Kód obstarávania | DUR000039 |
Názov obstarávania | Rekonštrukcia cesty č. II/511 Veľké Uherce - Skýcov (km 0,000 - 13,757),3. ETAPA (km 5,300 - 10,290) |
Značka obstarávania vo vestníku verejného obstarávania | 8616 - MSP |
Lehota predkladania ponúk | 13.08.2019 10:00:00 |
Otváranie ponúk | 14.08.2019 10:00:00 |
Názov verejného obstarávateľa | Trenčiansky samosprávny kraj |
Ulica | K dolnej stanici 7282/20A |
PSČ | 911 01 |
Mesto | Trenčín |
IČO | 36126624 |
Kontakt | Mgr. Matej Gál |
Telefonický kontakt | 0911476634 |
Kontaktný e-mail | matej.gal@ultimaratio.sk |
Zverejnené vo vestníku | 80 |
Pod značkou | 8616 - MSP |
Linka na vestník | N/A |
Dátum odoslania súťažných podkladov do vestníka verejného obstarávania | 2019-04-18 |
Linka profil obstarávateľa na ÚVO | https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/2812 |
Linka profil zákazky na ÚVO | N/A |
V tejto sekcii sú sprístupnené Súťažne podklady a sprievodná dokumentácia. V sekcii sú resp. budú sprístupňované aj doplňujúce dokumenty resp. upravené Súťažné podklady, ktoré vznikli na základe žiadosti o vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky, návrhu alebo na preukázanie splnenia podmienok účasti. Sekcia obsahuje záznamy o zverejnených súťažných podkladov vo forme dátumu zverejnenia, odkaz na zverejnené oznámenie ako aj odkaz na profil vereného obstarávateľa, osoby podľa § 8 resp. obstarávateľa a profil zákazky.
Evidencia oznámení obstarávateľa zverejnených na portáli IS PLUTO obsahuje záznamy o zverejnených oznámeniach vo forme dátumu a času zverejnenia a textu oznámenia.
Zverejnené | Oznámenie |
---|---|
2019-07-24 15:51:34 |
Verejný obstarávateľ rozhodol o predĺžení lehoty na predkladanie ponúk. Pôvodne stanovená lehota na predkladanie ponúk: 29.7.2019 10:00 hod. Pôvodne stanovený termín otvárania ponúk: 30.7.2019 10:00 hod. Predĺžená lehota na predkladanie ponúk: 13.08.2019 10:00 hod. Upravený termín otvárania ponúk: 14.08.2019 10:00 hod. Odoslané Oznámenie nájdete na portáli PLUTO, a je tiež zverejnené v profile verejného obstarávateľa na webovom sídle ÚVO. |
2019-06-18 12:09:08 |
Verejný obstarávateľ rozhodol o predĺžení lehoty na predkladanie ponúk. Pôvodne stanovená lehota na predkladanie ponúk: 24.6.2019 10:00 hod. Pôvodne stanovený termín otvárania ponúk: 25.6.2019 10:00 hod. Predĺžená lehota na predkladanie ponúk: 29.7.2019 10:00 hod. Upravený termín otvárania ponúk: 30.7.2019 10:00 hod. Informácia o predĺžení lehoty na predkladanie ponúk je tiež zverejnená v profile verejného obstarávateľa na webovom sídle ÚVO. |
2019-06-07 11:25:09 |
Dňa 7.6.2019 bol v nadväznosti na vysvetlenie informácií uvedených v súťažných podkladoch na portáli pLUTO zverejnený aktualizovaný výkaz výmer. Verejný obstarávateľ požaduje, aby boli ponuky predložené v súlade s uvedeným dokumentom. |
2019-06-04 15:43:07 |
Verejný obstarávateľ rozhodol o predĺžení lehoty na predkladanie ponúk. Pôvodne stanovená lehota na predkladanie ponúk: 10.6.2019 10:00 hod. Pôvodne stanovený termín otvárania ponúk: 11.6.2019 10:00 hod. Predĺžená lehota na predkladanie ponúk: 24.6.2019 10:00 hod. Upravený termín otvárania ponúk: 25.6.2019 10:00 hod. Odoslané Oznámenie nájdete na portáli PLUTO, a je tiež zverejnené v profile verejného obstarávateľa na webovom sídle ÚVO. |
2019-05-14 16:37:36 |
Dňa 14.5.2019 bolo do systému UVO odoslané OZNÁMENIE O DODATOČNÝCH INFORMÁCIÁCH, INFORMÁCIÁCH O NEUKONČENOM KONANÍ ALEBO KORIGENDE, ktorého predmetom je zmena znenia podmienok účasti. Z uvedeného dôvodu verejný obstarávateľ rozhodol o predĺžení lehoty na predkladanie ponúk. Pôvodne stanovená lehota na predkladanie ponúk: 24.05.2019 10:00 hod. Pôvodne stanovený termín otvárania ponúk: 27.05.2019 10:00 hod. Predĺžená lehota na predkladanie ponúk: 10.6.2019 10:00 hod. Upravený termín otvárania ponúk: 11.6.2019 10:00 hod. Odoslané Oznámenie nájdete na portáli PLUTO, a je tiež zverejnené v profile verejného obstarávateľa na webovom sídle ÚVO. |
Evidencia žiadostí o vysvetlenie súťažných podkladov a ich zodpovedania. Obsahuje dátum a čas vytvorenia žiadosti, dátum a čas odpovede na žiadosť. Ďalej tu sú zobrazené plné textácie žiadosti a odpovede na žiadosť o vysvetlenie.
Číslo žiadosti | Znenie žiadosti o vysvetlenie | Žiadosť prijatá | Text odpovede na žiadosť | Odpoveď zverejnená | |
---|---|---|---|---|---|
OTÁZKA č. 11: Chápeme správne, že do kritéria č. 2 sa zaratávajú iba realizačné dni, teda bez dní zimnej výluky? |
19.07.2019 11:26:05 |
|
22.07.2019 06:20:19 | Otvoriť celú žiadosť | |
OTÁZKA č. 10: Môže uchádzač v prípade, že mu doba realizácie spolu so zimnou výlukou bude presahovať predpokladanú dobu výstavby 12 mesiacov, spracovať HMG aj na dlhšie obdobie (napr. 13 mesiacov vrátane zimnej výluky)? |
19.07.2019 11:25:56 |
|
22.07.2019 06:19:32 | Otvoriť celú žiadosť | |
OTÁZKA č. 9: Chápeme správne, že predpokladaná doba výstavby 12 mesiacov je čisto na realizáciu a teda bez zimnej výluky? |
19.07.2019 11:25:44 |
|
22.07.2019 06:18:12 | Otvoriť celú žiadosť | |
OTÁZKA č. 8 V odseku 1/ Detailná technická a cenová špecifikácia predmetu zákazky sa uvádza: „...vrátane oceneného výkazu výmer (Príloha E.2) doplneného uchádzačom o identifikáciu konkrétnych výrobkov ponúkaných uchádzačom.“ Chápeme správne, že vyššie uvedenú identifikáciu konkrétnych výrobkov požaduje obstarávateľ uviesť iba u výrobkov vykázaných vrámci materiálových položiek prílohy E.2 - Výkaz Výmer ? |
19.07.2019 11:25:36 |
|
22.07.2019 06:16:59 | Otvoriť celú žiadosť | |
Otázka č. 7: V SP je uvedené: „Zhotoviteľ má označiť stavenisko, prípadne oplotiť také časti, kde si to situácia z hľadiska bezpečnosti vyžaduje ...“ Vzhľadom na to, že sa jedná o líniovú stavbu, nie je reálne a ani ekonomické takú stavbu oplotiť. Za pravdu nám dáva aj bod 6.1 zo Sprievodnej technickej správy, kde je uvedené: „S ohľadom na charakter a funkciu stavby, žiadny zo stavebných objektov nebude oplotený.“ a) Je prípadné oplotenie predmetom VO? b) Ak áno, žiadame obstarávateľa o jasné definovanie predmetu VO a doplnenie príslušnej položky do VV s presnou výmerou. |
19.07.2019 11:25:30 |
|
22.07.2019 06:16:05 | Otvoriť celú žiadosť | |
