceste II/499 502. Dopravné značenie na ceste II/499 v km 4,768 - 9,200 Myslíme si správne, že predmetom tejto zákazky je len Rekonštrukcia cesty č.II/499 Brezová pod Bradlom – hr. ČR v úseku 4,768-9,200 a nie stavebné práce spojené s rekonštrukciou cesty č. II/500 Vrbovce – hr. ČR a rekonštrukcia cesty č. II/499 Brezová pod Bradlom – hr. ČR, tak ako je uvedené v podrobnom opise predmetu zákazky a poskytnutej PD? Žiadame verejného obstarávateľa o odstránenie tohto nesúladu. |
22.05.2019 15:09:28 |
|
27.05.2019 09:21:00 | Otvoriť celú žiadosť | |
Otázka č.9 V súťažných podkladoch v časti E. Opis predmetu zákazky v bode 2 Návrh technického riešenia je uvedené : „Upozornenie: Uchádzač v prílohe E.2 týchto súťažných pokladov primeranie podľa svojho návrhu na plnenie Kritéria č.2 upraví množstvo materiálu v nasledovných položkách výkazu výmer“ 10.1 Myslíme si správne, že nedopatrením došlo ku chybe a má byť uvedené na plnenie Kritéria č.3 namiesto Kritéria č.2 – nakoľko Kritérium č.3 sa týka množstva recyklovaného materiálu resp. opätovne využitého odpadu v tonách? 10.2 Myslíme si správne, že verejný obstarávateľ mal na mysli „ Upraví množstvo v nasledovných položkách výkazu výmer a nie množstvo materiálu“, nakoľko dané položky sa týkajú odvozu vybúraných hmôt a poplatkov za skladovanie a nakladanie materiálu? 10.3 Žiadame verejného obstarávateľa o vysvetlenie, akým spôsobom má uchádzač upraviť množstvo v uvedených položkách? |
22.05.2019 15:09:08 |
|
29.05.2019 09:37:24 | Otvoriť celú žiadosť | |
Otázka č.8 V súťažných podkladoch v časti D. Kritériá na vyhodnotenie ponúk a pravidlá ich uplatnenia uvádza verejný obstarávateľ nasledovné: „Kritérium č.3 : Množstvo recyklovaného materiálu resp. opätovne využitého odpadu v tonách, (zaokrúhlené na 3 desatinné miesta) Váha 10 Poznámka: Kritérium č.3 je potrebné premietnuť do nasledovných položiek Výkazu výmer (Príloha č. E.2)“: 45.11.11 05030262 Odstránenie spevnených plôch a vozoviek, podkladov bitúmenových 45.11.11 05030264 Odstránenie spevnených plôch a vozoviek, podkladov z kameniva hrubého drveného 45.11.11 05090362 Doplňujúce práce, frézovanie bitúmenového krytu, podkladu Zároveň je v časti E. Opis predmetu zákazky v bode 2 Návrh technického riešenia a projektový plán realizácie predmetu výstavby zákazky v písm. f) uvedené: „Upozornenie: Uchádzač v prílohe E.2 týchto súťažných podkladov primerane podľa svojho návrhu na plnenie Kritéria č. 2 upraví množstvo materiálu v nasledovnej položke Výkazu výmer: 45.00.00 00000109 Poplatok za skládkovanie vybúraných hmôt a sutí Žiadame verejného obstarávateľa o vysvetlenie vyššie uvedené nesúladu a zároveň zjednotenie daných požiadaviek? |
22.05.2019 15:08:21 |
|
22.05.2019 17:06:30 | Otvoriť celú žiadosť | |
Otázka č.7 V súťažných podkladoch v časti E. Opis predmetu zákazky na str. 14 je uvedené: „Úspešný uchádzač predloží najneskôr 14 dní pred začatím stavebných prác laboratóriu (podľa výberu verejného obstarávateľa – názov a sídlo laboratória bude úspešnému uchádzačovi oznámené dostatočne vopred) kontrolný a skúšobný plán stavby v súlade s požiadavkami noriem radu ISO 9000 a Technickými..................... ......Zhotoviteľ predloží do 10 dní od účinnosti zmluvy laboratóriu (podľa výberu verejného obstarávateľa – názov a sídlo laboratória bude úspešnému uchádzačovi oznámené dostatočne vopred) vo 2 exemplároch na schválenie.... Náklady na prípravu kontrolného a skúšobného plánu a náklady na zabezpečenie kvality a vykonanie definovaných kontrol zahrnie uchádzač do celkovej ceny zákazky...