Vitajte ! Úspešne ste prešli na odkaz zákazky.

Prihlásenie/Registrácia

Názov verejného obstarávania : Komplexná rekonštrukcia NKP Reduta na ul. Hlavné námestie 3 v Kežmarku s číslom ÚZPF 2613/0

Informácie k verejnému obstarávaniu

Kód obstarávania EUR000046
Názov obstarávania Komplexná rekonštrukcia NKP Reduta na ul. Hlavné námestie 3 v Kežmarku s číslom ÚZPF 2613/0
Značka obstarávania vo vestníku verejného obstarávania 33152 - WYP
Lehota predkladania ponúk 19.10.2020 10:00:00
Otváranie ponúk 20.10.2020 10:00:00

Identifikácia verejného obstarávateľa

Názov verejného obstarávateľa Mesto Kežmarok
Ulica Hlavné námestie 1
PSČ 060 01
Mesto Kežmarok
IČO N/A
Kontaktná osoba u verejného obstarávateľa
Kontakt Mgr. Matej Gál
Telefonický kontakt 0911476634
Kontaktný e-mail matej.gal@ultimaratio.sk
Údaje o obstarávaní
Zverejnené vo vestníku 201
Pod značkou 33152 - WYP
Linka na vestník N/A
Dátum odoslania súťažných podkladov do vestníka verejného obstarávania 2020-09-24
Linka profil obstarávateľa na ÚVO https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/5844
Linka profil zákazky na ÚVO https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/427555
Informácia o obsahu bloku

Popis obsahu bloku Zobraziť súťažné podklady

V tejto sekcii sú sprístupnené Súťažne podklady a sprievodná dokumentácia. V sekcii sú resp. budú sprístupňované aj doplňujúce dokumenty resp. upravené Súťažné podklady, ktoré vznikli na základe žiadosti o vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky, návrhu alebo na preukázanie splnenia podmienok účasti. Sekcia obsahuje záznamy o zverejnených súťažných podkladov vo forme dátumu zverejnenia, odkaz na zverejnené oznámenie ako aj odkaz na profil vereného obstarávateľa, osoby podľa § 8 resp. obstarávateľa a profil zákazky.


Informácia o obsahu bloku

Popis obsahu bloku Oznámenia obstarávateľa k verejnému obstarávaniu

Evidencia oznámení obstarávateľa zverejnených na portáli IS PLUTO obsahuje záznamy o zverejnených oznámeniach vo forme dátumu a času zverejnenia a textu oznámenia.

Oznámenia obstarávateľa k verejnému obstarávaniu

Informácia : Aktuálne obstarávateľ nepridal žiadne oznámenie.
Informácia o obsahu bloku

Popis obsahu bloku Žiadosti o vysvetlenie súťažných podkladov

Evidencia žiadostí o vysvetlenie súťažných podkladov a ich zodpovedania. Obsahuje dátum a čas vytvorenia žiadosti, dátum a čas odpovede na žiadosť. Ďalej tu sú zobrazené plné textácie žiadosti a odpovede na žiadosť o vysvetlenie.

Žiadosti o vysvetlenie súťažných podkladov

Číslo žiadosti Znenie žiadosti o vysvetlenie Žiadosť prijatá Text odpovede na žiadosť Odpoveď zverejnená
Dobrý deň.

-	Vo VV – Obnova fasád
centrálnej časti – pol. č. 64
- Montáž piesk.obkladov sokla a
pilierov hr 50mm              1 kpl
– žiadame doplniť množstvo v
m2

-	Vo VV – Obnova fasád
centrálnej časti – pol. č. 65
- Dodávka pieskovcového obkladu
hr.50mm                         1
kpl – žiadame doplniť množstvo
v m2

-	Vo VV – Obnova fasád
centrálnej časti – pol. č. 71
- Komplexné reštaurátorské
práce                             
              1 kpl – žiadame
doplniť rozsah reštaurátorských
prác (popis množstvo a merné
jednotky jednotlivých komponentov
položky)

Ďakujeme.
05.10.2020 08:57:08
Dobrý deň.
Verejný obstarávateľ predkladá nasledovné vysvetlenie:
Otázka č. 1 :
Obnova fasád centrálnej časti – pol. č. 64 - Montáž piesk.obkladov sokla a pilierov hr 50mm 1 kpl – žiadame doplniť množstvo v m2.
 