Otázka č. 6: V SP je uvedené: „Súčasťou budú aj práce na vyčistení plôch.“ a) Je toto predmetom VO? b) Ak áno, žiadame obstarávateľa o jasné definovanie predmetu VO a doplnenie príslušnej položky do VV s presnou výmerou. |
19.07.2019 11:25:23 |
|
22.07.2019 06:14:16 | Otvoriť celú žiadosť | |
OTÁZKA č. 5: Musí každý uchádzač dokladovať „Návrh technického riešenia“ alebo až úspešný uchádzač? |
19.07.2019 11:25:16 |
|
22.07.2019 06:12:33 | Otvoriť celú žiadosť | |
OTÁZKA č. 4: Dovolí investor zabudovať vybúraný materiál aj keď je v projekte presne definovaný materiál? |
19.07.2019 11:25:09 |
|
22.07.2019 06:11:22 | Otvoriť celú žiadosť | |
OTÁZKA č. 3: Ak nie, kde si má zhotoviteľ započítať náklady na manipuláciu s recyklovaním materiálu? |
19.07.2019 11:25:01 |
|
22.07.2019 06:10:28 | Otvoriť celú žiadosť | |
OTÁZKA č. 2: Môže zhotoviteľ ponechať plné výmery na uvedených položkách “NAKLADANIE ODPADU” a “ODVOZ ODPADU” a znížiť si výmeru len na položke “POPLATOK NA SKLÁDKE“ o množstvo recyklovaného materiálu? |
19.07.2019 11:24:54 |
|
22.07.2019 06:09:50 | Otvoriť celú žiadosť | |
OTÁZKA č. 1: V rámci kritéria č. 3 sa majú upravovať výmery položiek, ktoré sú spojené s recykláciou odpadu. Jedná sa o položky: NAKLADANIE ODPADU ODVOZ ODPADU POPLATOK NA SKLÁDKE Keďže zhotoviteľ bude uvedený odpad recyklovať, musí ho naložiť a aj odviezť, či už na medziskládku, inú stavbu alebo na iné miesto recyklácie. Preto na položkách “NAKLADANIE ODPADU” a “ODVOZ ODPADU” by sa nemali znižovať výmery o množstvo recyklovaného materiálu, pretože potom budú chýbať uvedené položky na manipuláciu s recyklovaním materiálu. Z tohto dôvodu navrhujeme, aby sa v rámci kritéria č. 3 mohla upravovať iba výmera položky “POPLATOK NA SKLÁDKE“. |
19.07.2019 11:24:46 |
|
22.07.2019 06:08:08 | Otvoriť celú žiadosť | |
Dobrý deň, môže verejný obstarávateľ upresniť spôsob dopravenia nadrozmernej mechanizácie a materiálov na miesto realizácie nakoľko sa uvažuje o zachovaní obmedzenia dopravy pre prejazd od V. Uheriec do 7,5 t a od Skýcova do 12 t? |
17.06.2019 16:13:07 |
|
18.06.2019 08:57:48 | Otvoriť celú žiadosť | |
Dobrý deň, môže verejný obstarávateľ upresniť typ použitého zvodidla nakoľko výkaz výmer a príloha E3- zoznam použitých materiálov udáva použitie cestného zvodidla typu H1 a technická správa udáva použitie zvodidla typu H2 . Ďakujeme |
17.06.2019 09:43:23 |
|
17.06.2019 12:51:59 | Otvoriť celú žiadosť | |
Dobrý deň, môže verejný obstarávateľ špecifikovať požadované dokumenty podľa prílohy E3 - zoznam kľúčových stavebných materiálov k položke č.1 zo zoznamu = dlažba z lomového kameňa, na cementovú maltu, s vyškárovaním cementovou maltou hr. kameňa 200mm. Bude verejnému obstarávateľovi postačovať vyhlásenie o zhode lomového kameňa? Je potrebné doplnenie certifikátu cementu? |
17.06.2019 09:04:04 |
|
17.06.2019 09:48:29 | Otvoriť celú žiadosť | |
Dobrý deň, Podľa technickej správy PD sú dopravné obmedzenia hmotnosti nákladov na stavbu od V. Uheriec do 7,5 t a od Skýcova do 12 t. Bude zhotoviteľovi udelená výnimka počas výstavby pre maximálne zefektívnenie dopravy materiálov na stavbu a do akej maximálnej hmotnosti? |
13.06.2019 10:13:50 |
|
17.06.2019 09:39:04 | Otvoriť celú žiadosť | |
Dobrý deň, obraciame sa na Vás so žiadosťou o vysvetlenie súťažných podkladov v súťaži zn. 8616 - MSP vyhlásenej vo vestníku verejného obstarávania č. 80/2019 zo dňa 24.04.2019 s predmetom zákazky „Rekonštrukcia cesty č. II/511 Veľké Uherce - Skýcov - 3. ETAPA (km 5,300 - 10,290)”. Otázka č. 1 Na základe vysvetlenia súťažných podkladov zo dňa 07.06.2019 v čase 10:50:11 bolo na otázku č.1 zodpovedaná odpoveď, cit.: ,,Výrub drevín nie je súčasťou projektu. Projektová dokumentácia výrub len odporúča.“ Chápeme to správne, že v cenovej ponuke uchádzača nemá byť zahrnutý vyrub stromov? Otázka č. 2 Na základe vysvetlenia súťažných podkladov zo dňa 07.06.2019 v čase 10:50:11 bolo na otázku č.2 zodpovedaná odpoveď, cit.: ,,Projekt nepočíta s preložkou, či ochranou geodetických bodov. V prípade ich likvidácie je nevyhnutný predchádzajúci súhlas Geodetický a kartografický ústav.“ Chápeme to správne, že v cenovej ponuke uchádzača nemá byť zahrnutá ochrana, preložka geodetických bodov? Otázka č. 3 Na základe vysvetlenia súťažných podkladov zo dňa 07.06.2019 v čase 11:08:40 bolo na otázku č.2 zodpovedaná odpoveď, cit.: ,,Jedná sa o chybu v písaní. Správna hodnota má byť 10 150m.“ Chápeme to správne, že vo výkaze výmer pre položku č. 100 má uchádzač zmeniť výmeru na množstvo: 10 150 m, nakoľko v novo poskytnutom výkaze výmer zo dňa 7.6.2019 táto výmera nebola zmenená? Ďakujem S pozdravom |
11.06.2019 15:59:07 |
|
17.06.2019 09:35:21 | Otvoriť celú žiadosť | |
Dobrý deň, verejný obstarávateľ pridal k tejto zákazke nasledovný oznam : "2019-05-27 16:39:05 Verejný obstarávateľ rozhodol o predĺžení lehoty na predkladanie ponúk. Pôvodne stanovená lehota na predkladanie ponúk: 4.6.2019 10:00 hod. Pôvodne stanovený termín otvárania ponúk: 5.6.2019 10:00 hod. Predĺžená lehota na predkladanie ponúk: 17.6.2019 10:00 hod. Upravený termín otvárania ponúk: 18.6.2019 10:00 hod. Informácia o predĺžení lehoty na predkladanie ponúk je tiež zverejnená v profile verejného obstarávateľa na webovom sídle ÚVO." Otázka : Platí posunutý termín odoslania ponuky, teda 17.6.2019 10:00 hod. a termín otvárania ponúk: 18.6.2019 10:00 hod. ? |
03.06.2019 09:08:04 |
|
03.06.2019 10:11:19 | Otvoriť celú žiadosť | |
