Kód obstarávania | FUR000003 |
Názov obstarávania | Kreatívne centrum Košického kraja |
Značka obstarávania vo vestníku verejného obstarávania | 31213 - MSP |
Lehota predkladania ponúk | 18.10.2021 10:00:00 |
Otváranie ponúk | 19.10.2021 10:00:00 |
Názov verejného obstarávateľa | Košický samosprávny kraj |
Ulica | Námestie Maratónu mieru 1 |
PSČ | 04266 |
Mesto | Košice |
IČO | 35541016 |
Kontakt | Mgr. Soňa Molnárová |
Telefonický kontakt | 0910904887 |
Kontaktný e-mail | sona.molnarova@ultimaratio.sk |
Zverejnené vo vestníku | 154 |
Pod značkou | 31213 - MSP |
Linka na vestník | https://www.uvo.gov.sk/vestnik/oznamenie/detail/506796 |
Dátum odoslania súťažných podkladov do vestníka verejného obstarávania | 2021-06-30 |
Linka profil obstarávateľa na ÚVO | https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/3143 |
Linka profil zákazky na ÚVO | http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/430438 |
V tejto sekcii sú sprístupnené Súťažne podklady a sprievodná dokumentácia. V sekcii sú resp. budú sprístupňované aj doplňujúce dokumenty resp. upravené Súťažné podklady, ktoré vznikli na základe žiadosti o vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky, návrhu alebo na preukázanie splnenia podmienok účasti. Sekcia obsahuje záznamy o zverejnených súťažných podkladov vo forme dátumu zverejnenia, odkaz na zverejnené oznámenie ako aj odkaz na profil vereného obstarávateľa, osoby podľa § 8 resp. obstarávateľa a profil zákazky.
Evidencia oznámení obstarávateľa zverejnených na portáli IS PLUTO obsahuje záznamy o zverejnených oznámeniach vo forme dátumu a času zverejnenia a textu oznámenia.
Zverejnené | Oznámenie |
---|---|
2022-01-23 20:39:23 |
Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk V súlade s § 55 ods. 2 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon“) verejný obstarávateľ zverejňuje informáciu o výsledku vyhodnotenia ponúk. 1. Názov verejného obstarávateľa/prijímateľa: Košický samosprávny kraj 2. Sídlo verejného obstarávateľa/prijímateľa: Námestie Maratónu mieru 1, 042 66 Košice 3. IČO: 35 541 016 4. Predmet/názov zákazky: Kreatívne centrum Košického kraja - staveb práce 5. Druh postupu: Nadlimitná zákazka 6. Označenie vo Vestníku VO vedeného ÚVO: 31213 – MSP, Vestník č. 154/2021 zo dňa 06.07.2021 7. Poradie uchádzačov na základe predložených návrhov na plnenie kritérií: Časť 1 Kreatívne centrum Košického samosprávneho kraja - Poradie uchádzačov 1. Chemkostav, a.s., K. Kuzmanyho 1259/22, 07101 Michalovce IČO: 36191892 Návrh na plnenie kritéria - 9 839 220,66 EUR bez DPH 2. Metrostav Slovakia a. s, Mlynské Nivy 68, 824 77, Bratislava IČO: 47144190 Návrh na plnenie kritéria - 9 999 696,53 EUR bez DPH 3. HASTRA s.r.o., Dolné Rudiny 2/3528, 010 01 Žilina IČO: 31606296 Návrh na plnenie kritéria - 10 138 002,35 EUR bez DPH Časť 2 Dodávka a montáž slaboprúdových rozvodov SO01 a SO02 - Poradie uchádzačov 1. Chemkostav, a.s., K. Kuzmanyho 1259/22, 07101 Michalovce IČO: 36191892 Návrh na plnenie kritéria - 1 397 913,46 EUR bez DPH 2. Metrostav Slovakia a. s, Mlynské Nivy 68, 824 77, Bratislava IČO: 47144190 Návrh na plnenie kritéria - 1 428 985,19 EUR bez DPH Časť 3 Stolárske výrobky SO01 - Poradie uchádzačov 1. Metrostav Slovakia a. s, Mlynské Nivy 68, 824 77, Bratislava IČO: 47144190 Návrh na plnenie kritéria - 87 145,21 EUR bez DPH 2. Ing. Martin Papcún, Jantárová 30 04001 Košice IČO: 45528772 Návrh na plnenie kritéria - 138 000,00 EUR bez DPH Časť 4 Veľkokapacitné kovové kvetináče SO01 - Poradie uchádzačov 1. Metrostav Slovakia a. s, Mlynské Nivy 68, 824 77, Bratislava IČO: 47144190 Návrh na plnenie kritéria - 17 908,75 EUR bez DPH Identifikácia úspešného uchádzača: Časť 1 Kreatívne centrum Košického samosprávneho kraja 1. Chemkostav, a.s., K. Kuzmanyho 1259/22, 07101 Michalovce IČO: 36191892 Návrh na plnenie kritéria - 9 839 220,66 EUR bez DH Splnil všetky podmienky verejného obstarávateľa Časť 2 Dodávka a montáž slaboprúdových rozvodov SO01 a SO02 1. Chemkostav, a.s., K. Kuzmanyho 1259/22, 07101 Michalovce IČO: 36191892 Návrh na plnenie kritéria - 1 397 913,46 EUR bez DH Splnil všetky podmienky verejného obstarávateľa Časť 3 Stolárske výrobky SO01 1. Metrostav Slovakia a. s, Mlynské Nivy 68, 824 77, Bratislava IČO: 47144190 Návrh na plnenie kritéria - 87 145,21 EUR bez DH Splnil všetky podmienky verejného obstarávateľa Časť 4 Veľkokapacitné kovové kvetináče SO01 1. Metrostav Slovakia a. s, Mlynské Nivy 68, 824 77, Bratislava IČO: 47144190 Návrh na plnenie kritéria - 17 908,75 EUR bez DH Splnil všetky podmienky verejného obstarávateľa Odôvodnenie výberu úspešného uchádzača: Pre časť 1 Kreatívne centrum Košického samosprávneho kraja a časť 2 Dodávka a montáž slaboprúdových rozvodov SO01 a SO02 uchádzač Chemkostav, a.s., K. Kuzmanyho 1259/22, 07101 Michalovce IČO: 36191892, splnil podmienky účasti a jeho ponuka splnila požiadavky verejného obstarávateľa na predmet zákazky. Na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk Najnižšia cena bez DPH bola jeho ponuka vyhodnotená ako úspešná. Pre časť 3 Stolárske výrobky SO01 a časť 4 Veľkokapacitné kovové kvetináče SO01 uchádzač Metrostav Slovakia a. s., Mlynské Nivy 68, 82477 Bratislava, IČO: 47144190, splnil podmienky účasti a jeho ponuka splnila požiadavky verejného obstarávateľa na predmet zákazky. Na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk Najnižšia cena bez DPH bola jeho ponuka vyhodnotená ako úspešná. Pri vyhodnotení ponúk osoba podľa § 7 ods. 1 písm. b) ZVO postupovala spôsobom podľa § 112 ods. 6 ZVO, kedy vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. Bratislava, dňa 23.01.2021 |
2021-10-06 22:01:26 |
Verejný obstarávateľ posunul lehotu na predkladanie a otváranie ponúk nasledovne: Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 08.10.2021 10:00 má byť: 18.10.2021 10:00 Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 11.10.2021 10:00 má byť: 19.10.2021 10:00 |
2021-09-21 15:22:39 |
Verejný obstarávateľ posunul lehotu na predkladanie a otváranie ponúk nasledovne: Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 23.09.2021 10:00 má byť: 08.10.2021 10:00 Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 24.09.2021 10:00 má byť: 11.10.2021 10:00 |
2021-08-19 10:43:21 |
Verejný obstarávateľ posunul lehotu na predkladanie a otváranie ponúk nasledovne: Dátumy, ktoré si vyžadujú úpravu v pôvodnom oznámení Číslo oddielu: IV.2.2) Miesto, kde má byť text upravený: Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 20.08.2021 10:00 má byť: 23.09.2021 10:00 Dátumy, ktoré si vyžadujú úpravu v pôvodnom oznámení Číslo oddielu: IV.2.7) Miesto, kde má byť text upravený: Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 23.08.2021 10:00 má byť: 24.09.2021 10:00 |
Evidencia žiadostí o vysvetlenie súťažných podkladov a ich zodpovedania. Obsahuje dátum a čas vytvorenia žiadosti, dátum a čas odpovede na žiadosť. Ďalej tu sú zobrazené plné textácie žiadosti a odpovede na žiadosť o vysvetlenie.