“ Myslíme si správne, že laboratórium, vybrané verejným obstarávateľom, je laboratóriom, ktoré pracuje pre verejného obstarávateľa a uchádzač si náklady za činnosť tohto laboratória nezahŕňa do ceny? |
22.05.2019 15:07:59 |
|
22.05.2019 17:04:41 | Otvoriť celú žiadosť | |
Otázka č. 1: Kritérium č. 3: Množstvo recyklovaného resp. opätovne využitého odpadu v tonách, (zaokrúhlené na 3 desatinné miesta) Váha kritéria: 10 Poznámka: Kritérium č. 3 je potrebné priemietnuť do nasledovných položiek Výkazu výmer (Príloha č. E.2): 45.11.11 05030262 Odstránenie spevnených plôch a vozoviek, podkladov bitúmenových 45.11.11 05030264 Odstránenie spevnených plôch a vozoviek, podkladov z kameniva hrubého drveného 45.11.11 05090362 Doplňujúce práce, frézovanie bitúmenového krytu, podkladu Maximálna hodnota kritéria Množstvo recyklovaného resp. opätovne využitého odpadu v tonách môže byť v zmysle prílohy E.2 týchto súťažných podkladov hodnota 889.459 t. Domnievame sa, že z daných položiek vzniká mnohonásobne viac vyburaných hmôt. Môže verejný obstarávateľ objasniť ako dospel k maximálnej hodnote 889,459 t recyklovaného odpadu? Otázka č. 2: Môže verejný obstarávateľ objasniť aký druh vybúraných hmôt a aké množstvá obsahuje položka doprava vybúraných hmôt vodorovná? 45.11.11 05080200 Doprava vybúraných hmôt vodorovná T 6798,879 |
22.05.2019 13:46:31 |
|
29.05.2019 16:28:44 | Otvoriť celú žiadosť | |
Otázka č. 6 : V časti F.3 súťažných podkladov – návrh zmluvy o dielo je v článku XVI, bod č. 16.2 uvedené čo tvorí neoddeliteľnú súčasť zmluvy. Máme, za to, že zrejme nedopatrením z textu bodu č. 16.2 vypadla ako príloha č.5 – poistná zmluva – viď článok VIII, bod č.8.2, odstavec „d“. Môže obstarávateľ danú disproporciu upraviť ? |
17.05.2019 11:35:27 |
|
20.05.2019 09:08:26 | Otvoriť celú žiadosť | |
Otázka č. 5 : V časti F.3 súťažných podkladov – návrh zmluvy o dielo je v článku VIII, bod č.8.2, odsek „d“- popísané poistenie a spôsob jeho preukázania s tým, že poistná zmluva, resp. jej overená kópia bude tvoriť neoddeliteľnú Prílohu č.5 k zmluve. Bude obstarávateľ/objednávateľ považovať túto povinnosť zo strany zhotoviteľa za splnenú, pokiaľ zhotoviteľ predloží originál, resp. overenú kópiu poistného certifikátu vydaného príslušným poistným domom k rámcovej poistnej zmluve uzatvorenej medzi zhotoviteľom a príslušným poistným domom, z ktorého bude zrejmé splnenie objednávateľom požadovaných podmienok poistenia definovaných v texte daného odstavca „d“ ? |
17.05.2019 11:35:11 |
|
20.05.2019 09:07:35 | Otvoriť celú žiadosť | |
Otázka č. 4 : V časti F.3 súťažných podkladov – návrh zmluvy o dielo je v článku VIII, bod č.8.2, odsek „c“-tretia odrážka uvedený nasledovný text : „zabezpečiť splnenie povinnosti podľa predchádzajúceho bodu u každého subdodávateľa a navrhovaného subdodávateľa, ktorý vie alebo má vedieť, že ním poskytované plnenia súvisia s plnením predmetu tejto zmluvy“. Myslíme si a máme za to, že takto definovaná požiadavka je nepresná a nad rámec zákona 315/2016 Z.z., nakoľko nezohľadňuje ustanovenie §2, odsek 2 daného zákona. Môže obstarávateľ prehodnotiť daný text ? |