Dobrý deň, obraciame sa na Vás so žiadosťou o vysvetlenie súťažných podkladov v súťaži zn. 8616 - MSP vyhlásenej vo vestníku verejného obstarávania č. 80/2019 zo dňa 24.04.2019 s predmetom zákazky „Rekonštrukcia cesty č. II/511 Veľké Uherce - Skýcov - 3. ETAPA (km 5,300 - 10,290)”. Otázka č. 1 V rámci poskytnutých súťažných podkladov v časti Výkaz výmer je uvedená položka č. 98 „Dopravné značky prenosné (dočasné)“ o výmere 0,750 kusu. Nazdávame sa, že uvedená výmera je v nedostatočnom množstve oproti položke č. 97 „Montáž dočasnej dopravnej značky kompletnej základne“ o výmere 75,000 ks. Môže verejný obstarávateľ zosúladiť uvedenú nezrovnalosť? Otázka č. 2 V rámci poskytnutých súťažných podkladov v časti: Požiadavky počas záruky je uvedené cit.: „Na základe požiadania verejného obstarávateľa je zhotoviteľ povinný pri prevzatí diela alebo počas záručnej doby predložiť výsledky merania protišmykových vlastností povrchu vozovky, ktoré musia vyhovovať požiadavkám STN 73 6195 a jej Z1 (2006) a TP 025 - Meranie a hodnotenie drsnosti vozoviek pomocou zariadení SKIDOMETER BV11 a PROFILOGRAPH GE, str. 17, 18, (http://www.ssc.sk/files/documents/technicke-predpisy/tp/tp_025.pdf). Na základe požiadania verejného obstarávateľa je zhotoviteľ povinný počas záručnej doby predložiť výsledky merania pozdĺžnych a priečnych nerovností zariadením PROFILOGRAPH GE [TP 056]. Pre bezpečnosť, rýchlosť a minimalizovanie obmedzení cestnej premávky ako aj objektivitu merania na úseku po oprave požaduje objednávateľ meranie PROFILOGRAPH - om. Pred uplynutím záručnej doby prizve objednávateľ zhotoviteľa na hodnotenie stavu čiastkového diela, ktoré bude vykonané v poslednom mesiaci záručnej doby spoločnou prehliadkou, pri ktorej budú hodnotené parametre: priečna a pozdĺžna rovinatosť, protišmykové vlastnosti, uzavretosť povrchu. Z prehliadky bude vyhotovený Protokol o ukončení záručnej doby.“ Môže verejný obstarávateľ jednoznačne určiť periodicitu (počet) meraní pozdĺžnych, priečnych nerovností a protišmykových vlastnosti komunikácie do obdobia ukončenia záručnej doby? Otázka č. 3 V súťažných podkladoch v časti D. Kritériá na vyhodnotenie ponúk a pravidlá ich uplatnenia je v časti Cena uvedené: „Ak uchádzač zistí, že na niektoré práce nie je vo výkaze výmer vytvorená samostatná položka, musí jej cenu zahrnúť do cien súvisiacich položiek.“ a „Uchádzač musí zohľadniť všetky požiadavky a povinnosti, či už výslovne uvedené alebo naznačené vo všetkých častiach projektovej dokumentácie a vhodne ich oceniť.“ Na základe obhliadky stavby, oboznámením sa s miestnymi pomermi a zistením, že v riešenom území stavby je pomerne vysoký počet oceľových zvodidiel. Ma mať uchádzač v celkovej cene diela zahrnuté náklady na odstránenie zvodidiel, ak áno žiadame verejného obstarávateľa doplnenie do výkazu výmer. Ďakujem S pozdravom |
31.05.2019 14:37:44 |
|
07.06.2019 11:16:39 | Otvoriť celú žiadosť | |
Dobrý deň, obraciame sa na Vás so žiadosťou o vysvetlenie súťažných podkladov v súťaži zn. 8616 - MSP vyhlásenej vo vestníku verejného obstarávania č. 80/2019 zo dňa 24.04.2019 s predmetom zákazky „Rekonštrukcia cesty č. II/511 Veľké Uherce - Skýcov - 3. ETAPA (km 5,300 - 10,290)”. Otázka č. 1 V rámci poskytnutých súťažných podkladov v časti Výkaz výmer je uvedená položka č. 16 „Vodorovné premiestnenie lesnej hrabanky na vzdialenosť 500-1000 m“ o výmere 4 110 m2. Nazdávame sa, že uvedená merná jednotka pre daný druh prác je nesprávna. Môže verejný obstarávateľ zosúladiť uvedenú nezrovnalosť? Otázka č. 2 V rámci poskytnutých súťažných podkladov v časti Výkaz výmer je uvedená položka č. 100 „Vodorovné značenie krytu v termoplastovom prevedení čiary š. 25 cm“ o výmere 5130 m. Nazdávame sa, že uvedená výmera pre objekt ,,SO 120 Rekonštrukcia cesty II/511 v km 5,300-10,290“ je v nedostatočnom množstve, nakoľko riešený úsek je v dĺžke 4,99 km, pričom ak vodorovné dopravné značenie šírky 25 cm má byť realizovane po oboch stranách komunikácie jeho hodnota by mala byť minimálne dvojnásobná voči dĺžke riešeného úseku. Žiadame verejného obstarávateľa o úpravu výmery vo výkaze výmer. Otázka č. 3 V rámci poskytnutých súťažných podkladov v časti Výkaz výmer je uvedená položka č. 94 „Osadenie a montáž cestnej zvislej dopravnej značky v rámoch na oceľovej konštrukcii“ o výmere 183 kusov, položka č. 95 „Dopravné značky štandardné“ o výmere 183 kusov a položka č. 96 „Stĺpiky k dopravným značkám“ o výmere 179 kusov. Počet vykázaných položiek týkajúcich sa dopravných značiek je v nesúlade s počtom dopravných značiek na projekte dopravného značenia podľa projektovej dokumentácie „Situácia dopravného značenia“ výkres číslo 007.1 a 007.2 Môže verejný obstarávateľ zosúladiť počet vyššie špecifikovaných položiek s projektovou dokumentáciou „Situácia dopravného značenia“ výkres číslo 007.1 a 007.2? Otázka č. 4 V rámci poskytnutých súťažných podkladov v časti Výkaz výmer je uvedená položka č. 118 „Osad. priekop. žľabu do lôžka hr. 100 mm z betónu C 12/15, z betón. dosiek akejkoľ. veľk.“ o výmere 274 m2. Zároveň položka č. 119 „Tvárnica betónová doska obklad. TBM 2-50 50x50x10“ o výmere 2213,92 kusov, pričom rozmery tvárnice podľa výkazu výmer a projektovej dokumentácie sú 50x50x10 cm čo predstavuje 0,25m2 x 2213,92 kusov = 553,48m2 potrebných na montáž. Nazdávame sa, že uvedená výmera pre položku č. 119 je v nedostatočnom množstve. Môže verejný obstarávateľ zosúladiť počet vyššie špecifikovaných položiek? Otázka č. 5 V rámci poskytnutých súťažných podkladov v časti: Detailná technická a cenová špecifikácia predmetu zákazky je uvedené cit.: „V detailnej technickej a cenovej špecifikácii uchádzač uvedie konkrétne typy a množstvá výrobkov a konkrétne technologické postupy, ktoré uchádzač hodlá pri realizácii zákazky použiť. Taktiež uvedie, akým spôsobom konkrétny výrobok alebo technologický postup spĺňa požiadavky verejného obstarávateľa uvedené v súťažných podkladoch. Pre kľúčové stavebné materiály a výrobky uvedené v prílohe E.3 predloží ich technickú špecifikáciu (napr. katalógový list s detailným technickým popisom a vyobrazením). Zároveň pre kľúčové stavebné materiály a výrobky uvedené v prílohe E.3 predloží kópiu (kópia nemusí byť úradne overená) skúšobného protokolu alebo osvedčenia vydaného orgánom posudzovania zhody výrobku. Táto detailná technická a cenová špecifikácia sa stane prílohou zmluvy uzavretej medzi verejným obstarávateľom a úspešným uchádzačom. Poznámka: V prípade keď súťažné podklady obsahujú definíciu konkrétneho výrobku a výrobcu pre daný výrobok a zároveň uchádzač hodlá dodať zhodný výrobok od toho istého výrobcu, postačí, keď uchádzač vo svojej ponuke potvrdí, že sa zaväzuje dodať rovnaký produkt od rovnakého výrobcu. Túto informáciu uvedie v danom riadku výkazu výmer. V takomto prípade sa pre daný výrobok predloženie technickej špecifikácie (napr. katalógový list s detailným technickým popisom a vyobrazením) a skúšobného protokolu alebo osvedčenia vydaného orgánom posudzovania zhody výrobku nepožaduje.“ Vyššie uvedeným má uchádzač rozumieť, že ku každej položke vo výkaze výmer musí uchádzač uviesť konkrétny typ výrobkov ponúkaných uchádzačom? Ak áno, pod požiadavkou uvedenia akým spôsobom konkrétny výrobok spĺňa požiadavky verejného obstarávateľa má uchádzač ku každému výrobku dodať napr. katalógový list s detailným technologickým popisom a vyobrazením? Zároveň pre kľúčové stavebné materiály a výrobky uvedené v prílohe E.3 má uchádzač predložiť kópiu skúšobného protokolu alebo osvedčenia? Alebo v prípade použitia zhodného výrobku podľa definície súťažných podkladov postačuje, keď uchádzač uvedie v danom riadku informáciu, že sa zaväzuje dodať rovnaký produkt od rovnakého výrobcu? A zároveň pre tento prípad platí, že uchádzač nemusí predkladať katalógové listy a kópie skúšobných protokolov alebo osvedčení? Ďakujem S pozdravom |