Číslo žiadosti | Znenie žiadosti o vysvetlenie | Žiadosť prijatá | Text odpovede na žiadosť | Odpoveď zverejnená | |
---|---|---|---|---|---|
1 |
Dobrý deň, týmto žiadame verejného obstarávateľa o umožnenie obhliadky miesta realizácie |
13.07.2021 12:57:47 |
Verejný obstarávateľ na otázku odpovedal prostredníctvom adresnej komunikácie. |
13.07.2021 12:58:50 | Otvoriť celú žiadosť |
2 |
V rámci §34 ods.1 pís. b) podmienok účasti - Technická a odborná spôsobilosť verejný obstarávateľ požaduje od uchádzača, aby „z predloženého zoznamu bolo zrejmé, že predmetom zákazky boli aj reštaurátorské práce súčet cien stavebných prác v rozhodnom období v EUR bez DPH musí byť rovný alebo vyšší ako 5 mil.,-EUR.“ Rozumieme správne, že verejný obstarávateľ požaduje v rámci zoznamu stavebných prác preukázať stavebné práce v celkovej hodnote 5 mil. € bez DPH a ich súčasťou majú byť zároveň aj reštaurátorské práce, pričom hodnota týchto reštaurátorských prác nie je obstarávateľom bližšie určená? Suma 5 mil.€ sa teda vzťahuje na stavebné práce, vrátane reštaurátorských prác? |
15.07.2021 14:27:47 |
|
24.09.2021 08:52:59 | Otvoriť celú žiadosť |
3 |
1. V časti súťažných podkladov vo zväzku 4 Cenová časť je uvedený popis pri oceňovaní všeobecných položiek bod.2.4., k týmto položkám nie je výkaz výmer resp. tieto položky sa nenachádzajú v poskytnutom výkaze výmer. Doplní VO výkaz výmer pre tieto položky? |
15.07.2021 15:32:16 |
|
01.10.2021 11:10:20 | Otvoriť celú žiadosť |
4 |
2. Žiadame VO o doplnenie rekapitulácií pre jednotlivé časti (časť 4.2, Zväzok 4 Cenová časť). |
15.07.2021 15:32:29 |
|
01.10.2021 11:10:37 | Otvoriť celú žiadosť |
5 |
V časti SO 05 je výkres označený 1309-05-ASR-05 Výkazy, kde sú odvolávky na výkresy č. 1296-04-ASR-04 až 07. V zadávacej dokumentácií sme tieto výkresy nenašli, prosíme VO o zaslanie výkresov ozn.1293-04-ASR-04, 1296-04-ASR-05, 1296-04ASR-06 a 1296-04-ASR-07. |
20.07.2021 13:46:59 |
|
24.09.2021 10:26:37 | Otvoriť celú žiadosť |
6 |
Žiadame VO o zaslanie reštaurátorského posudku na danú stavbu. |
20.07.2021 13:47:13 |
|
01.10.2021 11:11:06 | Otvoriť celú žiadosť |
7 |
Môže verejný obstarávateľ doplniť do súťažných podkladov Rozhodnutie Krajského pamiatkového úradu. |
22.07.2021 14:54:47 |
|
11.09.2021 00:14:10 | Otvoriť celú žiadosť |
8 |
1. V objekte SO 09 - Káblový kanál chýbajú vo výkaze výmer k energokanálu revízne šachty . Žiadame o doplnenie detailov revíznych šácht. |
28.07.2021 12:25:59 |
|
11.09.2021 00:18:19 | Otvoriť celú žiadosť |
9 |
2. V objekte SO 08 - Areálový vodovod žiadame o doplnenie výpisu armatúr, tvaroviek, nakoľko z poskytnutého kladačského výkresu nie je možné presne určiť o aké tvarovky sa presne jedná. |
28.07.2021 12:26:25 |
|
11.09.2021 00:19:49 | Otvoriť celú žiadosť |
10 |
3. Žiadame o doplnenie v: SO 01 – SLR_EZS_EPS_HSP_EZS_IBS_STK_CCTV a SO 02 – SLR merné jednotky a množstvá: Hárok HSP v uvedených položkách chýba množstvo aj merná jednotka: - 220512040 Montáž police do rozvádzača, so zadnými podperami - 220512014 Montáž optického patch panelu Hárok CCTV v uvedených položkách chýba merná jednotka: - "ACC7-ENTalebo ekvivalent" Profesionálny softvér (Licencia) - edícia Enterprise pre monitorovanie 1 kamery, nahrávanie a ovládanie megapixelových kamier a web serverov, vyhľadávanie osôb podľa vzoru, oblasť záujmu, možnosť prídavných modulov, podpora ďalších značiek, klientský softvér zadarmo, neobmedzený počet klientov, podpora ďalších značiek kamier 128 - "alebo ekvivalent" Trubka ohybná - D25 -750N/5cm (25,0/18,3mm) 1280 - "alebo ekvivalent" Trubka pevná - D25 - 750N (25,0/21,4mm) 640 - "CL 25 alebo ekvivalent" Príchytka - trubiek D25 na povrch 3413 - "6400H-231/3 alebo ekvivalent" Krabica prístrojová - 73x73mm - spájacia vrátane skrutiek 121 - 971033351 Vybúr. otvorov do 0,09 m2 mur. tehl. MV, MVC hr. do 45 cm 100 Hárok STK v uvedených položkách chýba merná jednotka: - 971033351 Vybúr. otvorov do 0,09 m2 mur. tehl. MV, MVC hr. do 45 cm 5 - 971033361 Vybúr. otvorov do 0,09 m2 mur. tehl. MV, MVC hr. do 60 cm 12 - 971033381 Vybúr. otvorov do 0,09 m2 mur. tehl. MV, MVC hr. do 90 cm 19 SO 02 – SLR Hárok EPS v uvedených položkách chýba merná jednotka:: - 210020912 Protipožiarna upchávka, priechod stropom t 50 cm (m2) 0,05 - Projektový manažment (plánovanie, kontrola a riadenie postupu realizácie vzhľadom na minimalizáciu obmedzení prevádzky) 1,00 |
28.07.2021 12:26:53 |
|
11.09.2021 00:20:55 | Otvoriť celú žiadosť |
11 |
4. V objekte SO 01 - Hlavný objekt v položke č. 110 Demontáž, oprava, repasovanie a spätná montáž oceľovej konštrukcie ochodze ( vyhliadková veža ) verejný obstarávateľ uvažuje s celkovou repasáciou obchodze. V položkách č. 520 Oceľová konštrukcia ochoze vrátane povrchovej úpravy, D+M a 521 Oceľové zábradlie ochoze vrátane povrchovej úpravy, D+M, sa však uvažuje s D+M novej obchodze. Žiadame o vysvetlenie duplicity. |
28.07.2021 12:31:05 |
|
11.09.2021 00:21:47 | Otvoriť celú žiadosť |
12 |
5. Technická správa Objekt SO 04 - Úprava dvora č.1 a drobná architektura uvádza na vnútroareálových plochách zvislé a vodorovné dopravné značenie. Žiadame o doplnenie položiek trvalého dopravného značenia do výkazu výmer, alebo žiadame o určenie do akej položky si ho máme zahrnúť. |
28.07.2021 12:31:20 |
|
11.09.2021 00:22:42 | Otvoriť celú žiadosť |
13 |
6. V objekte SO 02 – Zmená účelu kotolne sú vo výkaze výmer uvedené v p.č. 90 a 91 D+M Drevené vchodové dvere 1650x2200 mm v počte 1ks. Projektová dokumentácia „10 Výkaz dvere a okna SO 02“ však pod označením B4 – D17 uvádza dvere interiérové hliníkové 1600x2260 v počte 2ks. S tým súvisí aj položka č. 33 a 34 D+M Zárubňa oceľová CgU šxvxhr 800x1970x160 mm v počte 1ks. Žiadame o zosúladenie materiálu, rozmeru a počtu dverí a zárubní. |