Odpoveď na otázku č.1 :
Vo výkaze výmer je použitá položka 1 kpl z dôvodu, že obsahuje dva prvky : lištu sokla a vlastný kamenný obklad.
Celková dĺžka lišty sokla je 45 bm, plocha obkladov (tá aj s plochou pilierov) je 101,79 m2.
 
 
Otázka č.2 :
Obnova fasád centrálnej časti – pol. č. 65 - Dodávka pieskovcového obkladu hr.50mm 1 kpl – žiadame doplniť množstvo v m2
 
Odpoveď na otázku č.2 :
Platí obdobne ako v konštatovaní k otázke č.1 – špecifikovaný materiál kpl znamená zloženie z lišty sokla a obkladu sokla.
Materiál v špecifikácii je zložený zo 45 bm lišty sokla a 101,79 m2 obkladu (stratné sa v zmysle základných podmienok cenníka nestanovuje ! čiže ak dodávateľ predpokladá stratné upraví si ho v jednotkovej cene za m.j.)
 
Otázka č.3 :
Obnova fasád centrálnej časti – pol. č. 71 - Komplexné reštaurátorské práce 1 kpl – žiadame doplniť rozsah reštaurátorských prác (popis množstvo a merné jednotky jednotlivých komponentov položky).
 
Odpoveď na otázku č.3 :
Pre reštaurátorské práce podľa tejto položky platí, že sa jedná o reštaurovanie „Exterierových malieb erbu v tympanóne a nápisu vo vlyse čelnej fasády Reduty“. Takže postaviť odpoveď ma plošnej výmere je prakticky nemožné. Pri príprave projektu verejný obstarávateľ oslovil príslušný odborný pamiatkový orgán a takýmto spôsobom bol stanovený nasledovný rozsah prác :
    1. Komplexný reštaurátorský výskum vrátane návrhu na reštaurovanie (vo výkaze výmer je to pol. 70)
 
2. Komplexné reštaurátorské práce (pol. 71 vo výkaze výmer) :
      • Čistenie a odstránenie premalieb
      • Spevňovanie injektáž
      • Tmelenie
      • Príprava podkladu pre záverečnú povrchovú úpravu, retuš a záverečná povrchová úprava
      • Materiálové náklady, prevozy
 
Výkresy detailov boli dňa 13.10.2020 zverejnené na portáli PLUTO.
S pozdravom
Mgr. Matej Gál
za proces verejného obstarávania
 
13.10.2020 13:23:49 Otvoriť celú žiadosť
Dobrý deň, žiadame verejného
obstarávateľa o vysvetlenie a
doplnenie súťažných podkladov v
nasledujúcich bodoch:

Otázka č. 1
Podľa § 42 ods. 1 v spojení s §
10  zákona č. 343/2015 o verejnom
obstarávaní má povinnosť
verejný obstarávateľ ( budúci
objednávateľ ) poskytnúť
záujemcom ( budúcim zhotoviteľom
) také súťažné podklady,
ktoré obsahujú jednoznačný,
úplný, nestranný, bezchybný a
transparentne spracovaný opis
predmetu zákazky, aby jednotliví
záujemcovia nemali problém s
vypracovaním svojich cenových
ponúk a súčasne bola
zabezpečená vzájomná
porovnateľnosť ponúk
uchádzačov. 
Sú vypracované súťažné
podklady  vo vzájomnej súvislosti
a každá ich jednotlivá časť v
bezchybnom stave a vzájomnom
súlade tak, že spĺňajú
podmienky ust.  § 42 ods. 1 v
spojení s § 10  zákona č.
343/2015 o verejnom obstarávaní
?