27.05.2019 15:32:31 |
|
07.06.2019 11:08:40 | Otvoriť celú žiadosť | |
3. Na v.č. 202 – betonárska výstuž pilót (D0977 – D1031) je uvedená hmotnosť pre 221 ks pilót 69 836 kg. Vo výkaze výmer pol.č. 36 je uvedené množstvo 68,731 t. Rozdiel 1 105 kg. Opraví obstarávateľ pol. č. 36 výkazu výmer o chýbajúce množstvo výstuže pilót? |
23.05.2019 10:26:16 |
|
07.06.2019 10:54:44 | Otvoriť celú žiadosť | |
2. Na úseku 6.750 -7.700 je podľa nás 95 ks stabilizačných dosiek. Vo v.č. 106 - betonárska výstuž ríms (D0530 – D0834) je zarátaných iba 94 ks, v celkovom súčte výkazu chýba 280 kg. Celková hmotnosť ocele podľa v.č. 106 má byť 70 000 kg. Na v.č. 204 – betonárska výstuž ríms (D0977 – D1031) je uvedená hmotnosť 14 620 kg. Spolu hmotnosť výstuže ríms 84 620 kg. Položka týkajúca sa dodávky a uloženia výstuže ríms sa vo VV nenachádza. Doplní obstarávateľ položku výstuže ríms do výkazu výmer? |
23.05.2019 10:26:02 |
|
07.06.2019 10:53:45 | Otvoriť celú žiadosť | |
1. Na úseku 6.750 -7.700 je podľa nás 95 ks stabilizačných dosiek. Vo v.č. 105 - betonárska oceľ monolitických dosiek (D0530 – D0834) je zarátaných 94 ks, v celkovom súčte výkazu chýba 2 632 kg . Pol.č. 44 výkazu výmer zahŕňa len výstuž dosiek a základových pásov Z2 z v.č.105. Chýba výstuž z úseku 9.770 – 10.280 podľa v.č.203 o hmotnosti 196 760 kg. Spolu chýbajúce množstvo pol.44 je 199 392 kg. Opraví obstarávateľ množstvo pol. č. 44 výkazu výmer o chýbajúce množstvo výstuže dosiek? |
23.05.2019 10:25:48 |
|
07.06.2019 10:51:31 | Otvoriť celú žiadosť | |
Dobrý deň, vo formulári Neprítomnosť konfliktu záujmov je uvedený predmet zákazky: Zlepšenie dopravnej dostupnosti Myjavska a Horňácka (Rekonštrukcia cesty č. II/499 Brezová pod Bradlom - hr. ČR v úseku 4,768-9,200 km), môže uchádzač nahradiť správnym názvom predmetu zákazky: Rekonštrukcia cesty č. II/511 Veľké Uherce – Skýcov - 3. ETAPA (km 5,300 - 10,290)? |
17.05.2019 09:43:50 |
|
20.05.2019 08:54:11 | Otvoriť celú žiadosť | |
Dobrý deň, môže Verejný Obstarávateľ objasniť uchádzačovi riešenie dopravných problémov? V súťažných podkladoch sa na st. 14 píše: Riešenie dopravných problémov Realizácia predmetu zákazky bude vykonávaná za plnej premávky. Predpokladá sa realizovanie po poloviciach t.j. pri uzavretí jedného jazdného pruhu po čiastkových úsekoch. Sprievodná správa rozdeľuje dielo na štyri etapy E1-E4. Pre etapy E1 E2 a E4 je možné zhotoviť ich za čiastočnej premávky, avšak úsek E3 – Osada Fatimová – hranica Trenčianskeho samosprávneho kraja (Horký úsek cesty – SO 120 Rekonštrukcia cesty II/511 v km 5,300-10,290 je uvažovaný s úplnou uzáverou komunikácie s obchádzkami a to najmä kvôli týmto skutočnostiam: -šírka vozovky je podľa geodetického zamerania iba 5,5 m (z hľadiska horského terénu a stiesneného priestoru nebude možné rozdeliť komunikáciu na pracovný a dopravný pruh) -na konci úseku v km 9,800 – 10,290 v mieste núdzovej odstavnej plochy je aktívny plazivý zosuv prejavujúci sa poklesom polovice vozovky (z tohto dôvodu nie je možné sanovať podložie vozovky po polovičných profiloch) -pod novo vybudovanou vozovkou bude zabudovaná na strmých úsekoch (cca 3 km) zrealizovaná ŽB. je nevhodné betónovať ŽB. dosku po častiach ľavá/pravá strana- doska sa bude betónovať v jednom kuse po šírke vozovky, dilatačne sa môže rozdeliť len po jej dĺžk. -taktiež budú pre zamedzenie aktívnych zosuvov zabududované veľkopriemerové pilóty dĺžky 6 m ktoré budú podopietať stabilizačnú dosku (4 ks na jednu dosku, celkom 221 ks pilót) Nastáva tu kolízia medzi sprievodnou správou a súťažnými podkladmi kde sa píše: V prípade, že informácie uvedené v projektovej dokumentácii budú vykazovať rozpor medzi informáciami uvedenými v týchto Súťažných podkladoch respektíve v Oznámení o vyhlásení VO, platí zásada, že informácia uvedená v Súťažných podkladoch a v Zmluve o dielo má prednosť pred informáciou uvedenou v projektovej dokumentácii. V súťažných podkladoch sa píše že Verejný Obstarávateľ vyžaduje aby bol predmet zákazky zrealizovaný počas čiastočnej prevádzky komunikácie, môže Obstarávateľ preformulovať túto vetu s ohľadom na technické riešenie etapy E3? Môže Verejný Obstarávateľ zosúladiť súťažné podklady s technickou správou etapy E3? |
17.05.2019 09:43:03 |
|
23.05.2019 09:31:37 | Otvoriť celú žiadosť | |
Dobrý deň, obraciame sa na Vás so žiadosťou o vysvetlenie súťažných podkladov v súťaži zn. 8616 - MSP vyhlásenej vo vestníku verejného obstarávania č. 80/2019 zo dňa 24.04.2019 s predmetom zákazky „Rekonštrukcia cesty č. II/511 Veľké Uherce - Skýcov - 3. ETAPA (km 5,300 - 10,290)”. Otázka č. 1 V súťažných podkladoch v časti D. Kritériá na vyhodnotenie ponúk a pravidlá ich uplatnenia je v časti Cena uvedené: „Ak uchádzač zistí, že na niektoré práce nie je vo výkaze výmer vytvorená samostatná položka, musí jej cenu zahrnúť do cien súvisiacich položiek.“ a „Uchádzač musí zohľadniť všetky požiadavky a povinnosti, či už výslovne uvedené alebo naznačené vo všetkých častiach projektovej dokumentácie a vhodne ich oceniť.