28.07.2021 12:31:40 |
|
11.09.2021 00:23:35 | Otvoriť celú žiadosť |
14 |
6. Dvere pod označením B4 – D16 nové interiérové dvere, replika súčasných dverí, dvojkrídlové oceľové 2000x2100 v počte 1ks sa vo výkaze výmer nenachádzajú. Žiadame o ich doplnenie do výkazu výmer. |
28.07.2021 12:32:08 |
|
11.09.2021 00:25:03 | Otvoriť celú žiadosť |
15 |
7. V objekte SO 01 – Hlavný objekt je rozdiel medzi výkazom výmer a projektovou dokumentáciou v položkách Hliníkových zasklených stien: - Hliníková zasklenná stena p.č. 482 D1 – ZS2 má uvedený rozmer vo VV 1800x2750 v PD má uvedený rozmer 1600x2750 - Hliníková zasklenná stena p.č. 486 D2 – ZS4 má uvedený rozmer vo VV 2176x2500 v PD má uvedený rozmer 2178x2500 - Hliníková zasklenná stena p.č. 435 B1 – ZS2 má uvedený rozmer vo VV 2900x1178 počet 2ks v PD má uvedený rozmer 2900x1176 a počet 7ks - Hliníková zasklenná stena p.č. 436 B1 – ZS3 má uvedený rozmer vo VV 3930x1178 v PD má uvedený rozmer 3930x1176 - Hliníková zasklenná stena p.č. 437 B1 – ZS4 má uvedený rozmer vo VV 3000x3589 v PD má uvedený rozmer 3000x3569 - Hliníková zasklenná stena p.č. 456 B4 – ZS3 má uvedený rozmer vo VV 3885x2305 v PD má uvedený rozmer 3685x2305 - Hliníková zasklenná stena p.č. 460 B4 – ZS7 3600x2305 má uvedený počet vo VV 1ks v PD je uvedený počet 6ks - Hliníková zasklenná stena p.č. 471 B4 – ZS17 má zlé označenie vo VV v PD má označenie B4 – ZS18 Žiadame o zosúladenie rozmerov a počtu hliníkových výplní. |
28.07.2021 12:32:28 |
|
11.09.2021 00:27:29 | Otvoriť celú žiadosť |
16 |
8. V objekte SO 01 – Hlavný objekt je rozdiel medzi výkazom výmer a projektovou dokumentáciou v položkách dverí: - Interiérové dvere p.č. 201 A2-D05 májú vo VV uvedený rozmer 1600x2500 v PD je uvedený rozmer 1400x2500 - existujúce interiérové dvere p.č 261 B3-D01 majú vo VV rozmer 1500x2600 v PD je uvedený rozmer 1200x2500 - interiérové dvere p.č. 288 B4-D10 o rozmere 1200x2000 sú vo VV v počte 1ks v PD je uvedený počet 2ks - interiérové dvere p.č. 298 B5 – D07 o rozmere 600x2000 sú vo VV v počte 1ks v PD je uvedený počet 3ks - exteriérové dvere p.č. 302 C1 – D03 majú v texte položky chybne uvedené označenie C1 – D02 - interiérové dvere p.č. 303 C1 – D04 majú vo VV uvedený rozmer 800x2000 v PD je uvedený rozmer 900x2000 - interiérové dvere p.č.342 D1 – D10 o rozmere 800x2000 sú vo VV uvedené v počte 1ks v PD je uvedený počet 2ks Žiadame o zosúladenie rozmerov a počtu výplní. |
28.07.2021 12:32:59 |
|
11.09.2021 00:29:58 | Otvoriť celú žiadosť |
17 |
9. V objekte SO 02 Zmena účelu kotolne je v 1PP podlaží betónová podlaha, pri ktorej sa uvažuje s zbrúsením a epoxidovým náterom. Výmera betónovej podlahy P1 podľa PD v.č. 1309-02-ASR-2 je 135,51m2, výkaz výmer v položkách 56 a 57 brúsenie a v položke 113 epoxidový náter, uvažuje s výmerou 101,26m2. Žiadame o navýšenie výmery. |
28.07.2021 12:33:39 |
|
11.09.2021 00:30:42 | Otvoriť celú žiadosť |
18 |
10. V objekte SO 01 Hlavný objekt je v projektovej dokumentácii výkres č. 1309-01-ASR-20 R1 Pôdorys 1PP nový stav, navrhnutý nový PVC svetlík napr. ACO 1000x1000x400 mm s ochranným pozinkovaným roštom. Uvedený svetlík na odvetranie pivnice sa nenachádza vo VV. Žiadame o jeho doplnenie, alebo žiadame o určenie do akej položky si ho máme zahrnúť. |
28.07.2021 12:33:58 |
|
11.09.2021 00:31:29 | Otvoriť celú žiadosť |
19 |
11. Žiadame verejného obstarávateľa o doplnenie projektovej dokumentácie o výkresy detailov: - obklad steny z kompaktních obkladových HPL dosiek - obklad steny zvukovo izolačný Stered Acoustic - obklad stropu zvukovo izolačný Stered Acoustic - drevené obloženie palubovka - obklad steny z preglejky /výška obloženia/ |
28.07.2021 12:34:15 |
|
11.09.2021 00:33:12 | Otvoriť celú žiadosť |
20 |
12. V projektovej dokumentácii SO 01 – Hlavný objekt pôdorys 3:NP – nový stav je v na strešnej terase objektu D uvažované s drevenou podlahou ( D3.03 strešná terasa, D3.04 chodba, D3.07 strešná terasa, D3.08 sklad) . Vo výkrese rezu D,E,F – nový stav je však na celej strešnej terase uvedená skladba podlahy SN3 čo je triedený riečny štrk. Ani vo výkaze výmer sa neuvažuje s drevenou podlahou. Je na celej ploche objektu D 3NP uvažované so štrkom? |
28.07.2021 12:34:29 |
|
11.09.2021 00:34:02 | Otvoriť celú žiadosť |
21 |
13. Vo výkaze výmer SO 01 – Hlavný objekt Stavebné riešenie položka č. 527 Oprava a úprava schodiska z dlaždíc keramických 54,45m2. Prosíme o bližšiu špecifikáciu dlažby ( hrúbka formát, rozmer) a definovanie o ktoré schodisko sa jedná? Podľa PD je povrchová úprava schodísk PUR podlahový systém a schodisko objekt B má povrchovú úpravu pôvodný kameň. |
28.07.2021 12:34:44 |
|
11.09.2021 00:35:26 | Otvoriť celú žiadosť |
22 |
14. Podľa projektovej dokumentácie SO 01 – Hlavný objekt Výkaz okien ja pod označením O9 jednokrídlové okno – repas. Ide o kastlové dvojité okná, kde vnútorný rám sa má repasovať a vonkajší má byť nové drevené Eurookno. Vo výkrese Pôdorys 4NP – nový stav kde je toto okno chybne označené ako O8 je 88 ks okien. Vo výkaze okien a Výkaze výmer sa uvažuje s 87 ks. Uvedené okno je zrealizované ako kastlové alebo dvojité len pri niekoľkých kusoch, väčšina okien má len jeden rám, nenachádza sa tam vnútorný rám ktorý sa má repasovať. Aký postup bude pri rekonštrukcii okien. Žiadame o upresnenie počtu okien s repasom a bez |
28.07.2021 12:35:01 |
|
11.09.2021 00:37:22 | Otvoriť celú žiadosť |
23 |
