Podľa SP str.10
PODROBNÝ OPIS PREDMETU ZÁKAZKY:
"Predmetom zákazky sú stavebné práce spojené s Rekonštrukcia cesty č.
II/511 Veľké Uherce – Skýcov (km 0,000 - 13,757),3. ETAPA (km 5,300 -
10,290). Realizácia predmetu zákazky pozostáva z:
• realizácie diela podľa technickej špecifikácie - viď Príloha E.1 a
Príloha E.2 týchto súťažných podkladov
• záručnej doby po dobu 5 rokov od dokončenia a odovzdania diela.
Kde Príloha E.1 predstavuje projektovú dokumentáciu. Podľa nej, napr.
Technická správa str. 13
6.3 Organizácia dopravy počas výstavby
Predpokladáme, že stavba sa bude budovať po etapách a fázach. Jednotlivé
fázy sa spresnia
spolu s vybraným dodávateľom a harmonogramom prác.
Etapy E1, E2, E4
V týchto troch etapách sa doprava nebude úplne vylučovať, len sa obmedzí
tak, aby vždy
zostal zachovaný aspoň jeden jazdný pruh. Vtedy sa doprava bude riadiť
semaformi. Jedná sa hlavne
o frézovanie. V prípade stavebných úprav realizovaných na okraji cesty sa
obmedzí (zúži) len
dotknutý jazdný pruh. Maximálna dĺžka jedného súvislého obmedzenia je
400 m.
Etapa E3
V etape E3 sa doprava musí z dôvodu stiesnených pomerov a náročného
horského prostredia
na c. II/511 úplne vylúčiť. Výluka začína v km 5,3 za napojením Rudice
(Fatimovej) a končí v km 10,3
pred vrcholom s názvom Vrchhora. Pre zabezpečenie náhradného dopravného
spojenia je
navrhovaná obchádzková trasa dĺžky 37 km. Vozidlá budú odkláňané už v
križovatke c. I/64 s c. II/511
a smerované budú po obchádzkovej trase po c. I/64 na Partizánske, ďalej po
c. II/593 smerom na
Topoľčany. V obci Bošany sa vozidlá odklonia na c.III/1750 smerom na
Skýcov, kde trasa obchádzky
končí v križovatke ciest III/1750 a II/511. Z cesty II/511 je doprava nad 12
t od Zlatých Moraviec a nad
7,5 t od Veľkých Uheriec existujúcim dopravným značením vylúčená. Na
ceste II/593 je dopravným
značením nákladná doprava nad 12 t taktiež vylúčená (s výnimkou
dopravnej obsluhy). Z ciest III.
triedy je v zmysle Zákona č. 8/2009 Z.z. o cestnej premávke, §39, nákladná
doprava nad 12 t
vylúčená. Predpokladáme, že obchádzka potrvá cca 1 rok."
OTÁZKA NA VO:
Máme za to, že vzhľadom k náročnému terénu a navrhovanému technickému
riešeniu rekonštrukcie cesty ( Výmena podložia, vŕtané pilóty,
železobetónové dosky.... je na mieste výstavba s výlukou dopravy.)
Žiadame obstarávateľa požiadavku na realizáciu predmetu za plnej premávky
zmeniť , tak ako je uvažované v PD? |
Dobrý deň.
Verejný obstarávateľ poskytuje nasledovné
vysvetlenie:
V kilometri 5,300-10,290 uchádzači počítajú s
úplnou výlukou dopravy. V ostatných etapách uchádzači počítajú s
dopravou v polovičnom profile.
Uchádzači svoje ponuky vypracujú v súlade s
týmto usmernením.
S pozdravom
Mgr. Matej Gál
za proces verejného obstarávania |