“ V sprievodnej správe v časti 8. Chránené časti územia konkrétne v časti Požiadavky na výrub drevín rastúcich na lesnom pozemku je uvedené: „V horskom úseku cesty II/511 v km 3,6 - 13,8 doporučujeme blízke stromy rastúce v lese odstrániť v koridore cca 20 m vo svahu nad cestou a 5 m pod cestou tak, aby sa minimalizovali pády stromov a konárov na cestu, čo predstavuje nielen vážne ohrozenie bezpečnosti a plynulosti cestnej premávky, ale zároveň by sa obmedzili škody na majetku cesty, ktoré sa v nepravidelných intervaloch niekoľkokrát ročne najmä pri víchriciach opakujú. Výrub lesa odporúčame realizovať po dohode so správcom Lesy Slovenskej republiky, štátny podnik, Odštepný závod Prievidza ešte pred samotnou realizáciou stavby, resp. v jej začiatočných fázach pri využití úplnej uzávery etapy E3.“ A zároveň v časti 11. Opatrenia na prevenciu, elimináciu a minimalizáciu účinkov stavby na životné prostredie v priebehu výstavby a v prevádzke konkrétne v časti Biota je uvedené: „Pri výstavbe bude potrebné zabezpečiť maximálnu ochranu okolitej vegetácie, minimalizovať nevyhnutný manipulačný priestor a zostávajúcu vzrastlú zeleň zabezpečiť pred poškodením. V etape výstavby a prevádzky budú opatrenia na ochranu bioty zamerané na: - počas výstavby obmedziť prípadné výruby drevín na nevyhnutnú mieru a ostatné dreviny v blízkosti stavby chrániť pred možným mechanickým poškodením, - nevyhnutný výrub nelesnej krovitej a stromovej zelene uskutočniť výlučne v mimohniezdnom období...“ Na základe obhliadky stavby, oboznámením sa s miestnymi pomermi a zistením, že v danom horskom prostredí v riešenom území stavby je pomerne vysoký počet drevín, ktoré by mali byť na základe vyššie spomenutej sprievodnej správy odstránené minimálne v koridore ako uvádza správa cca 20 m vo svahu nad cestou a 5 m pod cestou a na základe informácií, že by mal byť výrub realizovaný ešte pred samotnou realizáciou stavby, resp. v jej začiatočných fázach žiadame verejného obstarávateľa o vyjadrenie, či bude samotný výrub drevín riešený v réžii verejného obstarávateľa a tým nie je predmetom tohto verejného obstarávania, alebo ak majú byť práce a tým vyvolané náklady týkajúce sa výrubu zahrnuté v predmete diela zhotoviteľom, žiadame verejného obstarávateľa o doplnenie uvedených prác do výkazu výmer. V prípade, že majú byť náklady za výrub drevín zahrnuté v celkovej cene diela, žiadame verejného obstarávateľa o stanovenie ceny za spoločenskú hodnotu drevín a ozrejmenie, či má byť uvedená hodnota zahrnutá v celkovej cene diela, respektíve, či bude spoločenská hodnota riešená náhradnou výsadbou v réžii zhotoviteľa stavby, prípadne či má mať uchádzač v celkovej cene diela zahrnuté náklady iba za výrub drevín a spoločenská hodnota, prípadne náhradná výsadba bude riešená v réžii verejného obstarávateľa. Otázka č. 2 Na základe obhliadky stavby a dostupných údajov zo ZBGIS bola zistená prítomnosť geodetických bodov ŠNS (Štátnej nivelačnej siete) v tesnej blízkosti existujúcej komunikácie. Je vysoký predpoklad ich kolízie počas realizácie uvažovaných stavebných prác počas rekonštrukcie cesty. Má cenová ponuka obsahovať náklady vyvolané s realizáciou ochrany týchto bodov prípadne ich prekládkou? Ak áno, žiadame verejného obstarávateľa o doplnenie uvedených prác do výkazu výmer. Otázka č. 3 Na základe naštudovania si projektovej dokumentácie je v technickej správe uvedené v časti: 4. Riešenie objektov podľa objektovej skladby: časť Ríms. „Na konštrukcii sú navrhnuté monolitické rímsy zo železobetónu s rozptýlenými polypropylénovými vláknami.“ Má cenová ponuka obsahovať rozptýlené polypropylénové vlákna pre monolitické železobetónové rímsy? Ak áno, žiadame verejného obstarávateľa jednoznačne zadefinovať vlastnosti vlákien, ich dĺžku, priemer a dávkovanie vlákien kg/m3. Ďakujem S pozdravom |
15.05.2019 15:04:58 |
|
07.06.2019 10:50:11 | Otvoriť celú žiadosť | |
Dobrý deň, akým spôsobom má uchádzač zohľadniť recyklovanie sutí a ich spätné použitie v rámci stavby? Môže uchádzač upraviť/pozmeniť výkaz výmer? |
14.05.2019 15:08:51 |
|
15.05.2019 14:28:27 | Otvoriť celú žiadosť | |
Dobrý deň, kde vo Výkaze Výmer má uchádzač uviesť definíciu konkrétneho výrobku a výrobcu pre daný výrobok, keď stĺpec (pre poznámku/ekvivalent) v danom riadku chýba? V súťažných podkladoch sa píše: ,,Túto informáciu uvedie v danom riadku výkazu výmer". Môže verejný obstarávateľ upresniť a doplniť túto požiadavku? |
14.05.2019 15:04:25 |
|
15.05.2019 14:32:47 | Otvoriť celú žiadosť | |
OTÁZKA NA VO: K pol.č.73 kód p. 871351022 Montáž vodovodného potrubia z dvojvrstvového PE 100 SDR 11/PN16 zváraných na tupo D 200x18,2 mm, chýba špecifikácia materiálu? Doplní obstarávateľ položku na dodávku rúr? |
14.05.2019 13:00:01 |
|
07.06.2019 10:44:33 | Otvoriť celú žiadosť | |
OTÁZKA NA VO: Môže obstarávateľ vysvetliť , čoho sa týka pol č.77 č.p. 895211131 Drenážna šachta typová kontrolná z betónových dielcov 3k-80/3 hĺbky do 1,5 m, ks 62? |
14.05.2019 12:59:29 |
|
23.05.2019 09:35:12 | Otvoriť celú žiadosť | |
OTÁZKA NA VO: Myslíme si správne, že pol.č.52 kód p. 348171122 Osadenie mostného oceľového zábradlia trvalého do debnenia ríms vreciek ríms predstavuje položku na osadenie zábradlia na vtokových nádržkách a výtokoch rúrových priepustov ? Doplní obstarávateľ položku na dodávku zábradlia? |
14.05.2019 12:58:52 |
|
07.06.2019 10:33:40 | Otvoriť celú žiadosť | |
Podľa SP str.10 PODROBNÝ OPIS PREDMETU ZÁKAZKY: "Predmetom zákazky sú stavebné práce spojené s Rekonštrukcia cesty č. II/511 Veľké Uherce – Skýcov (km 0,000 - 13,757),3. ETAPA (km 5,300 - 10,290). Realizácia predmetu zákazky pozostáva z: • realizácie diela podľa technickej špecifikácie - viď Príloha E.1 a Príloha E.2 týchto súťažných podkladov • záručnej doby po dobu 5 rokov od dokončenia a odovzdania diela. Kde Príloha E.1 predstavuje projektovú dokumentáciu. Podľa nej, napr. Technická správa str. 13 6.3 Organizácia dopravy počas výstavby Predpokladáme, že stavba sa bude budovať po etapách a fázach. Jednotlivé fázy sa spresnia spolu s vybraným dodávateľom a harmonogramom prác. Etapy E1, E2, E4 V týchto troch etapách sa doprava nebude úplne vylučovať, len sa obmedzí tak, aby vždy zostal zachovaný aspoň jeden jazdný pruh. Vtedy sa doprava bude riadiť semaformi. Jedná sa hlavne o frézovanie. V prípade stavebných úprav realizovaných na okraji cesty sa obmedzí (zúži) len dotknutý jazdný pruh. Maximálna dĺžka jedného súvislého obmedzenia je 400 m. Etapa E3 V etape E3 sa doprava musí z dôvodu stiesnených pomerov a náročného horského prostredia na c. II/511 