15. Vo výkaze výmer sa neuvažuje s vyprataním objektu. V objekte, hlavne v podkrovných priestoroch je veľké množstvo starého nábytku, techniky, elektroodpadu a vtáčieho trusu. Kto bude realizovať vypratanie objektu? Ak vypratanie pôjde na vrub budúceho zhotoviteľa žiadame o určenie do akej položky si ho máme zahrnúť, resp. Vás žiadame doplniť položky výkazu výmer prislúchajúce čisteniu a vyprataniu objektu. |
28.07.2021 12:35:14 |
|
11.09.2021 00:38:01 | Otvoriť celú žiadosť |
24 |
16. Pre nacenenie výplní okien a dverí žiadame verejného obstarávateľa o určenie presnej farebnosti drevených výplní. |
28.07.2021 12:35:31 |
|
11.09.2021 00:40:12 | Otvoriť celú žiadosť |
25 |
17. Vo výkaze výmer Objekt SO 01 – Hlavný objekt, pri položke č. 377 Pisoárová stienka, je uvedený počet 4ks, podľa PD Výkaz stienok ST3 je v počte 5ks. Žiadame o zosúladenie. |
28.07.2021 12:35:46 |
|
11.09.2021 00:41:52 | Otvoriť celú žiadosť |
26 |
Príloha B2B „Zoznam subdodávateľov a podiel subdodávok“ v bode 1., pojednávajúcom o členení zoznamu subdodávateľov, je v písmene A) Priami Podzhotovitelia odvolávka na podčlánok 1.1.2.8.1 Zmluvných podmienok, v písmene B) Podzhotovitelia odvolávka na podčlánok 1.1.2.8 a v písmene C) Dodávatelia Zhotoviteľa odvolávka na podčlánok 1.1.2.11 Zmluvných podmienok. Uvedené podčlánky sme nenašli v Zmluve o dielo, ani vo všeobecných obchodných podmienkach, ani v Osobitných obchodných podmienkach, pričom máme za to, že by malo ísť o definície podzhotoviteľov v rámci Zmluvných podmienok FIDIC – Červená kniha, 2017, resp. ich úpravu v rámci osobitných zmluvných podmienok. S ohľadom na uvedené žiadame verejného obstarávateľa o vysvetlenie, ktoré ustanovenia mal verejný obstarávateľ na mysli, či nedošlo k ich nesprávnemu označeniu a kde v rámci súťažných podkladov uvedené ustanovenia môže uchádzač nájsť. |
02.08.2021 14:49:38 |
|
07.10.2021 16:50:40 | Otvoriť celú žiadosť |
27 |
V časti Zdravotná technika, podľa nášho názoru, chýba vo výkaze výmer položka D+M zápachová uzávierka pre SO 01 a SO02. Doplní verejný obstarávateľ tieto položky do výkazov výmer? Alebo cenu týchto položiek máme zahrnúť do iných položiek (ak áno, tak do ktorých)? |
03.08.2021 10:39:21 |
|
24.09.2021 15:14:38 | Otvoriť celú žiadosť |
28 |
Vážený zadavteli, prosíme o vysvětlení, proč požadujete: Kľúčový pracovník vo funkcii zodpovedný reštaurátor S9 - zameranie: reštaurovanie štukových plastík, štukových architektonických článkov a súvisiacich omietok v interiéroch a exteriéroch objektov historickej architektúry, minimálne (1) osoba a zároveň Kľúčový pracovník vo funkcii zodpovedný reštaurátor S4 - zameranie: reštaurovanie drevených architektonických článkov, minimálne (1) osoba, přičemž zakazujete kumulaci uvedených pozic. V případě, že má jeden restaurátor oprávnění S9 i S4 (popřípadě nadřazené oprávnění), neměl by zadavatel omezovat soutěží podmínky a tím pádem konkurenční prostředí mezi potenciálními účastníky řízení. Zadavatel by měl nastavit soutěžní podmínky přiměřeně a v souladu s testem proporcionality si zejména zodpovědět na otázku, zda nadbytečně nezpřísňuje soutěžní podmínky, když je zcela běžné že restaurátoři disponují vícero oprávněními a jsou tak schopni je využívat. Děkujeme za vyjasnění a zvážení změny soutěžních podkladů. |
05.08.2021 09:16:45 |
|
24.09.2021 10:36:09 | Otvoriť celú žiadosť |
29 |
Strana 8 SP uvádí: o Ak uchádzač využíva na plnenie zákazky subdodávateľa, ktorého finančné zdroje alebo technické a odborné kapacity nevyužíva na preukázanie splnenia podmienok účasti, uchádzač je povinný vyplniť v JED-e časť II. oddiel D a zároveň predložiť JED aj za každého subdodávateľa, v ktorom subdodávateľ vyplní časť I., časť II. oddiel A,B a časť III. Máme tomu rozumět tak, že jsme povinní předložit JED pro každého subdodavatele, i když ním neprokazujeme kvalifikaci? Nepovažuje to zadavatel za zbytečnou administrativní zátěž? Anebo máme předložit JED jenom pro subdodavatele, kterého využíváme pro prokázání kvalifikace? Děkujeme za odpověď |
05.08.2021 09:20:22 |
|
24.09.2021 10:46:13 | Otvoriť celú žiadosť |
30 |
V časti SO04 a SO 05 úprava dvora č.1 a č.2 sú položky na zhotovenie resp. obnovu koľaje. Vo VV sú položky na nové koľajnice ale chýbajú položky demontáže – odstránenia pôvodných koľajníc. Žiadame VO o doplnenie položiek súvisiacich s demontážou pôvodných koľajníc do príslušných VV pre SO04 a SO05. |
10.08.2021 10:38:31 |
|
24.09.2021 10:57:41 | Otvoriť celú žiadosť |
31 |
V časti SO 09 Kábelový kanál v situácií sú zakreslené aj revízne šachty. Žiadame VO o doplnenie revíznych šácht (poklop + komín) do výkazu výmer. |
10.08.2021 13:25:04 |
|
11.09.2021 00:50:48 | Otvoriť celú žiadosť |
32 |
Podľa nášho názoru chýbajú vo výkaze výmer pre SO 01 Hlavný objekt časť Stavebné riešenie položky pre fasádne lešenie pre reštaurátorské práce na fasáde. Žiadame VO o doplnenie položiek pre fasádne lešenie do výkazu výmer. Alebo máme tieto náklady zahrnúť do položky p.č.30 Reštaurátorské práce 1kpl? |
10.08.2021 15:04:58 |
|
11.09.2021 00:53:05 | Otvoriť celú žiadosť |
33 |
Vo VV pre stavebné objekty SO06, SO07, SO08 a SO09 sú položky na obsyp objektov v m3 a materiál štrkopiesok v t. Podľa našich skúseností je objemová hmotnosť štrkopiesku cca. 1,8-2,0t/m3. V daných VV to vychádza 1,6t/m3. Žiadame VO o vyjadrenie či prepočet vo výkaze výmer je správny resp. opravu množstiev vo VV. |
11.08.2021 10:34:23 |
|
24.09.2021 11:11:19 | Otvoriť celú žiadosť |
34 |
Vo výkaze výmer pre SO06, SO07, SO08 chýba dodávka štrkodrvy na zásyp v mieste pod komunikáciami, žiadame VO o doplnenie do VV. |
11.08.2021 10:34:37 |
|
24.09.2021 11:13:02 | Otvoriť celú žiadosť |
35 |
