Kód obstarávania | EUR000046 |
Názov obstarávania | Komplexná rekonštrukcia NKP Reduta na ul. Hlavné námestie 3 v Kežmarku s číslom ÚZPF 2613/0 |
Značka obstarávania vo vestníku verejného obstarávania | 33152 - WYP |
Lehota predkladania ponúk | 19.10.2020 10:00:00 |
Otváranie ponúk | 20.10.2020 10:00:00 |
Názov verejného obstarávateľa | Mesto Kežmarok |
Ulica | Hlavné námestie 1 |
PSČ | 060 01 |
Mesto | Kežmarok |
IČO | N/A |
Kontakt | Mgr. Matej Gál |
Telefonický kontakt | 0911476634 |
Kontaktný e-mail | matej.gal@ultimaratio.sk |
Zverejnené vo vestníku | 201 |
Pod značkou | 33152 - WYP |
Linka na vestník | N/A |
Dátum odoslania súťažných podkladov do vestníka verejného obstarávania | 2020-09-24 |
Linka profil obstarávateľa na ÚVO | https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/5844 |
Linka profil zákazky na ÚVO | https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/427555 |
V tejto sekcii sú sprístupnené Súťažne podklady a sprievodná dokumentácia. V sekcii sú resp. budú sprístupňované aj doplňujúce dokumenty resp. upravené Súťažné podklady, ktoré vznikli na základe žiadosti o vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky, návrhu alebo na preukázanie splnenia podmienok účasti. Sekcia obsahuje záznamy o zverejnených súťažných podkladov vo forme dátumu zverejnenia, odkaz na zverejnené oznámenie ako aj odkaz na profil vereného obstarávateľa, osoby podľa § 8 resp. obstarávateľa a profil zákazky.
Evidencia oznámení obstarávateľa zverejnených na portáli IS PLUTO obsahuje záznamy o zverejnených oznámeniach vo forme dátumu a času zverejnenia a textu oznámenia.
Evidencia žiadostí o vysvetlenie súťažných podkladov a ich zodpovedania. Obsahuje dátum a čas vytvorenia žiadosti, dátum a čas odpovede na žiadosť. Ďalej tu sú zobrazené plné textácie žiadosti a odpovede na žiadosť o vysvetlenie.
Číslo žiadosti | Znenie žiadosti o vysvetlenie | Žiadosť prijatá | Text odpovede na žiadosť | Odpoveď zverejnená | |
---|---|---|---|---|---|
Dobrý deň. - Vo VV – Obnova fasád centrálnej časti – pol. č. 64 - Montáž piesk.obkladov sokla a pilierov hr 50mm 1 kpl – žiadame doplniť množstvo v m2 - Vo VV – Obnova fasád centrálnej časti – pol. č. 65 - Dodávka pieskovcového obkladu hr.50mm 1 kpl – žiadame doplniť množstvo v m2 - Vo VV – Obnova fasád centrálnej časti – pol. č. 71 - Komplexné reštaurátorské práce 1 kpl – žiadame doplniť rozsah reštaurátorských prác (popis množstvo a merné jednotky jednotlivých komponentov položky) Ďakujeme. |
05.10.2020 08:57:08 |
Výkresy
detailov boli dňa 13.10.2020
zverejnené na portáli PLUTO.
S pozdravom
Mgr. Matej
Gál
za proces
verejného
obstarávania
|
13.10.2020 13:23:49 | Otvoriť celú žiadosť | |
Dobrý deň, žiadame verejného obstarávateľa o vysvetlenie a doplnenie súťažných podkladov v nasledujúcich bodoch: Otázka č. 1 Podľa § 42 ods. 1 v spojení s § 10 zákona č. 343/2015 o verejnom obstarávaní má povinnosť verejný obstarávateľ ( budúci objednávateľ ) poskytnúť záujemcom ( budúcim zhotoviteľom ) také súťažné podklady, ktoré obsahujú jednoznačný, úplný, nestranný, bezchybný a transparentne spracovaný opis predmetu zákazky, aby jednotliví záujemcovia nemali problém s vypracovaním svojich cenových ponúk a súčasne bola zabezpečená vzájomná porovnateľnosť ponúk uchádzačov. Sú vypracované súťažné podklady vo vzájomnej súvislosti a každá ich jednotlivá časť v bezchybnom stave a vzájomnom súlade tak, že spĺňajú podmienky ust. § 42 ods. 1 v spojení s § 10 zákona č. 343/2015 o verejnom obstarávaní ? Otázka č. 2 Je materiál a rozsah stavebných výrobkov, prác a technológii definovaný v dodaných súťažných podkladoch predmetného obstarávania v časti „výkaz – výmer„ v riadnom vzájomnom súlade s Projektovou dokumentáciou ďalej len „PD“ (výkresová časť, súhrnné správy, technické správy, tabuľky, výpočty, atď.),Stavebným povolením vrátane vyjadrení dotknutých strán konania a skutkovým stavom na mieste budúcej realizácie diela vrátane všetkých potrieb predmetnej stavby (diela), rozsahu, druhu a množstiev materiálov, prác a technológii potrebných na riadne zrealizovanie budúceho diela v rozsahu požadovanom obstarávateľom vo verejnom obstarávaní? Obsahuje doklad „výkaz-výmer“ všetky práce na riadne zhotovenie diela v rozsahu požadovanom obstarávateľom vo verejnom obstarávaní? Otázka č.3 Podľa § 42 ods. 9 zákona č. 343/2015 o verejnom obstarávaní „ Ak verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ vyžaduje konkrétnu značku, musí prijať aj inú značku, ktorej podmienky na udelenie sú rovnocenné podmienkam na udelenie vyžadovanej značky......