úplne vylúčiť. Výluka začína v km 5,3 za napojením Rudice (Fatimovej) a končí v km 10,3 pred vrcholom s názvom Vrchhora. Pre zabezpečenie náhradného dopravného spojenia je navrhovaná obchádzková trasa dĺžky 37 km. Vozidlá budú odkláňané už v križovatke c. I/64 s c. II/511 a smerované budú po obchádzkovej trase po c. I/64 na Partizánske, ďalej po c. II/593 smerom na Topoľčany. V obci Bošany sa vozidlá odklonia na c.III/1750 smerom na Skýcov, kde trasa obchádzky končí v križovatke ciest III/1750 a II/511. Z cesty II/511 je doprava nad 12 t od Zlatých Moraviec a nad 7,5 t od Veľkých Uheriec existujúcim dopravným značením vylúčená. Na ceste II/593 je dopravným značením nákladná doprava nad 12 t taktiež vylúčená (s výnimkou dopravnej obsluhy). Z ciest III. triedy je v zmysle Zákona č. 8/2009 Z.z. o cestnej premávke, §39, nákladná doprava nad 12 t vylúčená. Predpokladáme, že obchádzka potrvá cca 1 rok." OTÁZKA NA VO: Máme za to, že vzhľadom k náročnému terénu a navrhovanému technickému riešeniu rekonštrukcie cesty ( Výmena podložia, vŕtané pilóty, železobetónové dosky.... je na mieste výstavba s výlukou dopravy.) Žiadame obstarávateľa požiadavku na realizáciu predmetu za plnej premávky zmeniť , tak ako je uvažované v PD? |
14.05.2019 12:58:19 |
|
23.05.2019 09:38:55 | Otvoriť celú žiadosť | |
Podľa SP (súťažných podkladov) str.14 "Riešenie dopravných problémov Realizácia predmetu zákazky bude vykonávaná za plnej premávky. Predpokladá sa realizovanie po poloviciach t.j. pri uzavretí jedného jazdného pruhu po čiastkových úsekoch. Zhotoviteľ vypracuje projekt organizácie dopravy počas výstavby, ktorý odsúhlasí s príslušným dopravným inšpektorátom a zabezpečí určenie dopravného značenia počas výstavby príslušným cestným správnym orgánom. Nakoľko ide o práce na existujúcich komunikáciách, napojenie na existujúce komunikácie ostane zachované v plnom rozsahu. Väzby na ostatnú dopravnú sieť ako aj prístupy na okolité pozemky ostanú bezo zmeny. Stavba je prístupná z existujúceho komunikačného systému ciest. Prístup na staveniská sa predpokladá po jestvujúcich komunikáciách. Pri spracovaní organizácie dopravy musí zhotoviteľ navrhnúť dopravné trasy tak, aby minimalizoval vplyv dopravy na obyvateľov." OTÁZKA NA VO: Má byť výstavba pri uzavretí jedného jazdného pruhu, po čiastkových úsekoch????? |
14.05.2019 12:56:13 |
|
23.05.2019 09:39:27 | Otvoriť celú žiadosť | |
Žiadame verejného obstarávateľa o stanovenie presného dátumu ukončenia lehoty viazanosti ponuky, nakoľko údaj 12 mesiacov je nepresný údaj najmä pre bankovú inštitúciu vydávajúcu záručnú listinu za uchádzača. |
09.05.2019 09:22:14 |
|
09.05.2019 12:22:21 | Otvoriť celú žiadosť | |
Dobrý deň, obraciame sa na Vás so žiadosťou o vysvetlenie súťažných podkladov v súťaži zn. 8616 - MSP vyhlásenej vo vestníku verejného obstarávania č. 80/2019 zo dňa 24.04.2019 s predmetom zákazky „ Rekonštrukcia cesty č. II/511 Veľké Uherce - Skýcov - 3. ETAPA (km 5,300 - 10,290) ”. Otázka č. 1 Vo výkaze výmer v položke č. 117 je uvedené: „Zaťažovacia skúška pilóty“ podľa technicko-kvalitatívnych podmienok, časť 13 PILÓTY VŔTANÉ, zverejnené na webovej stránke MDVRR SR: www.mindop.sk, je uvedené: zaťažovacia skúška sa vykonávaná na systémových aj nesystémových pilótach, pričom podľa technickej správy pre objekt SO 120 časť Skúšky pilót je definované cit: „Pre danú konštrukciu sa nepožaduje realizácia systémovej resp. nesystémovej zaťažovacej skúšky pilóty. Na všetkých pilótach bude po ich realizácii vykonaná skúška – kontrola integrity/celistvosti pilót (PIT - PILE INTEGRITY TEST).“ Žiadame verejného obstarávateľa jednoznačne zadefinovať a zosúladiť uvedenú nezrovnalosť, akým spôsob majú byt vykonané skúšky pilót. Otázka č. 2 Po preštudovaní PD – výkresov výstuže, výstuž základových dosiek z PD: Názov výkresu „16-0109-xDP-E3__D120_105_BV“ – počet dosiek je 249ks = 655,368 ton výstuže Názov výkresu „16-0109-xDP-E3__D120_203_BV“ - počet dosiek je 17 ks = 154,83 ton + 41,93 ton = 196,76 ton výstuže Spolu: 655,368 ton + 196,76 ton = 852,128 ton výstuže Zároveň vo výkaze výmer v položke č. 44 je uvedené: „Výstuž základových dosiek z ocele 10505 “ je o množstve 666,590 t, ktoré nekorešponduje s množstvom uvedené v PD uvedenou vyššie. Žiadame verejného obstarávateľa o úpravu výkazu výmer. Otázka č. 3 Po preštudovaní PD – výkresov výstuže, výstuž základových pásov z PD: Názov výkresu „16-0109-xDP-E3__D120_105_BV“ - počet základov „Z2“ s triedou betónu C 30/37 je 31 ks = 11,222 ton výstuže Zároveň vo výkaze výmer v položke č. 46 je uvedené: „Základové pásy mostných konštrukcií z betónu prostého tr. C 30/37“ kde v tejto položke podľa špecifikácie nie je uvažované s betonárskou výstužou. Žiadame verejného obstarávateľa jednoznačne zadefinovať a zosúladiť uvedenú nezrovnalosť. Otázka č. 4 Po preštudovaní PD – výkresov výstuže, výstuž monolitických ríms z PD: Názov výkresu „16-0109-xDP-E3__D120_106_BV“ - počet ríms je 249 ks = 69,72 ton výstuže Názov výkresu „16-0109-xDP-E3__D120_204_BV“ – počet ríms je 17 ks = 14,62 ton výstuže Vo výkaze výmer v položke č. 47 je uvedené: „Rímsy zo železového betónu tr. C 35/45 mostných konštrukcií“, má cenová ponuka pre danú položku obsahovať dodávku a montáž betonárskej výstuže? Ak nie, žiadame verejného obstarávateľa o doplnenie položky do výkazu výmer. Otázka č. 5 Vo výkaze výmer v položke č. 89 je uvedené: „Mostné zvodidlo jednoduché, úroveň zachytenia podľa PD, komplet s náterom“, po preštudovaní projektovej dokumentácie najmä výkresov označených pod názvom „16-0109-xDP-E3__D120_104_Zvodidlo-D0530“ a „16-0109-xDP-E3__D120_201_Zvodidlo-D0977“ je detail zvodidla „Y1“ kde nie je vyšpecifikovaný typ, tvar výplne zábradľového oceľového zvodidla. Má cenová ponuka pre danú položku obsahovať výplň zábradľového oceľového zvodidla? Ak áno, žiadame verejného obstarávateľa ho jednoznačne zadefinovať. Otázka č. 6 Vo výkaze výmer v položke č. 87 je uvedené: „Cestné oceľové zvodidlo - úroveň zachytenia H1, komplet“, po preštudovaní projektovej dokumentácie nám nie je jasné, aké dlhé nábehy majú byť použité pri cestnom oceľovom zvodidle úroveň zachytenia H1? Taktiež akým spôsob máju byť napojené zvodidlá medzi sebou pri rôznych úrovniach