Otázka č. 2
Je materiál a rozsah stavebných
výrobkov, prác a technológii
definovaný v dodaných
súťažných podkladoch
predmetného obstarávania v časti
„výkaz – výmer„ v riadnom
vzájomnom súlade s Projektovou
dokumentáciou ďalej len „PD“
(výkresová časť, súhrnné
správy, technické správy,
tabuľky, výpočty,
atď.),Stavebným povolením
vrátane vyjadrení dotknutých
strán konania a skutkovým stavom
na mieste budúcej realizácie
diela vrátane všetkých potrieb
predmetnej stavby (diela), rozsahu,
druhu a množstiev materiálov,
prác a technológii potrebných na
riadne zrealizovanie budúceho
diela v rozsahu požadovanom
obstarávateľom vo verejnom
obstarávaní? Obsahuje doklad
„výkaz-výmer“ všetky práce
na riadne zhotovenie diela v
rozsahu požadovanom
obstarávateľom vo verejnom
obstarávaní?

Otázka č.3
Podľa § 42 ods. 9 zákona č.
343/2015 o verejnom obstarávaní
„ Ak verejný obstarávateľ
alebo obstarávateľ vyžaduje
konkrétnu značku, musí prijať
aj inú značku, ktorej podmienky
na udelenie sú rovnocenné
podmienkam na udelenie vyžadovanej
značky......“ Môže budúci
zhotoviteľ pri dodržaní § 42
ods. 9 zákona č. 343/2015 o
verejnom obstarávaní prípadne
dodať inú ( ako je uvedené v
Projektovej dokumentácii )
ekvivalentnú značku (pri
zachovaní požadovaných
parametrov) materiálu a
technológií pri realizovaní
predmetnej zákazky?

Otázka č.4	
Stavebné materiály a technológie
navrhnuté - obsiahnuté v
predmetných súťažných
podkladoch v časti  PD sú bežne
dostupné aktuálne na trhoch EÚ?

Otázka č.5
Sú súťažné podklady najmä v
časti PD vzájomne a samostatne v
bezchybnom súlade? 

Otázka č. 6
Je PD vypracovaná riadne, úplne a
správne a teda najmä obsahuje
všetky potrebné konštrukčné
riešenia, technické detaily,
statiku, rezy, pohľady, skladby,
všetky  rozmery a výmery
potrebné a nevyhnutné na riadne
vykonanie diela? 

Otázka č.7
Je PD vyhotovená a následne
výrobne rozmerovo okótovaná tak,
aby bolo dielo zrealizoveteľné v
súlade a v rozsahu podľa dokladu
„výkaz – výmer“? 

Otázka č.8
Sú rozmery a výmery uvedené v PD
zosúladené so všetkými
potrebami nevyhnutnými na riadne
vykonanie diela?

Otázka č. 9
Sú rozmery a výmery uvedené v PD
zosúladené a presné so
skutkovým stavom a jestvujúcimi
miestnymi podmienkami na
stavenisku?

Otázka č.10
Sú jednotlivé profesie v rámci
PD vzájomne navrhnuté, technicky,
rozmerovo a polohovo zosúladené?

Otázka č.11
Obsahuje PD všetko potrebné na
riadne zrealizovanie diela bez
nutnosti ďalších naviac prác,
dodávok materiálov, tovarov a
služieb nad rámec uvedených
prác a dodávok materiálov,
tovarov a služieb ( čo do ich
druhu, množstva a objemu ) v
doklade „výkaze – výmer“,
ktorý tvorí súčasť
súťažných podkladov v časti
PD? 

Otázka č.12
Sú v PD zapracované a
zohľadnené všetky podmienky a
vyjadrenia všetkých dotknutých a
kompetentných strán uvedených v
rámci stavebného konania v zmysle
stavebného zákona?
 
Otázka č.13
Disponuje obstarávateľ ku dňu
vyhlásenia obstarávania
všetkými súhlasmi a vyjadreniami
dotknutých orgánov,  tretích
strán a teda nebude už v cene
potrebné dodatočne premietnuť
ďalšie podmienky realizácie
stavby?

Otázka č.14
Žiadame o vysvetlenie, či sú
množstvá a druh odpadov
vyprodukovaných stavbou
definované resp. obsiahnuté vo
výkaze výmer v dostatočnom druhu
a množstve?

Otázka č.15
Ako bude konkrétne postupovať
verejný obstarávateľ ( budúci
objednávateľ ), keď sa počas
realizácie diela  vyskytne
nevyhnutná potreba vykonať také
práce , dodávky materiálov,
tovarov a služieb čo do ich
druhu, množstva a objemu ( tzv.
naviac práce ), ktoré nie sú
obsiahnuté vo výkaze – výmere,
ktorý bol podkladom súťažnej
dokumentácie a následne vytvoril
prílohu k zmluve o dielo? 