17.05.2019 11:35:00 |
|
20.05.2019 09:03:09 | Otvoriť celú žiadosť | |
Otázka č. 3 : V časti F.3 súťažných podkladov – návrh zmluvy o dielo je v článku VIII, bod č.8.2, odsek „c“-tretia odrážka uvedený nasledovný text : „zabezpečiť splnenie povinnosti podľa predchádzajúceho bodu u každého subdodávateľa a navrhovaného subdodávateľa, ktorý vie alebo má vedieť, že ním poskytované plnenia súvisia s plnením predmetu tejto zmluvy“. Máme za to, že požiadavka objednávateľa aby zhotoviteľ zabezpečil splnenie povinnosti, že subdodávateľ sa zapíše do RPVS je nad rámec zákona a mimo dosah a možnosti zhotoviteľa. Prehodnotí obstarávateľ daný text a tento upraví, resp. zo znenia zmluvy vypustí ? V prípade, že nie môže obstarávateľ vysvetliť na základe akého právneho predpisu požaduje po zhotoviteľovi zabezpečiť splnenie povinnosti zo strany subdodávateľa byť zapísaný v RPVS ? |
17.05.2019 11:34:49 |
|
20.05.2019 09:00:18 | Otvoriť celú žiadosť | |
Otázka č.2 : V časti F.3 súťažných podkladov – návrh zmluvy o dielo je v článku V, bod 5.2, odsek č.2 popísaná garančná zábezpeka. Myslíme, vysvetľujeme si správne text poslednej vety daného bodu, že túto povinnosť si Zhotoviteľ môže splniť aj predložením bankovej garančnej zábezpeky ? |
17.05.2019 11:34:38 |
|
20.05.2019 08:59:16 | Otvoriť celú žiadosť | |
Otázka č.1 : V časti F.3 súťažných podkladov – návrh zmluvy o dielo je v článku III, bod č. 3.2 definovaná projektová dokumentácia na základe ktorej bude realizované dielo definované v predmete zmluvy. V koľkých vyhotoveniach, akom formáte (papier, resp. digitálna verzia) a kedy poskytne túto objednávateľ úspešnému uchádzačovi ? |
17.05.2019 11:34:27 |
|
20.05.2019 08:58:43 | Otvoriť celú žiadosť | |
Môže verejný obstarávateľ doplniť SP o podrobný výkaz výmer? |
14.05.2019 11:36:09 |
|
15.05.2019 16:22:04 | Otvoriť celú žiadosť | |
Verejný obstarávateľ žiada od uchádzača predložiť Podrobný časový plán výstavby. Nakoľko je predpoklad, že daná zákazka sa bude realizovať aj v zimných mesiacoch, žiadame verejného obstarávateľa o informáciu či má uchádzač rátať do doby výstavy aj zimnú údržbu od 15.11. do 15.3., ktorá predĺži dobu výstavby nie z viny zhotoviteľa (čl. 6.4. ZoD). |
14.05.2019 10:01:21 |
|
16.05.2019 08:39:00 | Otvoriť celú žiadosť | |
V súťažných podkladoch časť E. OPIS PREDMETU ZÁKAZKY v bode 2a) žiada verejný obstarávateľ predložiť Podrobný časový plán výstavby s predpokladaným začiatkom výstavby 01.03.2019. Žiadame verejného obstarávateľa o opravu predpokladaného dňa začatia výstavby. |
14.05.2019 10:01:11 |
|
15.05.2019 16:16:19 | Otvoriť celú žiadosť | |
Žiadame verejného obstarávateľa o stanovenie presného dátumu ukončenia lehoty viazanosti ponuky, nakoľko údaj 12 mesiacov je nepresný údaj najmä pre bankovú inštitúciu vydávajúcu záručnú listinu za uchádzača. |
09.05.2019 09:21:06 |
|
09.05.2019 12:30:16 | Otvoriť celú žiadosť | |