zachytenia? Otázka č. 7 V rámci súťažných podkladoch v časti Zmluva o Dielo je v článku VI. v bode 6.4. uvedené, že Zhotoviteľ je oprávnený prerušiť práce v prípade vyššej moci (vojna, povodeň, zemetrasenie, výbuch, teroristický útok a pod.), ktorá by mohla ohroziť kvalitu prác, alebo prekážky, ktoré nastali nezávisle od jeho vôle a bráni splneniu jeho povinností... Ďalej je v článku VI. v bode 6.5. uvedené, že primeranú dobu, keby by bola práca Zhotoviteľom prerušená z dôvodu podľa predchádzajúceho bodu Zmluvy, je Zhotoviteľ oprávnený uplatniť si právo a predĺženie termínu dokončenia Diela. Zmluva konkrétne neuvádza za oprávnené prerušenie prác ako dôvod vplyv nepriaznivých klimatických podmienok ako je dážď, sneh, nepriaznivé poveternostné podmienky a mráz. Myslí verejný obstarávateľ vyššie spomenutý bodom 6.4. Zmluvy o dielo za oprávnené prerušenie prác aj uvedené nepriaznivé klimatické pomery? Na základe súťažných podkladov je uvedené, že „Podrobný časový plán výstavby“ má byť vypracovaný s predpokladaným začiatkom výstavby od 1.8.2019. S ohľadom na celkovú lehotu výstavby, ktorá je pre tak rozsiahle a technologicky náročné dielo orientačne stanovená na jeden rok, ktorý je orientačne potrebný pre riešenú plochu rekonštrukcie komunikácie a s ohľadom na stanovený začiatok výstavby od 1.8.2019 vychádza značné množstvo náročných betonárskych prác na železobetónovej doske práve na zimné obdobie, ktoré sa dá v danom horskom prostredí predpokladať, že sa bude vyznačovať značne nepriaznivými klimatickými podmienkami. Bude verejný obstarávateľ v rámci zabezpečenia kvality prác považovať za opodstatnené prerušenie prác a uplatnenie si predĺženia lehoty výstavby nepriaznivé klimatické podmienky? |
07.05.2019 15:12:25 |
|
07.06.2019 10:27:29 | Otvoriť celú žiadosť | |
Dobrý deň, obraciame sa na Vás so žiadosťou o vysvetlenie súťažných podkladov v súťaži zn. 8616 - MSP vyhlásenej vo vestníku verejného obstarávania č. 80/2019 zo dňa 24.04.2019 s predmetom zákazky „ Rekonštrukcia cesty č. II/511 Veľké Uherce - Skýcov - 3. ETAPA (km 5,300 - 10,290) ”. Otázka č. 1 V dostupnej projektovej dokumentácií, vzorových priečnych rezov je skladba vozovky zadefinovaná nasledovne: - asfaltový koberec mastixový, SMA 11-I, PMB 45/80-75, STN EN 13108-5, 40 mm - ASFALTOVÝ SPOJOVACÍ POSTREK PS; A0,5 kg/m2 - ASFALTOVÝ BETÓN ACl 22-I 70/100 HR. 60 mm - ASFALTOVÝ SPOJOVACÍ POSTREK PS; A0,5 kg/m2 - ASFALTOVÝ BETÓN ACp 22-II 70/100 HR. 80 mm - ASFALTOVÝ SPOJOVACÍ POSTREK PS; A0,5 kg/m2 - CEMENTOM STMELENÁ ZRNITÁ ZMES CBGM C12/15 HR. 180 mm - ŠTRKODRVINA fr. 0/45 ŠD HR. 220 mm SPOLU HR. 580 mm Zároveň vo výkaze výmer je položka č. 61 zadefinovaná ako: „Podklad zo štrkodrviny frakcie 0/45 s rozprestretím a zhutnením, po zhutnení hr. 240 mm“ kde hrúbka štrkodrviny nekorešponduje s hrúbkou uvedenou vyššie. Žiadame verejného obstarávateľa jednoznačne zadefinovať a zosúladiť uvedenú nezrovnalosť. Otázka č. 2 V dostupnej projektovej dokumentácií, vo výkresoch tvarov dosiek je podkladaný betón pod monolitické (stabilizačné) dosky definovaný triedou betónu: C 12/15 X0 (SK). Zároveň vo výkaze výmer je položka č. 40 zadefinovaná ako: „Základové dosky mostných konštrukcií z betónu prostého tr. C 20/25“ kde trieda betónu nekorešponduje s projektovou dokumentáciou. Žiadame verejného obstarávateľa jednoznačne zadefinovať a zosúladiť uvedenú nezrovnalosť. Otázka č. 3 Na základe naštudovania si projektovej dokumentácie je v technickej správe v časti: 6.3 Organizácia dopravy počas výstavby uvedené: ,,Etapa E3 - v etape E3 sa doprava musí z dôvodu stiesnených pomerov a náročného horského prostredia na c. II/511 úplne vylúčiť. Výluka začína v km 5,3 za napojením Rudice (Fatimovej) a končí v km 10,3 pred vrcholom s názvom Vrchhora. Pre zabezpečenie náhradného dopravného spojenia je navrhovaná obchádzková trasa dĺžky 37 km.“ Ďalej je v technickej správe v texte uvedené: „Predpokladáme, že obchádzka potrvá cca 1 rok.“ Z uvedeného vyplýva, že projektová dokumentácia je vypracovaná s ohľadom na technickú náročnosť, bezpečnosť pri obtiažnych stavebných prácach, elimináciu nebezpečných dopravných situácií, efektivitu zabezpečenia kontinuálneho postupu výstavby a z toho všetkého vyplýva, že pre stiesnené a náročné pomery je v projekte navrhnutá celková výluka dopravy približne po dobu jedného roku. Zároveň v súťažných podkladoch je uvedené: „Riešenie dopravných problémov - Realizácia predmetu zákazky bude vykonávaná za plnej premávky. Predpokladá sa realizovanie po poloviciach t.j. pri uzavretí jedného jazdného pruhu po čiastkových úsekoch.“ Ďalej je v súťažných podkladoch v časti E. Opis predmetu zákazky je uvedené: „V prípade, že informácie uvedené v projektovej dokumentácii budú vykazovať rozpor medzi informáciami uvedenými v týchto Súťažných podkladoch respektíve v Oznámení o vyhlásení VO, platí zásada, že informácia uvedená v Súťažných podkladoch a v Zmluve o dielo má prednosť pred informáciou uvedenou v projektovej dokumentácii.“ Na základe vyššie uvedenej skutočnosti rozumieme, že nadradenosť nad projektovou dokumentáciou má znenie súťažných podmienok, z čoho vyplýva, že stavebné práce by mali byť riešené pri uzavretí jedného jazdného pruhu, teda pri zachovaní čiastočnej dopravy. Ďalej je v projektovej dokumentácii v časti 4. Riešenie objektov podľa objektovej skladby v časti Popis existujúceho stavu uvedené: „Existujúca cesta II/511 je podľa STN 73 6101 vedená v kategórii C 6,5/40, čo znamená šírku vozovky 6,0 m. Na tomto úseku, podľa geodetického zamerania, je šírka vozovky miestami len 5,5 m! Je vedená v horskom teréne, vrstevnicovo je trasovaná na príkrych svahoch, často sa hneď za zvodidlom nachádza strmý lesnatý svah v sklone cca 1:1,5-1:2, v skalných zárezoch sú bežné sklony 10:1 - 5:1. Jej povrch je značne nerovný, asfaltové vrstvy sa rozpadávajú, na povrchu sú trhliny. Na viacerých úsekoch c.II/511 sa prepadáva okraj vozovky a krajnica. Na konci úseku v km 9,800 - 10,290, v mieste núdzovej odstavnej plochy sme zistili plazivý aktívny zosuv prejavujúci sa poklesom polovice vozovky.“ Z vyššie uvedených dôvodov chceme verejného obstarávateľa upozorniť a požiadať o prehodnotenie spôsobu realizácie predmetu zákazky za plnej premávky z dôvodu, že pri navrhnutom zakladaní stavby je nutné použiť veľkopriemerovú vrtnú súpravu, ktorej minimálny štandardný pracovný priestor je 6,96 m, čo pri zachovaní čiastočnej prejazdnosti komunikácie a následného vytvorenia výrazne stiesnených pomerov v tak náročnom horskom teréne je životu ohrozujúce pre pracovníkov stavby aj účastníkov dopravy a zároveň ani nie je pre šírku existujúcej komunikácie a potrebný pracovný priestor veľkopriemerovej vrtnej súpravy uvedený spôsob realizácie pri zachovaní dopravy v polovičnom profile možný. |