Otázka č.16
Je miesto na vykonanie diela bez
akýchkoľvek právnych a/alebo
skutkových vád (napr. podzemné
inžinierske siete, nestabilné
podložie, spodné vody a pod.),
ktoré by neboli zrejmé zo
súťažných podkladov a ktorých
existencia by spôsobila
predĺženie termínu realizácie
diela a/alebo zvýšenie nákladov
na zhotovenie diela? 

Otázka č.17
Žiadame verejného obstarávateľa
o jednoznačné určenie záručnej
doby na materiály, technológie a
stavebné výrobky zabudované do
stavby.

Otázka č. 18
Má obstarávateľ osobitne zmluvne
ošetrenú právnu zodpovednosť
projektanta za projektovú
dokumentáciu – jej vady,
spracovanú a predloženú do
verejného obstarávania (t.z. PD,
VV, skutkový stav a pod.) a ak
áno, akým spôsobom projektant
zodpovedá za vady spracovanej
projektovej dokumentácie (tzn. či
je zodpovednosť nejako obmedzená,
aké sú podmienky na jej
uplatnenie, ako dlho zodpovednosť
trvá a pod.)? Bude obstarávateľ
znášať zvýšené náklady
vyvolané vadami projektovej
dokumentácie? Ak nie, je v
prípade nárokov zhotoviteľa na
zvýšenie ceny diela v dôsledku
vád projektovej dokumentácie,
ktoré bude obstarávateľ
odmietať zhotoviteľovi uhradiť,
pripravený a zaväzuje sa
obstarávateľ nároky zo
zodpovednosti za vady projektovej
dokumentácie postúpiť z
obstarávateľa na zhotoviteľa? 
 
Otázka č. 19
Má obstarávateľ zabezpečené
financovanie zákazky tak, aby
dodržal lehoty splatnosti
záväzkov v súlade s ust. 340b
zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný
zákonník v platnom znení a bez
ohľadu na lehoty splatnosti
určené v obstarávateľom
predloženej zmluve o dielo, ktoré
by boli v rozpore s predmetným
ust. 340b zákona č. 513/1991 Zb.
Obchodný zákonník v platnom
znení? Ak nie, akým spôsobom
zabezpečí obstarávateľ úhradu
záväzkov v zákonných lehotách
splatnosti v súlade s ust. 340b
zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný
zákonník v platnom znení?