Vo výkaze výmer pre SO06, SO07 a SO08 chýbajú položky súvisiace s odstránením povrchov existujúcich komunikácii vrátane odvozu a poplatku za vzniknutú suť ako aj ich následná spätná úprava - vo VV je rezanie asfaltu a odvoz sute na skládku – žiadame VO o doplnenie daných položiek do VV. |
11.08.2021 10:35:00 |
|
24.09.2021 11:14:01 | Otvoriť celú žiadosť |
36 |
Vo výkaze výmer pre SO 06-08 chýba vnútrostavenisková doprava vykopanej zeminy a uloženie na medziskládku. Uvažuje sa, že zeminu bude možné ukladať vedľa výkopu? |
11.08.2021 10:35:13 |
|
24.09.2021 11:14:58 | Otvoriť celú žiadosť |
37 |
V SO 08 Areálový vodovod je v situácii vyznačené zrušenie časti pôvodného vodovodu a prípojok, ale bo výkaze výmer chýba demontáž a likvidácia rušeného potrubia a zaslepenie existujúcich vodovodných prípojok, žiadame VO o doplnenie položiek do VV. |
11.08.2021 10:35:34 |
|
24.09.2021 11:17:24 | Otvoriť celú žiadosť |
38 |
V súťažných podkladoch, konkrétne zväzok 2 časť 2.2 Osobitné zmluvné podmienky máte uvedené v Podčlánku 1.5 „Priorita dokumentov“ Odstráňte zoznam dokumentov od (a) po (h), odstráňte "nasledovné:” na konci prvej vety a nahraďte ho nasledovným textom „také, ako je uvedené v Zmluvnej dohode.“ Následne je uvedené v Podčlánku 1.6 „Zmluvná dohoda“ Vypúšťa sa Máme za to, že pre jasnú formuláciu by sa nemali tieto dva body vylučovať. Preto Vás žiadame minimálne v Podčlánku 1.5 určiť jasne „Prioritu dokumentov“ tak ako je to špecifikované v Časti 2.1 Všeobecné zmluvné podmienky (FIDIC červená kniha, 2017, 2. vydanie) |
12.08.2021 10:47:39 |
|
06.10.2021 18:04:00 | Otvoriť celú žiadosť |
40 |
Žiadame VO o upresnenie špecifikácie kompaktných obkladových dosák najmä hrúbku a dekor. |
12.08.2021 13:18:26 |
|
11.09.2021 01:05:59 | Otvoriť celú žiadosť |
41 |
Žiadame VO o upresnenie hrúbky pre preglejku k položke p.č. 178 „Obklad steny z preglejky“ |
12.08.2021 13:18:43 |
|
24.09.2021 11:00:26 | Otvoriť celú žiadosť |
42 |
1. Vo výkaze výmer pre SO 01 Stavebné riešenie je položka p.č. 551 „Náter obvodových sten, interiérová termofarba, ( z interiérové strany ) ( ACTIN THERMO SPIN - alebo ekvivalent )“ v množstve 1kpl. Z poskytnutých podkladoch nie je jednoznačne určené v akej výmere sa má realizovať daný náter. Žiadame VO o určenie výmery v m2, resp. určenie obvodových stien a výšky, do ktorej sa má náter aplikovať. |
16.08.2021 13:37:03 |
|
24.09.2021 11:19:32 | Otvoriť celú žiadosť |
43 |
Na viacerých miestach súťažných podkladov sa spomína tabuľka míľnikov „Tabuľka Míľniky je súčasťou súťažných podkladov verejného obstarávateľa (viď tabuľka nižšie)“ , ale tabuľku míľnikov sme v predložených dokumentoch nenašli. Žiadame VO o doplnenie predmetnej tabuľky míľnikov. |
16.08.2021 13:37:43 |
|
07.10.2021 17:58:56 | Otvoriť celú žiadosť |
44 |
Pre zámočnícke výrobky interiérové schodiska SCH B4,SCH C4.C5,SCH D2.D3 ako zábradlie je navrhnutá CPL doska hr.60mm. Žiadame VO o upresnenie detailu spájania dosiek a taktiež o určenie ošetrenia hrany po delení. |
17.08.2021 08:47:10 |
|
24.09.2021 11:35:22 | Otvoriť celú žiadosť |
45 |
Pre interiérové zábradlia ZB 01-ZB014,ZC01-ZC06 je ako výplň zábradlia navrhnutá preglejka hr.18mm. Žiadame VO o vyšpecifikovanie farby preglejky, určenie ošetrenie hrán preglejky po delení a určenie spôsobu uchytenie na oceľové stojky. |
17.08.2021 08:47:45 |
|
24.09.2021 11:36:00 | Otvoriť celú žiadosť |
46 |
V súťažných podkladoch "Zväzok 1 POKYNY PRE ZÁUJEMCOV / UCHÁDZAČOV" je v prílohe B2B uvedené v bode 1: A/ Priami Podzhotovitelia v zmysle podčlánku 1.1.2.8.1 Zmluvných podmienok B/ Podzhotovitelia v zmysle podčlánku 1.1.2.8 (s výnimkou Priamych Podzhotoviteľov) C/ Dodávatelia Zhotoviteľa v zmysle podčlánku 1.1.2.11 Zmluvných podmienok. Vyššie uvedené odkazy na podčlánky sa v celých SP nenachádzajú. 1. Žiadame Vás o úpravu/opravu súťažných podmienok. 2. Žiadame o zosúladenie SP s IS Pluto. |
19.08.2021 09:37:02 |
|
07.10.2021 16:50:04 | Otvoriť celú žiadosť |
47 |
Dvere označené ako B4D10 majú byť podľa výkazu dverí 2ks, ale vo výkaze výmer je 1ks. Žiadame VO o zosúladenie množstiev. |
19.08.2021 14:34:29 |
|
11.09.2021 01:03:32 | Otvoriť celú žiadosť |
48 |
Dvere označené ako B5D07 majú byť podľa výkazu dverí 3ks, ale vo výkaze výmer je 1ks. Žiadame VO o zosúladenie množstiev. |
20.08.2021 14:38:12 |
|
11.09.2021 01:04:59 | Otvoriť celú žiadosť |
49 |
1. V objektoch SO 04 - Úprava dvora č.1 a drobná architektúra a SO 05 - Úprava dvora č.2 sa uvažuje s D+M koľajníc a podvalov pôvodného tvaru. Žiadame o upresnenie typu koľajnice a podvalu a určenie presného upevnenia. |
24.08.2021 10:40:54 |
|
24.09.2021 11:37:57 | Otvoriť celú žiadosť |
50 |
2. Vo výkazoch výmer Elektroinštalácie a Slaboprúdov je zobrazenie výmer v stĺpci „ Počet“ na celé čísla, ale nie zaokrúhlenie na celé čísla. Pri niektorých položkách sú preto skryté desatinné miesta čím vzniká rozdiel pri naceňovaní. Konkrétne položky: SO 01 - SLR_EZS_EPS_HSP_EZS_IBS_STK_CCTV list CCTV položka riadok 143,163 list STK položka riadok 204,210,310-312,322-325 SO 02 – SLR list STK položka riadok 41,64,71,73 list CCTV položka riadok 48,64 SO 02 - Elektroinštalácia – VV položka č.51 riadok 58 Žiadame o nápravu. |
24.08.2021 10:41:10 |
|
01.10.2021 13:32:48 | Otvoriť celú žiadosť |
51 |
V technickej správe pre SO 16 je uvedené, že pred začatím prác bude potrebné vykúpiť pozemky, na ktorých dôjde k trvalému záberu. Výkup týchto pozemkov zabezpečí objednávateľ? Kto bude riešiť dočasný záber pozemkov? |
30.08.2021 15:32:06 |
|
24.09.2021 11:41:02 | Otvoriť celú žiadosť |
52 |