“ Môže budúci zhotoviteľ pri dodržaní § 42 ods. 9 zákona č. 343/2015 o verejnom obstarávaní prípadne dodať inú ( ako je uvedené v Projektovej dokumentácii ) ekvivalentnú značku (pri zachovaní požadovaných parametrov) materiálu a technológií pri realizovaní predmetnej zákazky? Otázka č.4 Stavebné materiály a technológie navrhnuté - obsiahnuté v predmetných súťažných podkladoch v časti PD sú bežne dostupné aktuálne na trhoch EÚ? Otázka č.5 Sú súťažné podklady najmä v časti PD vzájomne a samostatne v bezchybnom súlade? Otázka č. 6 Je PD vypracovaná riadne, úplne a správne a teda najmä obsahuje všetky potrebné konštrukčné riešenia, technické detaily, statiku, rezy, pohľady, skladby, všetky rozmery a výmery potrebné a nevyhnutné na riadne vykonanie diela? Otázka č.7 Je PD vyhotovená a následne výrobne rozmerovo okótovaná tak, aby bolo dielo zrealizoveteľné v súlade a v rozsahu podľa dokladu „výkaz – výmer“? Otázka č.8 Sú rozmery a výmery uvedené v PD zosúladené so všetkými potrebami nevyhnutnými na riadne vykonanie diela? Otázka č. 9 Sú rozmery a výmery uvedené v PD zosúladené a presné so skutkovým stavom a jestvujúcimi miestnymi podmienkami na stavenisku? Otázka č.10 Sú jednotlivé profesie v rámci PD vzájomne navrhnuté, technicky, rozmerovo a polohovo zosúladené? Otázka č.11 Obsahuje PD všetko potrebné na riadne zrealizovanie diela bez nutnosti ďalších naviac prác, dodávok materiálov, tovarov a služieb nad rámec uvedených prác a dodávok materiálov, tovarov a služieb ( čo do ich druhu, množstva a objemu ) v doklade „výkaze – výmer“, ktorý tvorí súčasť súťažných podkladov v časti PD? Otázka č.12 Sú v PD zapracované a zohľadnené všetky podmienky a vyjadrenia všetkých dotknutých a kompetentných strán uvedených v rámci stavebného konania v zmysle stavebného zákona? Otázka č.13 Disponuje obstarávateľ ku dňu vyhlásenia obstarávania všetkými súhlasmi a vyjadreniami dotknutých orgánov, tretích strán a teda nebude už v cene potrebné dodatočne premietnuť ďalšie podmienky realizácie stavby? Otázka č.14 Žiadame o vysvetlenie, či sú množstvá a druh odpadov vyprodukovaných stavbou definované resp. obsiahnuté vo výkaze výmer v dostatočnom druhu a množstve? Otázka č.15 Ako bude konkrétne postupovať verejný obstarávateľ ( budúci objednávateľ ), keď sa počas realizácie diela vyskytne nevyhnutná potreba vykonať také práce , dodávky materiálov, tovarov a služieb čo do ich druhu, množstva a objemu ( tzv. naviac práce ), ktoré nie sú obsiahnuté vo výkaze – výmere, ktorý bol podkladom súťažnej dokumentácie a následne vytvoril prílohu k zmluve o dielo? Otázka č.16 Je miesto na vykonanie diela bez akýchkoľvek právnych a/alebo skutkových vád (napr. podzemné inžinierske siete, nestabilné podložie, spodné vody a pod.), ktoré by neboli zrejmé zo súťažných podkladov a ktorých existencia by spôsobila predĺženie termínu realizácie diela a/alebo zvýšenie nákladov na zhotovenie diela? Otázka č.17 Žiadame verejného obstarávateľa o jednoznačné určenie záručnej doby na materiály, technológie a stavebné výrobky zabudované do stavby. Otázka č. 18 Má obstarávateľ osobitne zmluvne ošetrenú právnu zodpovednosť projektanta za projektovú dokumentáciu – jej vady, spracovanú a predloženú do verejného obstarávania (t.z. PD, VV, skutkový stav a pod.) a ak áno, akým spôsobom projektant zodpovedá za vady spracovanej projektovej dokumentácie (tzn. či je zodpovednosť nejako obmedzená, aké sú podmienky na jej uplatnenie, ako dlho zodpovednosť trvá a pod.)? Bude obstarávateľ znášať zvýšené náklady vyvolané vadami projektovej dokumentácie? Ak nie, je v prípade nárokov zhotoviteľa na zvýšenie ceny diela v dôsledku vád projektovej dokumentácie, ktoré bude obstarávateľ odmietať zhotoviteľovi uhradiť, pripravený a zaväzuje sa obstarávateľ nároky zo zodpovednosti za vady projektovej dokumentácie postúpiť z obstarávateľa na zhotoviteľa? Otázka č. 19 Má obstarávateľ zabezpečené financovanie zákazky tak, aby dodržal lehoty splatnosti záväzkov v súlade s ust. 340b zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v platnom znení a bez ohľadu na lehoty splatnosti určené v obstarávateľom predloženej zmluve o dielo, ktoré by boli v rozpore s predmetným ust. 340b zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v platnom znení? Ak nie, akým spôsobom zabezpečí obstarávateľ úhradu záväzkov v zákonných lehotách splatnosti v súlade s ust. 340b zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v platnom znení? Ďakujeme. |
29.09.2020 10:52:26 |
|
29.09.2020 12:40:20 | Otvoriť celú žiadosť | |
Dobrý deň, žiadame verejného obstarávateľa o doplnenie výkazov výmer. Vo zverejnených súťažných podkladoch sa tieto dokumenty/súbory nenachádzajú. Ďakujem. |
29.09.2020 08:15:33 |
|
29.09.2020 12:26:33 | Otvoriť celú žiadosť |