Ďakujeme.
29.09.2020 10:52:26
Dobrý deň.
Verejný obstarávateľ poskytuje nasledovné vysvetlenie:
Otázka č. 1
Podľa § 42 ods. 1 v spojení s § 10 zákona č. 343/2015 o verejnom obstarávaní má povinnosť verejný obstarávateľ ( budúci objednávateľ) poskytnúť záujemcom ( budúcim zhotoviteľom ) také súťažné podklady, ktoré obsahujú jednoznačný, úplný, nestranný, bezchybný a transparentne spracovaný opis predmetu zákazky, aby jednotliví záujemcovia nemali problém s vypracovaním svojich cenových ponúk a súčasne bola zabezpečená vzájomná porovnateľnosť ponúk uchádzačov. Sú vypracované súťažné podklady vo vzájomnej súvislosti a každá ich jednotlivá časť v bezchybnom stave a vzájomnom súlade tak, že spĺňajú podmienky ust. § 42 ods. 1 v spojení s § 10 zákona č. 343/2015 o verejnom obstarávaní ?
Odpoveď č. 1
Verejný obstarávateľ si uvedomuje svoju zodpovednosť za súťažné podklady. Súťažné podklady boli s odbornou starostlivosťou vypracované tak, aby spĺňali zákonné požiadavky podľa zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Otázka č. 2
Je materiál a rozsah stavebných výrobkov, prác a technológii definovaný v dodaných súťažných podkladoch predmetného obstarávania v časti „výkaz – výmer„ v riadnom vzájomnom súlade s Projektovou dokumentáciou ďalej len „PD“ (výkresová časť, súhrnné správy, technické správy, tabuľky, výpočty, atď.),Stavebným povolením vrátane vyjadrení dotknutých strán konania a skutkovým stavom na mieste budúcej realizácie diela vrátane všetkých potrieb predmetnej stavby (diela), rozsahu, druhu a množstiev materiálov, prác a technológii potrebných na riadne zrealizovanie budúceho diela v rozsahu požadovanom obstarávateľom vo verejnom obstarávaní? Obsahuje doklad „výkaz-výmer“ všetky práce na riadne zhotovenie diela v rozsahu požadovanom obstarávateľom vo verejnom obstarávaní?
Odpoveď č. 2
Predmetom zákazky je dielo podľa projektovej dokumentácie. Výkaz výmer je podporným dokumentom slúžiacim na ocenenie stavby. Uchádzač do výkazu výmer započítava všetky výdavky, ktoré mu vzniknú s realizáciou diela podľa projektovej dokumentácie.
Verejný obstarávateľ bude požadovať práce a dodávky podľa projektovej dokumentácie. Dodávky a práce, ktoré sú uvedené v Projektovej dokumentácii, ale nie sú uvedené v osobitných položkách Výkazu výmer uchádzač započíta do existujúcich položiek Výkazu výmer.
Otázka č.3
Podľa § 42 ods. 9 zákona č. 343/2015 o verejnom obstarávaní „ Ak verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ vyžaduje konkrétnu značku, musí prijať aj inú značku, ktorej podmienky na udelenie sú rovnocenné podmienkam na udelenie vyžadovanej značky......“ Môže budúci zhotoviteľ pri dodržaní § 42 ods. 9 zákona č. 343/2015 o verejnom obstarávaní prípadne dodať inú ( ako je uvedené v Projektovej dokumentácii ) ekvivalentnú značku (pri zachovaní požadovaných parametrov) materiálu a technológií pri realizovaní predmetnej zákazky?
Odpoveď č. 3
V prípade, že projektová dokumentácia počíta s konkrétnym výrobkom istej značky, uchádzač môže použiť ekvivalentný výrobok ktorejkoľvek inej značky za predpokladu, že použitý ekvivalent spĺňa kvalitatívne a funkčné parametre pôvodne uvedeného výrobku.
Otázka č.4
Stavebné materiály a technológie navrhnuté - obsiahnuté v predmetných súťažných podkladoch v časti PD sú bežne dostupné aktuálne na trhoch EÚ?
Odpoveď č. 4
Projektová dokumentácia bola vypracovaná autorizovaným projektantom. Naprojektovaná stavba a konštrukcie v nej sú navrhované v súlade s platnými STN, EN.
Na základe uvedeného má verejný obstarávateľ za to, že neexistuje dôvod predpokladať, že by ktorýkoľvek z výrobkov uvedených v Projektovej dokumentácii nebol voľne dostupný na trhu EÚ.
Otázka č.5
Sú súťažné podklady najmä v časti PD vzájomne a samostatne v bezchybnom súlade?
Odpoveď č. 5
Projektová dokumentácia bola vypracovaná autorizovaným projektantom. Naprojektovaná stavba a konštrukcie v nej sú navrhované v súlade s platnými STN, EN.