V časti Preložka telekomunikačných vedení je nesúlad vo výmerách v schematickom pláne je dĺžka kábla FLE 100XN0,6 ( 75+740+160) =975m, výkaz výmer materiálová položka číslo.8 M2130156 Kábel metalický FLE 100 XN 0,6 .......875,000m, montážne položky č.25 a 26... 875m. Ktoré množstvo platí? |
30.08.2021 15:32:20 |
|
24.09.2021 12:02:08 | Otvoriť celú žiadosť |
53 |
Súčasťou celkovej ceny diela majú byť aj náklady na realizačnú projektovú dokumentáciu? |
30.08.2021 15:32:31 |
|
24.09.2021 16:17:15 | Otvoriť celú žiadosť |
54 |
V technickej správe objektu SO16 sa uvádza, že malých bránok je 16ks, ale vo výkaze výmer je 10ks. Žiadame VO o zosúladenie počtu malých bránok. |
30.08.2021 15:32:48 |
|
24.09.2021 12:03:09 | Otvoriť celú žiadosť |
55 |
V zmysle vysvetlenia č.7 žiadame verejného obstarávateľa o zverejnenie záväzného stanoviska KPÚ zo dňa 11.11.2019. |
13.09.2021 12:50:08 |
|
01.10.2021 11:11:56 | Otvoriť celú žiadosť |
56 |
V doplnených súťažných podkladoch dňa 11.09.2021, došlo k duplicite položiek vo výkaze výmer – Zväzok 4 – kreatívne centrum, ASR_01 Stavebné riešenie (VV). Konkrétne ide o položky: 401 760 766/SV Stolárske výrobky na mieru ( kuch.liky, šatníky ...), popis podľa PD, D+M kpl 1,000 402 760 766/KV2 Kvetináč 800x1600x380 mm z preglejky hr. 20 mm do KV1, popis podľa PD, D+M ks 32,000 503 767 767/KV1 Oceľový kvetináč 1885x1620x450 mm, vrátane povrchovej úpravy, D+M, popis podľa PD, ozn. KV1 kg 1589,600 504 767 767/KV2 Oceľový kvetináč 1730x1620x450 mm, vrátane povrchovej úpravy, D+M, popis podľa PD, ozn. KV2 kg 1492,800 Uvedené položky sú v zväzkoch časť 3 a časť 4 ako samostatné výkazy výmer. Žiadame verejného obstarávateľa o odstránenie duplicity. |
14.09.2021 08:37:58 |
|
01.10.2021 11:12:23 | Otvoriť celú žiadosť |
57 |
V aktualizovanom výkaze výmer pre SO 01 stavebnú časť sú položky p.č.401 a 402, ktoré podľa nášho názoru patria do 3. a 4. časti súťaže a nemali by byť v tomto výkaze výmer. Nemáme ich oceňovať (ponechať nulové) alebo VO zašle upravený výkaz výmer, kde už tieto položky nebudú? |
14.09.2021 15:36:37 |
|
01.10.2021 11:13:22 | Otvoriť celú žiadosť |
58 |
Na str. 35 v súťažných podkladoch je okrem iného uvedené: "Pre každú pozíciu musí byť navrhnutý samostatný kľúčový odborník a funkcie, vzhľadom na náročnosť predmetu zákazky, nie je možné kumulovať." Súhlasí však obstarávateľ s kumulovaním funkcií v prípade odborných pracovníkov pozície reštaurátor S4 a S9, nakoľko je uvedené v praxi bežne zaužívané a to aj v prípadoch stavieb podobného rozsahu? |
20.09.2021 16:05:18 |
|
24.09.2021 09:05:40 | Otvoriť celú žiadosť |
59 |
Dobrý deň. Kde je možné nájsť výkresy a popis k časti 3 - kuchynská linka a kvetináče? V objekte SO 01 (podľa informácie v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania) nenachádzame výpis stolárskych výrobkov ani stolársku výrobu na mieru Dakujem |
21.09.2021 20:02:28 |
|
22.09.2021 13:01:23 | Otvoriť celú žiadosť |
60 |
V podmienkach účasti týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa §34 ods. 1 pís. g) verejný obstarávateľ uvádza: „Uchádzač je povinný preukázať, že osoby zodpovedné za riadenie stavebných prác (tzv. kľúčoví odborníci) majú za rozhodné obdobie 5 rokov (za rozhodné obdobie sa považuje posledných 5 priebežných rokov, ktoré sa rátajú spätne odo dňa vyhlásenia verejného obstarávania) potrebné vzdelanie a odbornú prax na vykonanie stavebných prác, ktoré sú predmetom tejto verejnej súťaže. Za kľúčových odborníkov sa na účely tejto verejnej súťaže považujú Riaditeľ stavby - Zástupca Zhotoviteľa, hlavný stavbyvedúci a zároveň zástupca riaditeľa stavby, pracovníci zodpovední reštaurátori, pracovník zodpovedný za kontrolu kvality a koordinátor dokumentácie. Pre každú pozíciu musí byť navrhnutý samostatný kľúčový odborník.“ V zmysle vyššie uvedeného teda platí, že každý kľúčový odborník má mať potrebné vzdelanie a odbornú prax na vykonanie stavebných prác, ktoré sú predmetom tejto verejnej súťaže. V prípade kľúčového odborníka – kľúčový pracovník vo funkcii pracovník zodpovedný za kontrolu kvality však verejný obstarávateľ požaduje, aby uvedený kľúčový odborník spĺňal nasledovné kritériá: „ukončené min. úplné stredné vzdelanie a účasť minimálne na 1 projekte pri pozemných stavbách na pozícii pracovník zodpovedný za kontrolu kvality.“ Vychádzajúc z podmienky účasti týkajúcej sa kľúčového odborníka - pracovník zodpovedný za kontrolu kvality - uvedený kľúčový odborník má mať skúsenosť minimálne na 1 projekte pri pozemných stavbách na pozícii pracovník zodpovedný za kontrolu kvality, a teda nie iba na projekte, predmetom ktorého by boli stavebné práce, ktoré sú predmetom tejto súťaže. Žiadame preto verejného obstarávateľa o vysvetlenie, či rozumieme správne, že v prípade pracovníka zodpovedného za kontrolu kvality splní uchádzač uvedenú podmienku účasti predložením odborníka, ktorý má skúsenosť na minimálne 1 projekte pri akejkoľvek pozemnej stavbe na danej pozícii. |
23.09.2021 08:43:19 |
|
24.09.2021 09:08:38 | Otvoriť celú žiadosť |
61 |
Dobrý deň. Medzi žiadosťami o vysvetlenie súťažných podkladov sa pod číslom 59 nachádza naša otázka s textom: “ Dobrý deň. Kde je možné nájsť výkresy a popis k časti 3 - kuchynská linka a kvetináče? V objekte SO 01 (podľa informácie v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania) nenachádzame výpis stolárskych výrobkov ani stolársku výrobu na mieru Dakujem” V odpovedi je uvedené: “Spomínané výkresy sú dostupné v SP: zväzok_5_Kreatívne centrum Košického kraja/ D. Dokumentácia stav. objektov/SO 01 - Kreativne centrum/ASR/KV 01 - Kvetináč.pdf, KV 02 - Kvetináč.pdf, STO 01 - VÝKAZ STOLARSKYCH PRVKOV.” V adresári ASR v systéme Pluto sa nenachádzajú súbory KV 01 - Kvetináč.pdf, KV 02 -Kvetináč.pdf, STO 01 - VÝKAZ STOLARSKYCH PRVKOV. V adresári ASR je viditeľných 50 súborov pdf (prvý s názvom 1309-01-ASR-01 R1 Technická správa, ďalšie súbory začínajú vždy označením 1309-01-ASR-číslo a popis , posledný 1309-01-ASR-50-R1 Výkaz dverí krídlo B) , Adresár ASR ako celok nie je možné v Pluto stiahnuť, vypisuje nejakú technickú chybu, je možné sťahovať iba jednotlivé súbory. Kde / ako je možné uvedené súbory stiahnuť ? Ďakujem |