02.05.2019 16:13:12 |
|
07.06.2019 10:32:17 | Otvoriť celú žiadosť | |
Zmluva o dielo neurčuje, či vytýčenie inžinierskych sietí je povinnosťou Objednávateľa alebo Zhotoviteľa. Žiadame o špecifikáciu. |
02.05.2019 10:46:19 |
|
03.05.2019 09:15:56 | Otvoriť celú žiadosť | |
Zmluva o dielo neurčuje, či získanie určenia použitia a umiestnenia trvalého dopravného značenia je povinnosťou Objednávateľa alebo Zhotoviteľa. Žiadame o špecifikáciu. |
02.05.2019 10:46:01 |
|
03.05.2019 09:20:15 | Otvoriť celú žiadosť | |
Zmluva o dielo neurčuje, či získanie povolenia k čiastočnej uzávierke cesty, prípadne úplnej uzávierke cesty so zabezpečením obchádzkovej trasy potrebnej pre realizáciu diela je povinnosťou Objednávateľa alebo Zhotoviteľa. Žiadame o špecifikáciu. |
02.05.2019 10:45:49 |
|
03.05.2019 09:19:56 | Otvoriť celú žiadosť | |
V zmysle odseku 8.2 písm. d) Zmluvy o dielo je Zhotoviteľ povinný pred podpisom zmluvy uzavrieť a udržiavať v platnosti po celú dobu vykonávania Diela poistnú zmluvu na poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú na živote, zdraví a majetku Objednávateľa a tretích osôb, ktorá bude spôsobená prevádzkovou činnosťou Zhotoviteľa, minimálne vo výške Ceny za Dielo. Poistná zmluva, resp. jej overená fotokópia bude tvoriť neoddeliteľnú Prílohu č. 5 tejto Zmluvy. Žiadame o určenie, či sa jedná o výšku Ceny za dielo s DPH alebo bez DPH. |
02.05.2019 10:45:29 |
|
02.05.2019 14:35:49 | Otvoriť celú žiadosť | |
V zmysle výzvy - ods. III.1.3 Technická a odborná spôsobilosť pracovník zodpovedný za kontrolu kvality: predloží úradne osvedčenú kópiu dokladu o najvyššom ukončenom vzdelaní, musí mať ukončené min. úplné stredné vzdelanie a prax min. 5 rokov preukázanú prac. životopisom, z ktorého bude zrejmá účasť min. na 1 projekte pri stavbách dopr. infraštruktúry (diaľnice, rýchlostné cesty, cesty I. triedy, stavby železníc) na pozícii pracovník zodpovedný za kontrolu kvality. Žiadame o zdôvodnenie, prečo je potrebná účasť na min. na 1 projekte pre diaľnice, rýchlostné cesty, cesty I. triedy, stavby železníc, keď predmetom verejného obstarávania je rekonštrukcia cesty II. triedy? |
02.05.2019 10:45:08 |
|
09.05.2019 12:24:19 | Otvoriť celú žiadosť | |
Dobrý deň, vzhľadom k skutočnosti, že nie je možné presne aplikovať vzorec likvidity 2. a 3. stupňa uvedený v súťažných podkladoch na súvahu spoločnosti z Českej republiky ( líši sa oproti formuláru slovenskej súvahy), si dovoľujeme otázku: Otázka: Môže verejný obstarávateľ uviesť či je možná alternatíva výpočtu likvidity 2. a 3. stupňa pre českú súvahu uvedenú nižšie? Vzorec pre výpočet Likvidity 2. stupňa pre právnickú osobu: Česká rozvaha roku 2016 a 2017 (r. 57 Krátkodobé pohledávky R + r.72 Peněžní prostředky v pokladně R + r.73 Peněžní prostředky na účtech R + r.68 Krátkodobý finanční majetek (ř. 69 až 70) R + r.75 Náklady příštích období R + r. 76 Komplexní náklady příštích období R + r.77 Příjmy příštích období R) / (r. 123 Krátkodobé závazky (ř. 124 + 127 + 128 + 129 + 130 + 131 + 132 + 133) R + r.135 C.II.8.2. Krátkodobé finanční výpomoci R + r.127 Závazky k úvěrovým institucím + r.142 Výdaje příštích období R + r.143 Výnosy příštích období R) Pričom: R = česká rozvaha Česká rozvaha roku 2015 (r. 48 Krátkodobé pohledávky R + r.59 Peníze R + r.60 Účty v bankách R + r.61 Krátkodobé cenné papíry a podíly R + r.62 Pořizovaný krátkodobý finanční majetek R + r. 64 Náklady příštích období R + r.65 Komplexní náklady příštích období R + r.66 Příjmy příštích období R) / (r. 106 Krátkodobé závazky R + r.121 Krátkodobé finanční výpomoci R + r.119 Bankovní úvěry dlouhodobé R + r.120 Krátkodobé bankovní úvěry R + r.123 Výdaje příštích období R + r.124 Výnosy příštích období R) Pričom: R = česká rozvaha Vzorec pre výpočet Likvidity 3. stupňa pre právnickú osobu: Česká rozvaha roku 2016 a 2017 (r.38 Zásoby (ř. 39 + 40 + 41 + 44 + 45) R + r. 57 Krátkodobé pohledávky R + r.72 Peněžní prostředky v pokladně R + r.73 Peněžní prostředky na účtech R + r.68 Krátkodobý finanční majetek (ř. 69 až 70) R + r.75 Náklady příštích období R + r. 76 Komplexní náklady příštích období R + r.77 Příjmy příštích období R) / (r. 123 Krátkodobé závazky (ř. 124 + 127 + 128 + 129 + 130 + 131 + 132 + 133) R + r.135 C.II.8.2. Krátkodobé finanční výpomoci R + r.127 Závazky k úvěrovým institucím + r.142 Výdaje příštích období R + r.143 Výnosy příštích období R) Pričom: R = česká rozvaha Česká rozvaha roku 2015 (r.32 Zásoby R+ r. 48 Krátkodobé pohledávky R + r.59 Peníze R + r.60 Účty v bankách R + r.61 Krátkodobé cenné papíry a podíly R + r.62 Pořizovaný krátkodobý finanční majetek R + r. 64 Náklady příštích období R + r.65 Komplexní náklady příštích období R + r.66 Příjmy příštích období R) / (r. 106 Krátkodobé závazky R + r.121 Krátkodobé finanční výpomoci R + r.119 Bankovní úvěry dlouhodobé R + r.120 Krátkodobé bankovní úvěry R + r.123 Výdaje příštích období R + r.124 Výnosy příštích období R) Pričom: R = česká rozvaha |
30.04.2019 08:06:20 |
|
09.05.2019 12:24:45 | Otvoriť celú žiadosť | |
Verejný obstarávateľ žiada predložiť v ponuke účtovné závierky za jednotlivé roky, ktorých hodnoty použil při výpočte likvidity 2. a 3. V prípade, že je uchádzač spoločnosťou so sídlom v SR, je mu umožnené predložiť len informáciu o uverejnení účtovných závierok v registri účtovných závierok na www.registeruz.sk O tázka: Môže uchádzač so sídlom v Českej republike uviesť tiež len odkaz na verejne dostupný register, kde si verejný obstarávateľ môže overiť predložené informácie, napr. https://or.justice.cz/ias/ui/rejstrik ? |
30.04.2019 08:06:10 |
|
09.05.2019 12:25:14 | Otvoriť celú žiadosť |