Otázka č. 6
Je PD vypracovaná riadne, úplne a správne a teda najmä obsahuje všetky potrebné konštrukčné riešenia, technické detaily, statiku, rezy, pohľady, skladby, všetky rozmery a výmery potrebné a nevyhnutné na riadne vykonanie diela?
Odpoveď č. 6
Projektová dokumentácia bola vypracovaná autorizovaným projektantom. Naprojektovaná stavba a konštrukcie v nej sú navrhované v súlade s platnými STN, EN.
Otázka č.7
Je PD vyhotovená a následne výrobne rozmerovo okótovaná tak, aby bolo dielo zrealizoveteľné v súlade a v rozsahu podľa dokladu „výkaz – výmer“?
Odpoveď č. 7
Projektová dokumentácia bola vypracovaná autorizovaným projektantom. Naprojektovaná stavba a konštrukcie v nej sú navrhované v súlade s platnými STN, EN.
Predmetom zákazky je dielo podľa projektovej dokumentácie. Výkaz výmer je podporným
dokumentom slúžiacim na ocenenie stavby.
Otázka č.8
Sú rozmery a výmery uvedené v PD zosúladené so všetkými potrebami nevyhnutnými na riadne vykonanie diela?
Odpoveď č. 8
Projektová dokumentácia bola vypracovaná autorizovaným projektantom. Naprojektovaná stavba a konštrukcie v nej sú navrhované v súlade s platnými STN, EN.
Otázka č. 9
Sú rozmery a výmery uvedené v PD zosúladené a presné so skutkovým stavom a jestvujúcimi miestnymi podmienkami na stavenisku?
Odpoveď č. 9
Projektová dokumentácia bola vypracovaná autorizovaným projektantom. Naprojektovaná stavba a konštrukcie v nej sú navrhované v súlade s platnými STN, EN.
Otázka č.10
Sú jednotlivé profesie v rámci PD vzájomne navrhnuté, technicky, rozmerovo a polohovo zosúladené?
Odpoveď č. 10
Projektová dokumentácia bola vypracovaná autorizovaným projektantom. Naprojektovaná stavba a konštrukcie v nej sú navrhované v súlade s platnými STN, EN.
Otázka č.11
Obsahuje PD všetko potrebné na riadne zrealizovanie diela bez nutnosti ďalších naviac prác, dodávok materiálov, tovarov a služieb nad rámec uvedených prác a dodávok materiálov, tovarov a služieb ( čo do ich druhu, množstva a objemu ) v doklade „výkaze – výmer“, ktorý tvorí súčasť súťažných podkladov v časti PD?
Odpoveď č. 11
Predmetom zákazky je dielo podľa projektovej dokumentácie. Výkaz výmer je podporným
dokumentom slúžiacim na ocenenie stavby. Uchádzač do výkazu výmer započítava všetky výdavky, ktoré mu vzniknú s realizáciou diela podľa projektovej dokumentácie.
Verejný obstarávateľ bude požadovať práce a dodávky podľa projektovej dokumentácie. Dodávky a práce, ktoré sú uvedené v Projektovej dokumentácii, ale nie sú uvedené v osobitných položkách Výkazu výmer uchádzač započíta do existujúcich položiek Výkazu výmer.
Otázka č.12
Sú v PD zapracované a zohľadnené všetky podmienky a vyjadrenia všetkých dotknutých a kompetentných strán uvedených v rámci stavebného konania v zmysle stavebného zákona?
Odpoveď č. 12
Projektová dokumentácia bola vypracovaná autorizovaným projektantom. Naprojektovaná stavba a konštrukcie v nej sú navrhované v súlade s platnými STN, EN.
Otázka č.13
Disponuje obstarávateľ ku dňu vyhlásenia obstarávania všetkými súhlasmi a vyjadreniami dotknutých orgánov, tretích strán a teda nebude už v cene potrebné dodatočne premietnuť ďalšie podmienky realizácie stavby?
Odpoveď č. 13
Projektová dokumentácia bola vypracovaná autorizovaným projektantom. Naprojektovaná stavba a konštrukcie v nej sú navrhované v súlade s platnými STN, EN. Verejný obstarávateľ disponuje všetkými relevantnými dokumentami nevyhnutnými k začatiu procesu verejného obstarávania.
Otázka č.14
Žiadame o vysvetlenie, či sú množstvá a druh odpadov vyprodukovaných stavbou definované resp. obsiahnuté vo výkaze výmer v dostatočnom druhu a množstve?
Odpoveď č. 14
Projektová dokumentácia bola vypracovaná autorizovaným projektantom. Naprojektovaná stavba a konštrukcie v nej sú navrhované v súlade s platnými STN, EN.
Otázka č.15