24.09.2021 15:06:11 |
|
01.10.2021 11:21:33 | Otvoriť celú žiadosť |
62 |
Dobrý deň. Otázky k časti 3: 1. Zapojenie indukčných dosiek bude súčasťou dodávky v rámci časti 3 alebo bude realizované dodávateľom elektroinštalácie (časť 2)? 2. Indukčné dosky požaduje verejný obstarávateľ zapojiteľné na 230V alebo 380V? Budú sa indukčné dosky zapájať spôsobom zástrčka - zásuvka alebo priamo? 3. Určí verejný obstarávateľ parametre indukčných dosiek (napr. výkon, príkon a pod.) ? 4. Z akého materiálu má byť vyrobený korpus kuchynských liniek (dekor, hrúbka)? 5. Akú požaduje verejný obstarávateľ pracovnú dosku kuchynských liniek (dekor, hrúbka)? 6. Vo výkrese STO 01 sa uvádza, že materiál kuchynskej linky (predpokladáme, že dvierok) bude vo farbe RAL čierna 9005 alebo biela 9016 podľa výberu investora. Akú farbu požaduje investor? 7. Vo výkrese STO 01 je uvedený obrázok s linkou s 5 ks dvierok. V tabuľke sa nachádzajú rôzne dĺžky liniek (alebo miestností). Predpokladáme, že uvedený obrázok linky zodpovedá linke dĺžky 3000 mm (1. položka v tabuľke, miestnosť B1.01) s 5 dvierkami o šírke 600 mm. Ako budú riešené linky v miestnostiach, ktoré neumožňujú osadenie linky s násobkom 600 mm? Ak bude dĺžka miestnosti napríklad 4590 mm (B.4.27) bude osadená linka 7x 600 mm a zvyšok bude voľný priestor, alebo sa bude dopĺňať užšia skrinka? Ako sa budú riešiť miestnosti, kde okrem násobku 600 mm ostane priestor, ktorý neumožní vyhotovenie skrinky? 8. Z akého materiálu a v akých rozmeroch má byť vyhotovená lišta, ktorá je na výkrese za pracovnou doskou a prečnieva nad úroveň pracovnej dosky? 9. Bude predmetom dodávky 16 ks kuchynských liniek ? 10. Bude sa dodávať varná doska aj do miestností A5.03 a D1.13, kde by bola osadená, vzhľadom na rozmer miestnosti, v tesnej blízkosti drezu? Bude predmetom dodávky 16 ks indukčných dosiek? ďakujem za odpovede. |
27.09.2021 21:25:24 |
|
05.10.2021 16:39:43 | Otvoriť celú žiadosť |
63 |
Verejný obstarávateľ v doplnení súťažných podkladov „ Doplnenie II“ neodstránil duplicitu vo výkaze výmer Zväzok 4 – kreatívne centrum, ASR_01 Stavebné riešenie (VV), položky 401 – 402 a 503 – 504. 401 760 766/SV Stolárske výrobky na mieru ( kuch.liky, šatníky ...), popis podľa PD, D+M kpl 1,000 402 760 766/KV2 Kvetináč 800x1600x380 mm z preglejky hr. 20 mm do KV1, popis podľa PD, D+M ks 32,000 503 767 767/KV1 Oceľový kvetináč 1885x1620x450 mm, vrátane povrchovej úpravy, D+M, popis podľa PD, ozn. KV1 kg 1589,600 504 767 767/KV2 Oceľový kvetináč 1730x1620x450 mm, vrátane povrchovej úpravy, D+M, popis podľa PD, ozn. KV2 kg 1492,800 Uvedené položky sú v zväzkoch časť 3 a časť 4 ako samostatné výkazy výmer. Žiadame verejného obstarávateľa o odstránenie duplicity. |
29.09.2021 12:37:41 |
|
01.10.2021 11:28:31 | Otvoriť celú žiadosť |
64 |
2. Vo výkazoch výmer: - Zväzok 4 – kreatívne centrum ASR_01 Stavebné riešenie (VV) SO 04 - Úprava dvora č.1 a drobná architektúra (VV) SO 05 - Úprava dvora č.2 (VV) verejný obstarávateľ zverejnil výkaz výmer na dvoch listoch, jeden bez výpočtu výmer a druhý s výpočtom výmer. Máme doplniť jednotkovú cenu do oboch výkazov, alebo do jedného? Do ktorého? |
29.09.2021 12:39:57 |
|
01.10.2021 12:06:37 | Otvoriť celú žiadosť |
65 |
Vo vysvetlení zo dňa 01.10.2021 verejný obstarávateľ na otázku/dotaz uchádzača: „Žiadame VO o zaslanie reštaurátorského posudku na danú stavbu.“, odpovedal: „Verejný obstarávateľ sprístupňuje Záväzné stanovisko KPÚ zo dňa 11.11.2019.Predmetné sa nachádza v Doplnení III.“ Záväzné stanovisko KPÚ neobsahuje informácie totožné s Reštaurátorským posudkom, preto opätovne žiadame verejného obstarávateľa o zverejnenie reštaurátorského posudku. Zároveň prosíme verejného obstarávateľa, aby tak urobil, čo možno najskôr. Reštaurátorský posudok je dokument, ktorý by verejný obstarávateľ mal mať k dispozícii minimálne v čase vyhlásenia súťaže. Je to nevyhnutný podklad pre adekvátne určenie ceny reštaurátorských prác. |
01.10.2021 13:29:33 |
|
05.10.2021 16:06:09 | Otvoriť celú žiadosť |
66 |
Vo výkazoch výmer Zväzok 4 je výkaz výmer zverejnenom 1.10.2021 pre SO 01 ASR v dvoch listoch (bez výpočtu výmer a druhý s výpočtom výmer). Pre ostatné časti VO poskytol aktualizovaný VV len v jednom liste. Máme doplniť cenu do obidvoch výkazov, alebo do jedného? Do ktorého? |
01.10.2021 13:53:06 |
|
04.10.2021 08:39:38 | Otvoriť celú žiadosť |
67 |
Žiadame verejného obstarávateľa o uistenie, že v prípade ak uchádzač vo svojej ponuke využije iné subjekty a to: a/ subdodávateľov na plnenie predmetu zákazky, ktorí sú zápísaný v zozname hospodárskych subjektov b/ iné osoby na preukázanie podmienok účasti a tieto osoby poskytnú doklady do ponky a zároveň sú zapísané v zozname hospodárskych subjektov nevyžaduje verejný obstarávateľ od uchádzača za tieto subjekty v ponuke predloženie JED -u. |
04.10.2021 12:13:16 |
|
05.10.2021 16:24:38 | Otvoriť celú žiadosť |
68 |
Rozumieme správne, že uchádzač do ponuky predkladá návrh Zmluvy o dielo bez príloh uvedených v bode 17.1. návrhu zmluvy pre časť 1, v bode 16.1. pre časť 2., a v bode 1. v článku IX. pre časť 3. a 4? |
05.10.2021 15:16:14 |
|
07.10.2021 18:20:25 | Otvoriť celú žiadosť |