Verejný obstarávateľ žiada predložiť v ponuke účtovné závierky za jednotlivé roky, ktorých hodnoty použil při výpočte likvidity 2. a 3. V prípade, že je uchádzač spoločnosťou so sídlom v SR, je mu umožnené predložiť len informáciu o uverejnení účtovných závierok v registri účtovných závierok na www.registeruz.sk O tázka: Môže uchádzač so sídlom v Českej republike uviesť tiež len odkaz na verejne dostupný register, kde si verejný obstarávateľ môže overiť predložené informácie, napr. https://or.justice.cz/ias/ui/rejstrik ? |
30.04.2019 08:07:13 |
|
09.05.2019 12:30:47 | Otvoriť celú žiadosť | |
Dobrý deň, vzhľadom k skutočnosti, že nie je možné presne aplikovať vzorec likvidity 2. a 3. stupňa uvedený v súťažných podkladoch na súvahu spoločnosti z Českej republiky ( líši sa oproti formuláru slovenskej súvahy), si dovoľujeme otázku: Otázka: Môže verejný obstarávateľ uviesť či je možná alternatíva výpočtu likvidity 2. a 3. stupňa pre českú súvahu uvedenú nižšie? Vzorec pre výpočet Likvidity 2. stupňa pre právnickú osobu: Česká rozvaha roku 2016 a 2017 (r. 57 Krátkodobé pohledávky R + r.72 Peněžní prostředky v pokladně R + r.73 Peněžní prostředky na účtech R + r.68 Krátkodobý finanční majetek (ř. 69 až 70) R + r.75 Náklady příštích období R + r. 76 Komplexní náklady příštích období R + r.77 Příjmy příštích období R) / (r. 123 Krátkodobé závazky (ř. 124 + 127 + 128 + 129 + 130 + 131 + 132 + 133) R + r.135 C.II.8.2. Krátkodobé finanční výpomoci R + r.127 Závazky k úvěrovým institucím + r.142 Výdaje příštích období R + r.143 Výnosy příštích období R) Pričom: R = česká rozvaha Česká rozvaha roku 2015 (r. 48 Krátkodobé pohledávky R + r.59 Peníze R + r.60 Účty v bankách R + r.61 Krátkodobé cenné papíry a podíly R + r.62 Pořizovaný krátkodobý finanční majetek R + r. 64 Náklady příštích období R + r.65 Komplexní náklady příštích období R + r.66 Příjmy příštích období R) / (r. 106 Krátkodobé závazky R + r.121 Krátkodobé finanční výpomoci R + r.119 Bankovní úvěry dlouhodobé R + r.120 Krátkodobé bankovní úvěry R + r.123 Výdaje příštích období R + r.124 Výnosy příštích období R) Pričom: R = česká rozvaha Vzorec pre výpočet Likvidity 3. stupňa pre právnickú osobu: Česká rozvaha roku 2016 a 2017 (r.38 Zásoby (ř. 39 + 40 + 41 + 44 + 45) R + r. 57 Krátkodobé pohledávky R + r.72 Peněžní prostředky v pokladně R + r.73 Peněžní prostředky na účtech R + r.68 Krátkodobý finanční majetek (ř. 69 až 70) R + r.75 Náklady příštích období R + r. 76 Komplexní náklady příštích období R + r.77 Příjmy příštích období R) / (r. 123 Krátkodobé závazky (ř. 124 + 127 + 128 + 129 + 130 + 131 + 132 + 133) R + r.135 C.II.8.2. Krátkodobé finanční výpomoci R + r.127 Závazky k úvěrovým institucím + r.142 Výdaje příštích období R + r.143 Výnosy příštích období R) Pričom: R = česká rozvaha Česká rozvaha roku 2015 (r.32 Zásoby R+ r. 48 Krátkodobé pohledávky R + r.59 Peníze R + r.60 Účty v bankách R + r.61 Krátkodobé cenné papíry a podíly R + r.62 Pořizovaný krátkodobý finanční majetek R + r. 64 Náklady příštích období R + r.65 Komplexní náklady příštích období R + r.66 Příjmy příštích období R) / (r. 106 Krátkodobé závazky R + r.121 Krátkodobé finanční výpomoci R + r.119 Bankovní úvěry dlouhodobé R + r.120 Krátkodobé bankovní úvěry R + r.123 Výdaje příštích období R + r.124 Výnosy příštích období R) Pričom: R = česká rozvaha |
30.04.2019 08:07:00 |
|
09.05.2019 12:31:20 | Otvoriť celú žiadosť |