Ako bude konkrétne postupovať verejný obstarávateľ ( budúci objednávateľ ), keď sa počas realizácie diela vyskytne nevyhnutná potreba vykonať také práce , dodávky materiálov, tovarov a služieb čo do ich druhu, množstva a objemu ( tzv. naviac práce ), ktoré nie sú obsiahnuté vo výkaze – výmere, ktorý bol podkladom súťažnej dokumentácie a následne vytvoril prílohu k zmluve o dielo?
Odpoveď č. 15
V uvedenom prípade verejný obstarávateľ uzavrie so Zhotoviteľom dodatok k zmluve o dielo v súlade s ustanovením § 18 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Otázka č.16
Je miesto na vykonanie diela bez akýchkoľvek právnych a/alebo skutkových vád (napr. podzemné inžinierske siete, nestabilné podložie, spodné vody a pod.), ktoré by neboli zrejmé zo súťažných podkladov a ktorých existencia by spôsobila predĺženie termínu realizácie diela a/alebo zvýšenie nákladov na zhotovenie diela?
Odpoveď č. 16
Verejnému obstarávateľovi nie sú známe žiadne skutkové alebo právne vady spojené s miestom plnenia zmluvy. Všetky skutočnosti, ktoré sú verejnému obstarávateľovi známe a majú, alebo by mohli mať vplyv na cenu diela verejný obstarávateľ uviedol v Súťažných podkladoch a Projektovej dokumentácii.
Otázka č.17
Žiadame verejného obstarávateľa o jednoznačné určenie záručnej doby na materiály, technológie a stavebné výrobky zabudované do stavby.
Odpoveď č. 17
V zmysle návrhu Zmluvy o dielo je záručná doba za dielo 5 rokov odo dňa odovzdania diela.
Otázka č.18
Má obstarávateľ osobitne zmluvne ošetrenú právnu zodpovednosť projektanta za projektovú dokumentáciu – jej vady, spracovanú a predloženú do verejného obstarávania (t.z. PD, VV, skutkový stav a pod.) a ak áno, akým spôsobom projektant zodpovedá za vady spracovanej projektovej dokumentácie (tzn. či je zodpovednosť nejako obmedzená, aké sú podmienky na jej uplatnenie, ako dlho zodpovednosť trvá a pod.)? Bude obstarávateľ znášať zvýšené náklady vyvolané vadami projektovej dokumentácie? Ak nie, je v prípade nárokov zhotoviteľa na zvýšenie ceny diela v dôsledku vád projektovej dokumentácie, ktoré bude obstarávateľ odmietať zhotoviteľovi uhradiť, pripravený a zaväzuje sa obstarávateľ nároky zo zodpovednosti za vady projektovej dokumentácie postúpiť z obstarávateľa na zhotoviteľa?
Odpoveď č. 18
Zmluvné dojednania medzi Verejným obstarávateľom a projektantom stavby nie sú nevyhnutnou náležitosťou pre vypracovanie ponuky záujemcom. Verejný obstarávateľ sa nebude vyjadrovať k zmluvným dojednaniam s tretími stranami.
Otázka č.19
Má obstarávateľ zabezpečené financovanie zákazky tak, aby dodržal lehoty splatnosti záväzkov v súlade s ust. 340b zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v platnom znení a bez ohľadu na lehoty splatnosti určené v obstarávateľom predloženej zmluve o dielo, podľa zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v platnom znení? Ak nie, akým spôsobom zabezpečí obstarávateľ úhradu záväzkov v zákonných lehotách splatnosti v súlade s ust. 340b zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v platnom znení?
Odpoveď č. 19
Financovanie predmetu zákazky je zabezpečené tak, aby boli zmluvné záväzky verejného obstarávateľa voči zhotoviteľovi diela splnené riadne a včas.
S pozdravom
Mgr. Matej Gál
za proces verejného obstarávania
29.09.2020 12:40:20 Otvoriť celú žiadosť
Dobrý deň,

žiadame verejného obstarávateľa
o doplnenie výkazov výmer. Vo
zverejnených súťažných
podkladoch sa tieto
dokumenty/súbory nenachádzajú.
Ďakujem.
29.09.2020 08:15:33
Dobrý deň.
Verejný obstarávateľ vykonal overenie dostupnosti výkazu výmer, pričom bolo zistené, že výkaz výmer je dostupný na portáli PLUTO. Dočasné nezobrazenie dostupných dokumentov mohlo byť spôsobené chybou v pripojení, resp. iným dočasným technickým zlyhaním.
S pozdravom
Mgr. Matej Gál
za proces verejného obstarávania
29.09.2020 12:26:33 Otvoriť celú žiadosť

Prihlásenie/Registrácia