69 |
1. Zapojenie indukčných dosiek bude súčasťou dodávky v rámci časti 3 alebo bude realizované dodávateľom elektroinštalácie (časť 2)? |
05.10.2021 16:25:05 |
Vo VV EL – prípojka sporáková, zapojenie napr. ABB 39563-23 alebo ekvivalent. |
05.10.2021 16:25:05 | Otvoriť celú žiadosť |
70 |
2. Indukčné dosky požaduje verejný obstarávateľ zapojiteľné na 230V alebo 380V? Budú sa indukčné dosky zapájať spôsobom zástrčka - zásuvka alebo priamo? |
05.10.2021 16:26:02 |
Na 380V, zapojené na priamo |
05.10.2021 16:26:02 | Otvoriť celú žiadosť |
71 |
3. Určí verejný obstarávateľ parametre indukčných dosiek (napr. výkon, príkon a pod.) ? |
05.10.2021 16:26:35 |
Predmetné ponechá verejný obstarávateľ ponechá na uchádzačovi. |
05.10.2021 16:26:35 | Otvoriť celú žiadosť |
72 |
4. Z akého materiálu má byť vyrobený korpus kuchynských liniek (dekor, hrúbka)? |
05.10.2021 16:28:35 |
Farba biela, hr. 18mm |
05.10.2021 16:28:35 | Otvoriť celú žiadosť |
73 |
5. Akú požaduje verejný obstarávateľ pracovnú dosku kuchynských liniek (dekor, hrúbka)? |
05.10.2021 16:29:07 |
Doporučené prevedenie umelý kameň s dresom z umelého kameňa. |
05.10.2021 16:29:07 | Otvoriť celú žiadosť |
75 |
6. Vo výkrese STO 01 sa uvádza, že materiál kuchynskej linky (predpokladáme, že dvierok) bude vo farbe RAL čierna 9005 alebo biela 9016 podľa výberu investora. Akú farbu požaduje investor? |
05.10.2021 16:29:48 |
Doporučené prevedenie - MDF doska hr. 18mm, viditeľné plochy opatrené farbou RAL čierna 9005 matná |
05.10.2021 16:29:48 | Otvoriť celú žiadosť |
76 |
7. Vo výkrese STO 01 je uvedený obrázok s linkou s 5 ks dvierok. V tabuľke sa nachádzajú rôzne dĺžky liniek (alebo miestností). Predpokladáme, že uvedený obrázok linky zodpovedá linke dĺžky 3000 mm (1. položka v tabuľke, miestnosť B1.01) s 5 dvierkami o šírke 600 mm. Ako budú riešené linky v miestnostiach, ktoré neumožňujú osadenie linky s násobkom 600 mm? Ak bude dĺžka miestnosti napríklad 4590 mm (B.4.27) bude osadená linka 7x 600 mm a zvyšok bude voľný priestor, alebo sa bude dopĺňať užšia skrinka? Ako sa budú riešiť miestnosti, kde okrem násobku 600 mm ostane priestor, ktorý neumožní vyhotovenie skrinky? |
05.10.2021 16:30:47 |
Obrázok je ilustratívny. Pred samotnou realizáciou nutné zamerať skutočné dĺžky priestoru pre kuchynskú linku. Napr. 4590mm = 7x600mm + 1x 390mm (nutné rátať s otváraním pri okrajoch steny a vymedzujúcou doskou). Jedná sa o stolárskou výrobu na mieru. Design bude odkonzultovaný pri realizácii stavby s autorom a verejným obstarávateľom |
05.10.2021 16:30:47 | Otvoriť celú žiadosť |
77 |
8. Z akého materiálu a v akých rozmeroch má byť vyhotovená lišta, ktorá je na výkrese za pracovnou doskou a prečnieva nad úroveň pracovnej dosky? |
05.10.2021 16:32:18 |
Doporučené prevedenie – predná strana nerez/brúsený hliník výšky 150mm. Materiál zladiť s materiálom sokla. |
05.10.2021 16:32:18 | Otvoriť celú žiadosť |
78 |
Bude predmetom dodávky 16 ks kuchynských liniek ? |
05.10.2021 16:32:46 |
Ano |
05.10.2021 16:32:46 | Otvoriť celú žiadosť |
79 |
10. Bude sa dodávať varná doska aj do miestností A5.03 a D1.13, kde by bola osadená, vzhľadom na rozmer miestnosti, v tesnej blízkosti drezu? |
05.10.2021 16:33:26 |
Ano; drez može byt šírky 420mm, varná doska šírky 300mm |
05.10.2021 16:33:26 | Otvoriť celú žiadosť |
80 |
11. Bude predmetom dodávky 16 ks indukčných dosiek? |
05.10.2021 16:37:33 |
Ano |
05.10.2021 16:37:33 | Otvoriť celú žiadosť |
81 |
V odpovediach verejného obstarávateľa pod číslom 77, 75, 73 sa uvádza pojem doporučené prevedenie. Čo pod týmto pojmom verejný obstarávateľ rozumie? Je potrebné to vnímať ako minimálny štandard alebo budú uznané aj ponuky obsahujúce "nižší"štandard? napr. odpoveď 77 "Doporučené prevedenie – predná strana nerez/brúsený hliník výšky 150mm. Materiál zladiť s materiálom sokla." ak uchádzač nepoužije nerez ale "iba" MDF dosku a zosúladí hornú lištu so soklom bude takéto riešenie akceptované? Varianty riešenia sú zásadné pre cenové kalkulácie. |
05.10.2021 22:50:28 |
|
07.10.2021 18:22:13 | Otvoriť celú žiadosť |
82 |
Vzhľadom na to, že verejný obstarávateľ poskytol viaceré vysvetlenia tak, že nedošlo k dodržaniu lehôt v zmysle § 48 platného zákona o verejnom obstarávaní a zároveň novo zverejnené informácie sú zásadné pre cenotvorbu, predĺži verejný obstarávateľ lehotu na predkladanie ponúk? |
05.10.2021 22:53:23 |
|
07.10.2021 18:25:05 | Otvoriť celú žiadosť |
83 |
V rámci vysvetlení zo dňa 07.10.2021 verejný obstarávateľ zverejnil „Tabuľku míľnikov“. V 3. stĺpci je uvedené: Odškodnenie za oneskorenie (ako percento z konečnej Zmluvnej ceny za deň oneskorenia). Zároveň uvádza pokutu za jednotlivé míľniky / stavebné objekty vo výške 0,2%. A) Rozumieme správne, že verejný obstarávateľ bude zmluvnú pokutu za nesplnenie míľnika vyratúvať z konečnej Zmluvnej ceny za príslušný stavebný objekt za deň oneskorenia, a nie z konečnej Zmluvnej ceny celého diela? Mohol by verejný obstarávateľ upresniť z akej ceny sa bude vyratúvať výška zmluvnej pokuty za nesplnenie míľnika, uvedenej v Tabuľke míľnikov, aby sa vylúčili akékoľvek pochybnosti? B) Pokutu za nesplnenie míľnika uvedenú v Tabuľke míľnikov pokladáme za neprimerane vysokú. S ohľadom na to, že v návrhu Zmluvy o dielo v bode 12.2 je pokuta za nesplnenie postupového termínu vo výške 0,05 % z ceny diela pripadajúcej na danú časť, žiadame verejného obstarávateľa o úpravu výšky zmluvnej pokuty za nesplnenie míľnika v Tabuľke míľnikov podľa bodu 12.2 návrhu Zmluvy o dielo na výšku 0,05% z pôvodne navrhovaných 0,2%. |
08.10.2021 14:40:58 |
|
08.10.2021 18:02:49 | Otvoriť celú žiadosť |